Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Mai multe probleme , cine le mai are?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bunicuto nici nu ai adus masina acasa ca deja ai postat la ,,mai multe probleme, cine le mai are,,, un inceput promitator . Ceva culcaturi, tarasuri cu ei pe acolo, nimic ?

    Comment


    • #32
      Ei, de fapt asta nu o consider o problema..."ie mai multe probleme" (glumesc desigur), insa acum 6 saptamani cand am mers sa platesc avansul, era in curte un Sandero Ambiance cred, tot alb, si nu se observau acele sarme pe bancheta din spate. Sper sa fi avut dreptate dealerul si doar sa trebuiasca doar aranjata putin bancheta sa nu se mai vada, ca de nu...ii ia mama dreaq pe toti de acolo.
      Oricum, sunt convins ca au avut de-a face cu cel mai dificil si pretentios client al lor...si inca nu e totul gata, la livrare mai vreau:
      1. sa-mi demostreze daca mi-au montat sau nu centuri pirotehnice
      2. sa-mi regleze ambreiajul (dealerul mi-a zis ca nu se poate, eu i-am raspuns sec: Pariu ?)

      Oricum, nu ma voi grabi, o sa stau sa verific absolut, dar absolut tot pe masina aia (ca n-am incredere in romanasii nostri)

      ps. m-am uitat si la stergatorul stanga si nu au modificat nimic, tot loveste in capota...i-am aratat dealerului, stia de problema dar a ridicat din umeri, i-am spus din nou, tot sec: o sa vin sa-mi vopsiti capota, pe garantie in fiecare luna

      I'm evil HA,HA,HA f...in' crazy grandma
      Last edited by bunicuta; 29 May 2009, 21:17.

      Comment


      • #33
        Serios vorbind , trebuie mare atentie, altfel patim ca TheOne si rade Seba de noi ca ne intra apa pe la hayon.

        Comment


        • #34
          nu ai ce sa le faci la sistemele de prindere isofix. asa se vad la toate.iti recomand huse.
          -fara-

          Comment


          • #35
            nu rade Seba, ca nu-ui de ras...numai ca unii prea vad frumoasa din padurea adormita in masinile lor
            bunicuta, cum iti inchipui tu c-o sa-ti demostreze ca ai centuri pirotehnice? din cate stiu la dacia nu exista altele...poti afla doar punand centura, pui contactul si-i f*** una zdravana la masina sa sara airbagurile. daca se blocheaza si centura, ai avut de-alea cu capsa pirotehnica. le schimbi, normal, ca doar deh, erau de-alea bune si odata detonata capsa, se inlocuieste centura cu totul si repeti experimentul ca sa te convingi din nou ca nuti trag aia teapa...
            intrebare: masina totusi cand o ridici? nu de alta, dar din demonstratie in demonstratie, cred ca o sa stea in service mai mult decat in garajul tau
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #36
              Cum mai Seba nu-ti place, nu vezi cu ce ochi mari si blajini se uita la tine . Era si cineva pe forum cu un logan, ii ploua in cap, asa ca se intampla si la logan. Ceva asemanator cu centura este si alarma cu detector de geam spart .

              Comment


              • #37
                Originally posted by Seba View Post
                1. bunicuta, cum iti inchipui tu c-o sa-ti demostreze ca ai centuri pirotehnice? din cate stiu la dacia nu exista altele...

                2. intrebare: masina totusi cand o ridici? nu de alta, dar din demonstratie in demonstratie, cred ca o sa stea in service mai mult decat in garajul tau
                1. Seba, deci, un factor decisiv in a-mi lua Sandero 1.4 in defavoarea Logan 1.6 16V au fost tocmai elementele de siguranta in plus pe Sandero fata de Logan - adica centurile pirotehnice si tetierele de noua generatie (care la impactul din spate au luat scor mai mare decat cele de citroen C5, si inca alte marci de renume la euroncap)
                Ideea e ca Loganul care a fost testat de euroncap in 2005 nu avea nici pretensionare si nici limitator de efort.

