Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by brutal View Post
    tremura masina la 90km?h de zici ca se desprind tablele de pe ea.de depasiti ce sa mai vorbesc.
    Sigur ai sandero ?

    Comment


    • #17
      sunt de acord cu spanu. e o masina buna, adesea problemele apar intre scaun si volan.... azi am mers cu 170 kmh (singur in masina, putin vant din spate - A2), in curbe relativ largi se intra cu 110 destul de bine. trebuie sa priceapa oamenii ca la 2000 rpm nu ai mai mult de 30 de cai... deci turati-o fratilor pt depasiri in scurt. spre exemplu am ramas masca acu vreo 3 zile la o depasire in scurt cand aveam cam 40 kmh, eram cu a treia, am dat a doua si blana - 5000 rpm - cred ca am trecut de 70 kmh cu a doua, si... credeti-ma ca s-a miscat foooarte bine....
      Last edited by vic24; 8 March 2009, 20:30.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Shoot View Post
        Sigur ai sandero ?
        Sandero cu caroserie de Trabant
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

        Comment


        • #19
          @brutal: nu mai lauda octavia, daca am condus-o si alte alea. am mers cu aia de 1.6 si nu trage mai bine ca loganul. ma indoiesc profund ca o roaba de 1300 de kile si 75 de cai m-ar fi impresionat pana la lacrimi daca as fi condus-o.
          hai la intalniri sa vedem si noi ce naiba are masina aia. si adu si punto daca ai ocazia, chiar sunt curios daca e asa mare diferenta intre masini. ultima data cand am mers cu punto nu m-am udat tot de emotie, nici cu sandero/logan, dealtfel.
          Last edited by Seba; 9 March 2009, 11:28.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by brutal View Post
            imi pare rau ca am luat sandero sincer...consum inimaginabil,,,dupa 5000 km consuma 9% mediu?voua vi se are corect?in panta zici ca isi da duhu.nici macar o raba nu am reusit sa depasesc.interior mai bun ca la logan da tot de cacao cu plastic ieftin.tremura masina la 90km?h de zici ca se desprind tablele de pe ea.de depasiti ce sa mai vorbesc.mi e frica sa nu ma rastorn.cand am intrat intr-o curba mai periculoasa cu 60km/h era cat pe ce sa se rastoarne.efectiv nu stiu pe ce am dat banii.o sa incerc sa scap rapid de ea.cine a zis ca e proasta a avut dreptate.si au fost multi care m au sfatuit sa nu mi iau dacie.era mult mai bun un sh de dincolo.si cand zic mult ma refer la enorm.sau cred ca si alte marci erau mai bune hyundai,chevy,fiat,,un symbol poate.acum asta.
            Asta e stilul meu: sunt foarte direct, nu analizez unde nu e de analizat, si nu caut de scuzat unde nu e de scuzat....Asa ca: Verdict:

            Mananci cacat!!...tot ce zici tu acolo e cacat mancat cu fie cu interes ascuns(poate esti dealer de SH), fie ca esti prost (sofer)..

            Ca nu e Sandero o super masina sunt de acord, (chiar si eu in topicul meu m-am declarat usor dezamagit) dar ce descrii tu este nu este foarte ci cu nerusinare de exagerat, rau intentionat si fara nici un dubiu FALS..

            Comment


            • #21
              Ai ma baieti,de ce aruncati asa cu criblura in sandero.Stie toata lumea (posesoare) ca Sandero este mult mai stabil in viraje decat Logan (dat constructiei si suspensiei) dar asta nu inseamna ca Logan este ,,proasta".Adevarat,este zgomotoasa,dura pe drumuri pietruite (doara este putin ,,sport" nu?)..dar consumul pt 1.6 cel putin este de bun simt.O medie de 7 o scoate oricine.Daca ai talpa grea ,si ai obiceiul sa dai pedala la poadea si sa astepti sa o i-a in loc sa ai o accelerare progresiva ..pai ce sa iti faca tata..marca banul la pompa.Dac incep sa sap gasesc o multime de defecte la Sandero ..comparativ cu masinile de peste 14-15 mii ...Ca mai scartaie una alta ...asta este ..injuri si treci mai departe ..dar sa scartaie cand ai dat dublu pe o masina ,pai atunci chiar iti crapa ficatul.Si eu mai am ceva capitaliste prin ograda din clasa superioara ca pretz...dar imi place sa fiu corect..Sandero este o masina foarte buna la nivelul ei de pret.Nu imi pare rau ca am ales masina asta.

