Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Mai multe probleme , cine le mai are?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Gata Seba,zi ce bere iti place ...

    Am vazut zilele trecute un Logan cu care as fi schimbat Sandelul acolo pe strada ..si mai era si de vanzare ..Avea capota portbagaj neagra,in portbagaj SUNET de mureai nu alta ,niste jante de schimbau toata masina..Daca ar fi scos fraierii asa ceva din fabrica se vindeau in coada.Acum ai si tu dreptate ,niste dungi pe ici pe colo,niste roti serioase ,o evacuare sport,schimba fantastic o masina..dar asta ramane la latitudinea,gustul si posibilitatile financiare ale proprierarului....Cat despre Logan versus Sandero gresesti din nou : ligheanele sunt din plastic sau metal ..aceste masini le poti cataloga cel mult ,,copai" care evident se fac din lemn...Tigaile japoneze din 1700 toamna inca prajesc bine si au si coada intreaga ,noi romanii nici nojitele de la opinci nu am invatat in sute de ani sa le facem bine...

    Comment


    • #47
      io nu ziceam de tigaile alea cu vtec, ci de 1.5i 90cp, ai caror posesori cred ca daca scrie civic pe ea, e un fel de ferrari de asia...nici aia cu crx-urile nu-s de aruncat, dar pana nu-si da unu de se face salam cu tigaile alea, or sa fie mai apreciate decat o masina noua, mai sigura, dar mai lenta. la logan niste suspensii calumea ii schimba extraordinar de multaspectul. deja nu mai arata a dulap de haine din anii '50; inca n-am vazut "live" un sandero "trantit" asa ca la carte, -4cm; si ce-mi pare si mai rau e ca nu am prins nicunul la intalniri in tm ca sa-i dau o tura...zic de unul de-ala lasat, ca astea stock, tot yaht pe furtuna, cam ca si loganul stock...
      ca veni vorba de bere, prefer krombacher
      hai sa revenim la topic, ca ma gandesc la bere si la eine kleine blane auf iveco-ring und parta modder ring
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #48
        aberatie

        nu prea are legatura cu subiectu dar na ca o zic si pe asta : am observat si eu ca unii isi ridica loganu/sandero pana la cer cu laudele .... ... de ce? ...oricum pentru acesti oameni tin sa spun ca : Sandero este cea mai buna masina dupa Pamant , are cinci stele la euroncap dar l-au masluit inainte de a publica rezultatele deoarece este o conspiratie internationala .. am prins cu sandero de 1.6 8V .. 230 km/h si mai mergea ( ca masina era incarcata la maxim si era si panta de 45 de grade) , pana la mare si inapoi cu medie de 195.4 km/h pe autostrada (si nu numai) am scos consum mediu de 4.2 l/100 km , am dat 6000 de euro pe ea si face pana la ultimul banut , nu am avut nici o problema cu el , uleiu ala l-am turnat eu ca sa va fac o gluma ... sa va sperii si ieri pe magheru am intrecut la o cursa de accelerare urmatoarele masini : Ariel Atom , Porche 9FF , Pagani Zonda F si un Ferarri F430 Scuderria, de cel din urma nu sunt sigur ca eram deja in treapta a doua de viteza si aveam vreo 167 km/h si n-am apucat sa vad...... :| .. Dumnezeule ... ati platit o masina de la A la B , cu asta v-ati ales .. acest reply este destinat celor care tind sa li se dezlipeasca talpile dupa autostrazile de 3 milioane de euro metrul din Romania ... ;)
        Last edited by todea; 5 June 2009, 21:29.
        Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

        Comment


        • #49
          hai ma todea mai lasa-ma cu reply-ul tau

          Comment


          • #50
            todea, e normal ca unora sa le placa mai mult o masina, iar altora alta masina. chiar daca diferentele sunt mici intre doua masini, alegerea e pana la urma subiectiva. si e valabil pt oricare dintre noi, asa ca in anumite limite, e normal sa-ti lauzi preferintele. eu am ales loganul pt aia 30 de kile in minus, portbagaj si 3cm mai mult la ampatament. teoretic, e mai bine asa, iar daca tin cont ca merg la raliuri ocazional, tot teoretic, ar putea fi un avantaj. basca e mai ieftina la motor mai tare si dotari mai multe. serghei e fan hatch-back si tre' sa recunosc ca sandero arata semnificativ mai bine decat loganul, iar pt oras e mult mai buna decat dulapul ala cu 4 roti. chestii de gusturi, cum am zis mai devreme. asa ca exagerarea ta nu cred ca-si are rostul.
            ps: am uitat sa zic ca sandero are un plus pe partea de siguranta, centurile cu limitator de efort. deci comparatii se pot face, ideea e ca asta-i topic de probleme si ar fi cazul sa renuntam la "versus", inclusiv eu
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #51
              Cata stapanire de sine pot sa am .

