Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Probleme

    imi pare rau ca am luat sandero sincer...consum inimaginabil,,,dupa 5000 km consuma 9% mediu?voua vi se are corect?in panta zici ca isi da duhu.nici macar o raba nu am reusit sa depasesc.interior mai bun ca la logan da tot de cacao cu plastic ieftin.tremura masina la 90km?h de zici ca se desprind tablele de pe ea.de depasiti ce sa mai vorbesc.mi e frica sa nu ma rastorn.cand am intrat intr-o curba mai periculoasa cu 60km/h era cat pe ce sa se rastoarne.efectiv nu stiu pe ce am dat banii.o sa incerc sa scap rapid de ea.cine a zis ca e proasta a avut dreptate.si au fost multi care m au sfatuit sa nu mi iau dacie.era mult mai bun un sh de dincolo.si cand zic mult ma refer la enorm.sau cred ca si alte marci erau mai bune hyundai,chevy,fiat,,un symbol poate.acum asta.

  • #2
    nu stii sa conduci!

    ori masina pe care ai luat-o e terminata,ori tu nu stii sa conduci.
    plateste tu benzina si vin eu din sibiu in timisoara, si facem o tura pana inapoi la sibiu.
    eu la volan si tu platesti amenzile(daca imi iau vreuna). dar te bag in curba cu 120 sa vezi ce inseamna sa iei o curba cum trebuie, urcam panta cu 120 sa te invatz sa depasesti tiruri in panta, si iti arat ca la 165 nu vibreaza nimic in ea, doar zgomotul motorului la 4800 de ture. si a mea consuma cam 7 mediu, dar crede-ma ca ii dau sa sara.adica nu merg ca bosorogii!!!

    p.s. sper sa ma scuzi dar daca masina nu e de vina inseamna ca soferu are ceva.
    -fara-

    Comment


    • #3
      aprob tot ce a spus spanu

      Comment


      • #4
        O fi un caz particular masina, sau cel care o conduce nu prea ii da atentie. Eu personal am 1.6 Laureate, 4500 km si sunt multumit. Am trecut inclusiv printr-un accident (am derapat pe zapada cu cauciucurile de vara din echiparea standard si am intrat intr-un sant, aveam viteza peste 70 km/h dar masina a preluat f bine socul, nu s-a deformat fata, doar radiatorul a suferit si rotile din dreapta. Nu am suferit nici o leziune, nici macar o zgarietura, si nici airbagurile nu s-au deschis). Conumul mediu pt 350 km pe E85 a fost la 8.4l/100 in conditii grele, vant ff puternic si ger cumplit. Masina negociaza bine viraje la viteze de peste 60 km/h. Cat priveste urcatul in panta, am mers pe Bucuresti-Ramnicu Valcea-Sibiu si am putut testa urcarea in panta cu schimbat viteze, se infinge f bine. Puncte minus, mi s-a parut mai mare consumul decat de obicei (pe acelasi traseu am scos si 7.2, cu viteza medie undeva la 80 km/h fata de 70 cat am avut la al doilea drum)
        Vinee!!!!

        Comment


        • #5
          9% mediu, tremura la 90 km/h, nu depasesti o raba, te rastorni in curbe, vindeo repede si ia-ti un SH, de preferinta fiat.

          Comment


          • #6
            si io sunt de acord cu spanu am fost anu trecut la constanta am mers pe rm valcea pitesti vreau sa zic ca am urcat pe dealu negru cu masina plina (5 persoane plus bagaje)si am depasit tirurile super bine si in curbe chiar imi place cum se tine si la deal sunt multumit cum sa infipt mai ales ca treceam pe langa tiruri super;)

            Comment


            • #7
              Originally posted by marian66v View Post
              [...] vindeo repede si ia-ti un SH, de preferinta fiat [...]
              De preferinţă FIAT? Cred că ai vrut să scrii "neapărat FIAT".

              Colegilor, închideţi porţile, daţi drumul la câini, că suntem bântuiţi!
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #8
                marian66v ai zis bine chiar foarte bine,dar ar trebui sa ne oprim ca altfel o sa ne invadeze toti membri club fiat