                Acuma vine partea interesanta: Sandero, cu doar cele 2 airbag-uri (deci fara cele laterale) are in standard limitator de efort, dar nu are pretensionare (asta se vede pe site-ul euroncap la Sandero-ul care a luat 3 stele)

                Daca ii pui si airbag-uri laterale lu' Sandel astia de la Dacia iti mai dau tetiere fata de noua generatie si pretensionare la centuri (asta iar se vede pe site-ul euroncap, la testul in care Sandel are 4 stele)
                Plus de asta, astia de euroncap spun ca Sandero care are montate airbag-uri laterale are in dotare un limitator de efort "mai rafinat" decat in versiunea cu doar 2 airbag-uri:

                Citat euroncap: "For this test, the Sandero was fitted with front seatbelt pretensioners and a more refined load-limiter which helped to reduce the loading on the dummies' chests.

                Ce sa inteleg de aici ? Pai un singur lucru, sper: ca trebuie sa-mi iau masina cu airbag-uri laterale pentru a beneficia de acest extra pachet de siguranta.


                Acuma, marea mea dilema era: ok, sa zicem ca totusi aleg Logan 1.6 16V...ei bine, in 2005, ziceam mai sus, Logan nu avea nici pretensionare si nici limitator de efort.
                Intrebarea e: oare pe Logan facelift, au pus macar limitatorul de efort, asa cum e prezent si pe Sandero care e echipat cu doar 2 airbag-uri ?
                De pretensionare nici nu poate fi vorba la Logan facelift, nu apare pe nicaieri pe site-ul dacia in configurator ... poate o avea, da noi de unde dracu sa stim asta ?
                Euroncap nu a mai testat Logan facelift, ca deh, nu e masina noua, daca ar fi testat-o poate aflam si noi daca are centuri macar cu limitator de efort, si daca au mai facut astia de la Dacia imbunatatiri la capitolul siguranta (adica daca au rectificat problema podului pedalier, care se deplaseaza la impact - zvonurile spun ca au rezolvat-o, dar cum eu nu pun botul la zvonuri...)


                2. deci, comanda prin programul remat pentru un Sandero am dat-o pe 13 aprilie, iar pe 14 aprilie am platit avansul+ bon de comanda. Tot atunci cei de la dealer (confirmati de VC) mi-au dat un termen de productie intre 25 mai - 28 mai, iar livrarea pana pe 8 iunie. Pe 25 mai am primit telefon de la dealer sa merg sa iau nota de acceptare in programul remat, masina veche am casat-o Joi pe 28, maica-mea o rezolvat in aceeasi zi radierea, dar am zis ca nu ma duc joi la dacia sa platesc restul din masina, pana nu vad masina. Pe 29 mai (vineri) dimineata am mers la dealer si masina era acolo (ajunsese de Joi). Tipa mi-o zis ca nu o pot plati atunci, ca vrajeli, ca doar luni...in fine (s-o razbunat si ea pe mine pentru faza cu platitul dupa ce vad masina).
                Azi, luni 1 iunie am platit tot ce mai era de platit, si maine 2 iunie merge maica-mea la dealer sa-i dea factura in original sa poata merge la politie sa o inmatriculeze provizoriu, iar eu sunt programat la livrare Joi, 4 iunie.
                Deci, masina practic sta in curte la dealer o saptamana pana o ridic. De ce ? Simplu...pentru ca astia de la dealer nu fac decat 1 livrare pe zi...o fi greu sa speli 2 masini in timpul programului de la 8 - 17, nu ?

                Gata, m-am plictisit de atata scris.



                Later: apropo de chestia: cum imi pot demonstra cei de la dacia ca mi-au montat centuri pirotehnice ? pai simplu ar fi cu testul CLIP, nu ? trebuie sa apar in acel test anumiti parametri ai capselor pretensiometrelor. Sau poate imi dau eu seama de pretensionare daca ma uit cum sunt legate cuplele centurilor fata, ca acolo este firul de otel care trage cupla centurii cu totul cand se declaseaza pretensiometrul (tubul ala cu gaz). In schimb, daca vreau sa fiu sigur ca am limitatoare de efort, eh, acolo nu cred se poate cu CLIP, pentru ca acest limitator de efort e de fapt un angrenaj cu rotite dintate si un opritor care lasa centura sa se deruleze. Desi, cred ca totusi au un sistem cu capse care activeaza limitatorul de efort, deci...totusi, ma gandesc ca ar putea aparea pe CLIP ca acea capsa e in regula, nu ???
                Last edited by bunicuta; 1 June 2009, 15:14.