              Comment


              • #22
                SERGHEI sunt compet de acord cu tine. eu unu am 1.4 laureat si in oras am reusit sa scot consum de 6 litri (fara a o subtura) la bani care ii dai pe ea nu ai ce sa iei altceva si decat sa imi iau un BMW de la bulgari si sa ma laud ca am BMW si dupa ce trec de prima intersectie sa ma lase prefer sa iau o masina noua. Vorba aia "dai un ban dar stai in fata"


                Nu da quote la mesajul anterior
                Last edited by Stefan; 20 March 2009, 09:18.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SERGHEI View Post
                  ...Stie toata lumea (posesoare) ca Sandero este mult mai stabil in viraje decat Logan (dat constructiei si suspensiei)...
                  poate vii si cu un pic de suport tehnic in sustinerea afirmatiei. eu am o intrebare: de cand o masina scurta, ingusta si inalta, cu suspensii moi, e mai stabila decat una lunga, lata si joasa, cu suspensii tari? ca fapt divers, ambele masini au aceleasi punti. poate difera taria arcurilor, sandero am impresia (repet, am impresia, nu e un fapt confirmat) ca e o idee mai "barca" decat loganul. in rest, datele tehnice "lucreaza" in defavoarea lui sandero. eu sunt convins ca masinile sunt amandoua la fel de (in)stabile, la fel de (ne)sprintene, dar ca parerile sunt cat se poate de subiective
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Sandero --
                    Puntea fata Pseudo Mc-Pherson cu brat triunghiular
                    Puntea spate Punte în H cu profil deformabil si epură programata, cu resorturi elicoidale
                    Logan --
                    Puntea fata Pseudo Mc-Pherson cu brat triunghiular
                    Puntea spate Punte în H cu profil deformabil si epura programata, cu resorturi elicoidale

                    singura diferenta este ca la logan au fata de sandero o bara de torsiune
                    Last edited by gaby_laz; 20 March 2009, 14:07.

                    Comment


                    • #25
                      Deci totusi exista o diferentă:

                      Sandero:
                      Puntea spate Punte în H cu profil deformabil si epură programata, cu resorturi elicoidale
                      Logan:
                      Puntea spate Punte în H cu profil deformabil si epura programata, cu resorturi elicoidale

                      Fiindca are caciulită, Sandero este mai aerodinamic, mai sprinten si mai stabil in curbe
                      Last edited by Goan; 20 March 2009, 14:18.

                      Comment


                      • #26
                        O pot spune la nesfarsit dar daca este necesar ma repet...NU exista diferente in logan si sandero cu exceptie caroseriei si a capacelor. Cu cei 9000 de euro iei un BMW care ajunge in service cu mult timp dupa sandero sau logan. Am prieteni care am tot felul de modele de BMW, AUDI( de vreo 4 ani, SH) si inca nu au vazut mecanicul decat la schimb de ulei si filtre.

                        Comment


                        • #27
                          need for speed faci cumva reclama la SH?

                          Comment


                          • #28
                            mai sunteti culmea in sfarsit vine unu cu o chestie tehnica si-o pune pe forum si se leaga altu de caiula, altu ca sh-ul e mai bun...pt aia care-si cumpara masinile prin credit, sh-ul cu credit pe termen lung e cea mai proasta varianta. dar hai sa revenim la topic, domnilor...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              de acord

                              Originally posted by Seba View Post
                              poate vii si cu un pic de suport tehnic in sustinerea afirmatiei. eu am o intrebare: de cand o masina scurta, ingusta si inalta, cu suspensii moi, e mai stabila decat una lunga, lata si joasa, cu suspensii tari?
                              complet de acord cu tine.loganu se tine mai bine in curbe.cu sandelu ai emotii mai mari.spun asta din experienta.
                              cat despre second hand parerile sunt impartite.dar e ceva corect sa zici ca un bmw de maxim 50000 km e mai bun decat un sandero la 0 km.fara suparare.o recunosc si eu ca posesor de sandero.da in bmw cand bagi bani bagi nu ca la dacia.atunci iti faci credit in banca sa o repari sau o uiti la cat e de scumpa,asa ca totusi eu zic ca pt un salariat cu salariu mediu pe timp de criza lasi fitele deoparte si algei sandero.eu asa am facut

                              Comment


                              • #30
                                man, tu nu esti ala cu punto? ce schimbare de punct de vedere...desi cam asa-i, cin situatii de criza nu-i loc de fite. pe de alta parte, un bmw de 50000km nu are de ce sa-ti ceara piese, plus ca la kilometrajul ala nu-l iei la pret de sandero. sa fim seriosi, aia e castana si-si merita banii daca o gasesti. scheiss pe el sandero, un bmw de 2 ani cu 50000km, nelovit, la banii de sandel, l-as lua cu ochii inchisi. dar ala e ca zana padurii, toti au auzit de el, dar nimeni nu l-a vazut.
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google