                Comment


                • #9
                  lamuriri

                  Originally posted by Oliseh View Post
                  marian66v ai zis bine chiar foarte bine,dar ar trebui sa ne oprim ca altfel o sa ne invadeze toti membri club fiat
                  1.nu e de la sofer.nu e prima masina pe care o am.am mai avut o dacia 1300 opel astra si un fiat punto.da sincer si fiatul si opelul sunt net superioare.
                  2.cu stabilitatea poate eram invatat sa intru in curbe cu viteze mai mari cu opelul si fiatul si sa nu am senzatia ca la sandero ca e la limita.pe pante nu trage cum trebuie degeaba ziceti.am ami condus si polo in 3 cilindrii care se descurca mai bine.
                  3.nu am vrut sa creeez neintelegeri mi am expus doar impresiile mele despre masina pe care oricum urmeaza sa o vand in curand,in legatura cu fiatul nu am nici o treaba,nu sunt membru forum fiat,ca nu am tinut punto decat 6 luni ca l am data la sora mea,dar e net superior,cel putin varianta cu 1.2 16 valve 80 cp se misca grozav.astra ce i drept era un pic mai puturos,da sandero mi se pare prea greoi.eu cred ca e si din garda de sol care e mai inalta ca la logan in privinta stabilitatii,in plus mi se pare si greu de manevrat.totusi exista si o parte buna.nu am probleme cu ea.doar bani de benzina mananca si inca multi.
                  o seara placut si mersi de invitatie pt sibiu dar nu mersi,nu vin ca ajungem amandoi la aceeasi concluzie la care am ajuns eu.dacia e o masina foarte buna doar daca esti constient ca ti ai cumparat o doar ca sa te deplasezi din punctu a in punctu b.de confort nu poate fii vorba.

                  Comment


                  • #10
                    probleme?

                    haidem sa nu etichetam asa repede ca sofer slab pe colegul, domnule "spanu".toti (sau majoritatea de acest forum) suntem amarati de soferi amatori.cat despre masina eu personal sunt foarte incantat.stilul meu de condus este un pic mai mai sportiv,o turez bine 4500-5000 si se comporta bine la turatiile respective.stabilitatea este ok chiar mai buna decat la logan.este destul de subiectiv sa spui ca iei curba cu 60 si nu se tine bine sau cu 120 si se tine bine!.probleme tehnice vor fi pentru ca este in esenta o masina ieftina ,asamblata de romani,......cat despre orientarea spre alte marci....nu stiu ce sa zic.hyundai=coreea (mai mult nici nu trebuie comentat),chevrolet -chiar mai plasticata decat sandero si sta mai prost pe drum (din proprie experieta am condus asa ceva),
                    cat despre fiat (am condus multi ani asa ceva):masiini fiabile dar prea scumpe.
                    poate chiar ai nimerit un model cu defect din fabrica.ramane totusi garantia...

                    Comment


                    • #11
                      Am o intrebare si eu, ca sunt putin mai greu de cap: De ce nu ai ramas la Fiat sau la Opel si ai luat Sandero, daca zici ca Astra si Punto sunt net superioare? Vinde Sandero si ia Punto, dar numai asa, ca sa sti si tu, Punto si Sandero, nu sunt foarte diferite, deci daca zici ca Punto e net superior Sandelului...
                      Scuzati absenta indelungata. I'm back

                      Comment


                      • #12
                        banii vorbesc

                        Originally posted by sandero 4 ever View Post
                        Am o intrebare si eu, ca sunt putin mai greu de cap: De ce nu ai ramas la Fiat sau la Opel si ai luat Sandero, daca zici ca Astra si Punto sunt net superioare? Vinde Sandero si ia Punto, dar numai asa, ca sa sti si tu, Punto si Sandero, nu sunt foarte diferite, deci daca zici ca Punto e net superior Sandelului...
                        astra l am dat,ca aveam nevoie de bani,punto la sora,iar eu trebuia sa iau o masina prin rabla,si am ales sandero ca e mai ieftin decat punto sau opel.daca aveam in plus 1000 euro fii sigur ca luam punto classic.cat despre chevrolet poate ai dreptate.dar despre hyundai nu prea,nu se compara.
                        oricum o sa apelez la garantie poate am suspensiile prea rigde.cine stie.cat despre motor si faptul ca mi se pare puturoasa nu o sa se intample nimik.asta e,daca nu o dau merge si sandero ca masina,buna rea cum o fii,slab calitativa,inferioara fiat opel sau bmw e totusi dacia la prima generatie si nu o putem compara cu punto sau astra care au anii de zile in urma in care au detectat potentialele defectiuni. ca sunt prea scumpe fiat-urile nu sunt de acord.acum au devenit mai accesibile.de fiabilitate nu avem ce discuta e mai fiabil ca dacia,au probleme doar cu suspensiile si asta doar in romania ca sunt drumuri proaste si masinile fiat sunt cam toate de oras cu cateva exceptii,si mai au unele mici prob cu partea electrica pt ca ofera servo electrica foarte apreciata(dual drive in standard; la sandero e electrohidraulica-diferenta mare ;fiatul il invarti cu un deget la sandero te chinui cu ambele maini-numai cine nu a condus un fiat nu stie ce usor se manevreaza).Dar totusi orice instalatie electrica cedeaza pana la urma.La motoare eu zic ca multijeturile de la fiat sunt cele mai bune din lume.au primit numeroase premii.in fine hai sa nu mai vb de fiat. drum bun la toti

