Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Mai multe probleme , cine le mai are?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    topaiala asa am observt-o si eu la Sandero meu .... nu pe piatra cubica , pe un drum de pamant , denivelat , pamantul fiind uscat dupa cateva zile caniculare ... prima reactie a fost sa incetinesc , dar dupa mi-am dat seama ca e oarecum distractiv . Alta chestie care am observat-o intr-o zi cand ma grabeam masina era parcata cu frana de mana trasa si am plecat mai energic , tot pe un drum de pamant si pana sa las frana de mana masina a facut cativa metrii ... si mi sa aprins becul de ABS ... m-am speriat putin pana sa imi dau seama ca de la acest eveniment sa aprins . De obicei credeam ca se aprinde dupa ceva timp de mers cu frana de mana trasa ... dar am constatat ca la Sandero e mai precoce .
    Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

    Comment


    • #62
      eu am facut alta boacana. am ridicat masina cu ambele roti din fata in aer. i-am dat a-5-a si am lasat-o la relanti. speram sa ajung la un consum de 2l / 100km. ideea e ca dupa 20 secunde s-a aprins becul de ABS si am renuntat. s-a stins imediat dupa ce am pus o frana brusca.
      -fara-

      Comment


      • #63
        daca nu sunt indiscret, pentru ce iti trebuia un consum de 2l/100km, cumva faceai o poza si o postai la ,, cel mai mic consum posibil ,,

        Comment


        • #64
          nuuu!!! era vorba de o smecherie pe care voiam sa o fac. am un prieten care nu folseste masina firmei. o foloseste pe cea personala, si alimenteaza cu cardul de benzina al firmei(mi se pare normal) numai ca masina firmei nu are km suficienti raportat la nr de l consumati de pe card. esti multumit? crezi ca imi place sa ma laud cu cel mai mic consum? eu si asa am merg cu un consum mare pentru ca dau dupa ea..eu daca scot un 6.5 in afara sau 8.5 in oras e ok.
          -fara-

          Comment


          • #65
            Ca sa citez un coleg de forum ,,era doar un spirit de gluma,,, poate recunosti personajul. Esti multumit ?

            Comment


            • #66
              In usa stanga fata am oarece greierasi care se aud la denivelari, linii de tranvai. Eu cred ca acele tije care deschid usa lovesc de capitonajul de plastic al usii sau vibreaza. Am vazut pe net ceva filmulet cu un meserias care si-a izolat usile, banuiesc ca nu mai are probleme. A incerc cineva asa ceva ? sau a scapat cineva de greierasii din usi altfel ?

              Problema nu e grava, dar nu vreau sa ma obisnuiesc cu ele. (greieras usa stanga, polita care trepideaza, greieras in bord partea stanga uneori - dupa concediul de odihna din august (road-trip) vine si timpul reviziei si pana nu se rezolva toate nu o mai ridic din service)

              Comment


              • #67
                la mine nu se pune problema de greierasi...ci e vorba de vibratia pe care o produc boxele la maxim. am si pe stanga si pe dreapta. dar imi trepideaza marginea de plastic(pe care pui mana stanga cand conduci plictisit, si de care se prinde chederul din interior al geamului) acestea vibreaza mai ales daca masina a stat in soare. daca apesi pe ele te "lovesti" de structura metalica a usii. deci acolo trebuie introdus un burete sau ceva. cand o sa dau fata de la usa jos o sa o remediez sigur.

                deci problema e generala. dar sa stii ca imediat ce mi se va ivi ocazia sa dau fata de usa jos o sa o si capitonez si iti voi spune care e diferenta.
                Last edited by Spanu; 10 June 2009, 18:51.
                -fara-

                Comment


                • #68
                  @spanu: becul ala tre' sa se stinga dupa ce iei contactul, nu dupa franari bruste. noroc ca s-a deblocat abs-ul, altfel aveai o frana normala si intrebai ce sa faci sa stingi led-ul din bord stai linistit, nu-i o problema aprinderea acelui martor dupa o joaca cu frana de mana pe gheata sau un rulaj pe stand.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Seba View Post
                    stati sa vedeti cu suspensii sport cum topaie, asta daca va manaca tare sa va puneti

                    Pai daca asa se comporta ca un Kart...cu suspensii sport nici nu vreau sa ma gandesc ce ,,senzatii" poti avea....

                    Da ,,ie bune"....

                    Comment


                    • #70
                      "ie bune" daca nu mergi pe piatra cubica sau nu franezi in curbe in care asfaltul e "adunat" de camioane ca un covor atunci zbori cu ea, altfel, pe denivelari largi nu-s probleme. diferenta pe drum bun e indiscutabila in favoarea suspensiilor sport. e o mare chestie sa nu se balangane masina si sa nuridice o roata la orice colt de strada ca un caine in fata unei tufe
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google