              Comment


              • #52
                sunt perfect de acord ca lumea trebuie sa isi laude in anumite limite alegerile , dar parca posesorii marcii Dacia sunt prea rau ... scuze ca am generalizat... reformulez ... unii .... am "n" exemple de care ma lovesc zilnic .... am un vecin care sustine ca el a scos cu logan 1.4 consum de 5.5 l medie , Bucuresti -> Constanta , dus-intors , am auzit multi care prind ei aproape 200 cu Loganu de 1.6 8V ... cu masina plina de oameni si bagaje .. deci fabulatiile si ironiile mele de mai sus .. nu sunt in totalitate fabulatii .. ca sa spun asa. Oricum o sa imi tin ironiile pentru mine de acum incolo .. nu m-am gandit atunci .. dar e mai bine asa . Pentru ca o sa fac valuri printre oamenii pentru care forumul e un stil de viata . Imi cer scuze inca o data . Toate cele bune .
                Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

                Comment


                • #53
                  todea, intervin in legatura cu 2 chestiuni:

                  1. vezi ca in acest thread trebuia sa dezbatem anumite probleme, nicidecum cum ne laudam sau nu masinile, si mai ales chestiuni egocentrice

                  2. tu zici ca "loganistii" sunt oarecum cu nasul pe sus afirmand cu tarie ca au cea mai tare/sexi/performanta/economica masina...hmm, poate ca asa o fi, dar eu personal, care am colindat (in cautare de informatii) mai toate cluburile auto (VW, Skoda, Ford, Hyundai, Citroen, Peugeot, Suzuki, Dacia) cei care-si laudau pana la Dumnezeu "gioarsele" sunt cei de pe hyundaiclub - oamenii aia (marea majoritate) cred ca detin "masina perfecta" (aka Accent) si nu suporta Logan-ul, pentru simplul motiv ca ei au Hyundai Accent (si ca Logan nu poate fi numita masina), cu infinit mai multe probleme decat un Logan cu cele mai dese probleme pe care-l gasesti tu pe loganclub.

                  ps. oarecum e "logic" sa-ti lauzi propria achizitie, in caz contrar e ca si cum ai spune ca alegerea facuta e una proasta, si prin extensie, ca am facut alegerea, fiind un prost ?!
                  Last edited by bunicuta; 7 June 2009, 22:13.

                  Comment


                  • #54
                    off : partea cu consumul de 5.5 pana la CT cu 1.4 este perfect plauzibila, daca VREI sa urmaresti un consum bun

                    Comment


                    • #55
                      legat de probleme...sambata dupa ce masina a stat in soara toata ziua m-am trezit cu chederul de la parbriz cazut. e acel cheder care este fixat in partea de jos a parbrizului. asa ca verificati. in cazul in care e desprins, se desface suportul de plastic din margine, se baga chederul sub el si se strange cat de tare se poate.o solutie ar mai fi utilizarea unui silicon.
                      -fara-

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by todea View Post
                        In legatura cu bagatul in marsarier. Am fost lamurit .... solutie tehnica de compronis ( ieftina) lipsa sincron pentru acea treapta ... deci cam asta e pe scurt .. nu e defect... nu e problema... ci e doar ... ieftin ..
                        Oricum eu n-am mai avut probleme cu ea de cand am fost la service ... doar greierasi prin usi , bord ... si faza cu marsarierul ... in rest sper sa nu aveti nici voi probleme si spor la pedalat ..
                        am si eu problema cu marsarier-ul .

                        chiar nu se poate face nimic .
                        tot timpul treb sa o iau ushor si app chiar daca e pe loc nu de fiecare data reusesti fara un pic de zgomot
                        Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

                        Comment


                        • #57
                          Seba ne-a dat un hint destul de bun : bagi in 2,3 apoi in marsarier si nu mai caraie. Eu folosesc asta tot timpul cand pornesc la rece si trebuie sa dau inapoi. Nu am mai avut probleme.

                          Comment


                          • #58
                            Sambata am descoperit o chestie interesanta la Sandero (asa ca sa moara Seba de necaz )...Pe acelasi traseu am mers cu aceeasi viteza si cu un VW ,ARO...Dacia 1310 dar nu am observat fenomenul...

                            Deci: traseu Rond Televiziune -Arcul de Triumf...-carosabil compus din piatra cubica ,uscat,plin de denivelari..Viteza 80kmh si am redus DE RAS (poate si de frica).

                            Masina TOPAIA IN DRACI LA ACEASTA VITEZA,APROAPE CA NU MAI EXISTA UN MOMENT IN CARE SA AIBA MINIM DOUA ROTI PE CAROSABIL. Am oprit la stop cu ochii in lacrimi (de ras ) si cu gandul la SEBA..In dreapta mea un tinerel cu loganul se prapadea si el de ras ...swpunandu-mi pe geam ,,Si eu am trecut prin asta ,dar dupa un timp nu o sa mai8 faca asa "...

                            Al dracului timp,cand o fi asta ??!!...Pe macadam nu face asa ,dar pe traseul ala de piatra cubica si denivelari zici ca este capra in calduri...


                            PS_ da este cea mai buna..

                            Comment


                            • #59
                              am mers si eu pe traseul ala cand a trebuit sa ajung la complexul billa, mc donalds, kaufland din Stefan cel Mare. numai ca eu mi-am blestemat zilele la ce drum prost e ala. imi era mila de masina cum zbarnaia!!!.
                              -fara-

                              Comment


                              • #60
                                stati sa vedeti cu suspensii sport cum topaie, asta daca va manaca tare sa va puneti
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google