                        Comment


                        • #13
                          Pai eu am peste 17. 000 km cu un Sandero, motor 1,4. Consumul mediu, la drum lung (Constanta-Iasi) este de 5,8%, cel mult 6%. Condus calm, în jur de 3000 de turatii. In curbe mi se pare stabila, nu am avut niciodata probleme, si pe drum european iau curbe destul de strinse in viteza a V-a. Daca stii sa o duci, urca pante abrupte fara probleme. Eu unul sunt multumit de masina, nu am avut nici o problema pina acum. Am fost vara trecuta pina in Praga, s-a descurcat excelent pe autostrada, a urcat fara probleme si Dealul Negru, cu 4 persoane mature si bagaje... Sincer, este exact ceea ce stiam ca o sa fie la pretul asta. In curind trebuie sa ma duc sa-i fac prima revizie, la 20.000 de km. Oricum, nu cred ca e o diferenta foarte mare intre Sanderro si alte masini din aceeasi clasa.

                          Comment


                          • #14
                            spanu, eu zic sa te mai gandesti un pic la depasirile alea in panta si la curbele luate cu 120. vezi ca sibiu timisoara e [ericulos de la deva spre timisoara, nu pana in deva...si pe cosava chiar as vrea sa vad sandero-ul 1.4 luand curbe cu 120, sau macar atingand viteza aia pe urcari
                            brutal: de ce nu apari odata la intalnirea loganclub, sa ne facem o idee daca masina ta trage prost sau nu-i dai tu cum trebuie. consumul dat de tine mi se pare mai mult decat exagerat. servodirectia la sandero e doar hidraulica, iar la fiat da, e electrica. n-ai vrea sa stii cate directii electrice de fiat se intorc la fabrica...
                            in alta ordine de idei, tremuratul motorului il rezolvi la service, sigur a ta are o problema daca face asa, consumul marit trebuie investigat, poate o diagnoza in service rezolva problema...pana la urma, tu cand ai luat o masina de 1 tona si 75 de cai la 5500rpm, ai crezut ca e ferrari? nu stiai ce cumperi? zau ca nu va inteleg pe astia de va palngeti de performantele amsinii, de parca cineva v-a obligat sa va luati masina x sau y. ia-ti dom'le o skoda octavia 1.4 75cp sa vezi ce troaca e aia si atunci mai gandeste-te la sandero-ul tau. comparatia cu fat nu are rost, ca la aceleasi dotari, ala iese smnificativ mai scump. si acu nu-mi spune ca punto nu e o masina de dus de la a la b, ca nu te cred...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Seba View Post
                              in alta ordine de idei, tremuratul motorului il rezolvi la service, sigur a ta are o problema daca face asa, consumul marit trebuie investigat, poate o diagnoza in service rezolva problema...pana la urma, tu cand ai luat o masina de 1 tona si 75 de cai la 5500rpm, ai crezut ca e ferrari? nu stiai ce cumperi? zau ca nu va inteleg pe astia de va palngeti de performantele amsinii, de parca cineva v-a obligat sa va luati masina x sau y. ia-ti dom'le o skoda octavia 1.4 75cp sa vezi ce troaca e aia si atunci mai gandeste-te la sandero-ul tau. comparatia cu fat nu are rost, ca la aceleasi dotari, ala iese smnificativ mai scump. si acu nu-mi spune ca punto nu e o masina de dus de la a la b, ca nu te cred...
                              1. o sa vin la intalniri daca o sa am timp
                              2. vineri am fost la service..niste incompententi..cica sa dau muzica mai tare....
                              3.fiatu mai ofera si calitate interioara.nu se compara punto classic cu sandero in 8600 euro as fi luat cu aer conditionat,servo elctrica.(care degeaba ziceti voi dar e bun)proiectoare,sistem folow me home,geamuri electrice etc.in fine,,mult mai buna.da nah ce sa faci..daca nu au fost bani
                              4.nu ma asteptam sa fie ferari,sau punto sau astra ca stiam ca nu e,dar ce ma asteptam e sa fii rezolvat problemele legate de stabilitate,de zgomote si sa nu fie tabla asa subtire,comparativ cu astra si punto e mult prea subire.
                              5.degeaba zici de octavia.aia e masina.nu ce am avut sau avem noi, e peste punto,astra sau sandero.apropo ai mers cu octavia?aia de 1.4 sa vezi cum merge?eu nu cred.
                              6.nu ti mai da cu parerea daca nu ai condus in viata ta octavia sau punto.sincer nu se compara sandelu meu cu ele.si octavia in nici un caz nu e troaca.
                              7.sunt foarte multumit de sandero ca nu am probleme cu el de natura tehnica cum am vazut pe aici cu ulei cu apa sau mai stiu eu ce.eu o tin maxim cat e in garantie,si atat,mai mult nici nu cred ca duce

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google