                Comment


                • #38
                  @bunicuta: ala testat era varianta cu dotari de franta. al nostru nici cu mama centurilor si a limitatoarelor de efort nu il egalueaza de ala ca nivel de siguranta. in afara de limitatoare de efort, loganul are aceleasi dotari pe partea de siguranta. doua lighene
                  @marian66v: unul are ochii bulbucati, unul cu ochii oblici, design in china
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Spanu View Post
                    nu ai ce sa le faci la sistemele de prindere isofix. asa se vad la toate.iti recomand huse.
                    ba am ce sa le fac...le tai jos cu flexu' >

                    @Seba, nu cred ce spui (in legatura cu dotarile pentru francezi), si nici nu vreau sa cred...nu as putea suporta ideea vehiculata de tine...

                    Comment


                    • #40
                      eu zic sa nu incerci varianta cu flexu!. s-ar putea sa pierzi garantie, casco, asigurare de viata(pe asta nu o pierzi tu ci mostenitorii). dar daca ti mortis iti recomand un disc(panza) pentru flex mai scump ca sa iasa finut taietura. sper ca ai gustat gluma. da-le naiba de prinderi. macar sa fie asta singura buba din masina.
                      -fara-

                      Comment


                      • #41
                        @marian66v: azi am vazut, chiar ma gandeam, haz de necaz, sa-si faca cei doi club. clar au avut ghinion si nu putem generaliza. din cate stiu, unul singur a raportat si aici problema. in rest, n-am auzit...oricum faza cu ploaia era dedicatie pt serghei, care vede cel putin un c-klasse in sandero si nu-i vine sa creada ca tot un fel de logan fara portbagaj conduce. eu v-am spus mai inainte cam la ce probleme va puteti astepta. ar fi de dorit ca dacia sa fi invatat ceva din pataniile cu prima generatie de logan si la sandero, respectiv logan ph2 sa nu mai apara multe din problemele aparute in primii 4 ani de productie. maruntisuri or sa fie, aia e clar, unii o sa fie ghinionisti, altii norocosi, dar per total, cred ca sunt masini ok la banii lor. incep sa fie cam scumpe raportat la unele "straineze" dar asta nu inseamna ca vor fi plezne si nici imbatabile vreodata...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #42
                          Toate problemele care au aparut la logan mai devreme sau mai tarziu vor fi si la sandero, daca intrati pe forumul logan veti vedea ca problemele sunt aceleasi. Este bine sa fie cunoscute si mai ales cum sunt rezolvate.

                          Comment


                          • #43
                            la loganurile fara abs au inceput problemele la sistemul de franare si anume repartitorul de frana de pe puntea spate(tata l-a schimbat saptamana trecuta). la sandero nu va aparea ca are abs. hihihi!
                            -fara-

                            Comment


                            • #44
                              Seba ,aici te inseli..Sandero seamana foarte mult cu un X6 (da mai9 pitic)...

                              Da tot nu este Logan...parca este mai finutza asa..nu are fata aia de taxi-metru...)

                              Comment


                              • #45
                                tot nu te lasi am zis eu ca sandero nu e mai frumos ca loganul ? nu...doar ca nici una nu e vreo frumusete, oricum decat loganul si 206 sedan mai greu sa gasesti "frumuseti"
                                adevarul e ca la sandero un fundal negru la faruri si cateva led-uri pe post de pozitie acolo sus unde e spatiul ala intre oglinda farului si sticla farului, sau o pleoapa peste partea aia, asa, finut, in continuarea capotei, il fac sa arate chiar frumos de tot. toate astea cu o suspensie coborata...bestial. si fara sa ma dau bine pe langa tine, albastru metalizat si niste stickere cu doua dungi albe pe lateral...no comment.
                                pe partea de fiabilitate, cam ce au remediat fata de ph1 au implementat pe sandero si ph2, unele chestii s-au rezolvat, dar altele noi or sa apara...
                                chestie de gusturi pana la urma, cand alegi intre logan si sandero, dar in principiu tot doua lighene sunt. nu zic "tigai" ca sa nu jignesc sandero/logan comparandu-le cu niste civic-uri japoneze din 1700 primavara =))
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google