Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cutie viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    marsarier

    Originally posted by Shoot View Post
    Si "SANDilau`" meu nu vroia sa intre din prima in marsarier. Asta cam in prima luna, dupa aceea no problem !!

    fara irc
    si la mine in marsarier intra greu.

    Comment


    • #62
      eu nu mai am astfel de probleme! intra frumos si face "click" de fiecare data cum trebuie.
      e drept ca nu ma grabesc sa fac operatiunea. poate ca asta e secretul (sau unul dintre ele)...masina raspunde frumos la comanda. daca simti ca nu intra o metoda arhi-cunoscuta e sa mai plimbi schimbatorul si prin alte viteze.

      Comment


      • #63
        Cred ca secretul este venirea iernii cu temperaturile scazute.

        Comment


        • #64
          da poti sa plimbi scimbatorul mai intai in a 4 -a si apoi in marsarier si o sa mearga de fiecare data fara probleme

          scz schimbatorul
          Last edited by danm079; 16 February 2010, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            Legat de discutia cu cutia de viteze.

            In weekend veneam de la Deva spre Timisoara. Drumul liber, intins am mers destul de tare in afara localitatii. Am auzit un vuiet de cateva ori in momentul in care eram in a 5, intre 100 si 120 km/h si lasam masina fara sa mai accelerez. Nu era un vuiet continuu sau foarte deranjant insa am auzit de cateva ori. Acelasi vuiet(mult mai tare si deranjant) l-am auzit si la dacia lu tata din 86 acum cativa ani si din cate stiu eu ii aparuse ceva joc in cutie. Am 23000 de km si e prima data cand am problema asta. A mai auzit cineva ceva ? Precizez ca la viteze mai mici acelasi scenariu nu sa mai repetat.

            Comment


            • #66
              O intrebare, se poate regla ambreiajul ?
              In treapta a II agata nu mereu dar e enervant acest lucru.

              Comment


              • #67
                Mie imi agata doar acum iarna si mai mult atunci cand e frig si inca nu e incalzita masina - uleiul in cutie

                Comment


                • #68
                  Voi aveti probleme in momentul in care accelerati puternic din treapta 1 si schimbati a 2 ( sa zicem la 3000 de rpm) sa agate sau sa intre mai greu in viteza ?
                  Problema asta se manifesta numai cand accelerez mai puternic daca schimb pana in 2500 de rpm nu am nici o treaba intra usor .
                  La celelalte trepte de viteza nu apare aceasta problema pot sa schimb din 2 in 3 si la 4000-5000 de rpm si nu se simpte nimic .
                  Este aceiasi problema "comuna" cum este si cu marsalierul?

                  Comment


                  • #69
                    la mine la rece mai agata din 1 in 2. daca nu sunt atent la ambreiaj trozneste ceva in cutie. mai e problema cu viteza 1, deja stiuta ca nu intra bine daca esti in miscare, chiar ciriie (suna la fel ca si cuplarea vitezei de mers inapoi). eu am reusit de vreo 2 ori. oricum la cit e de bine facuta masina nu mai ma mira nimic, eu m-am obisnuit de mult.

                    Comment


                    • #70
                      La rece da merge mai greu , dar eu ma refer dupa 30 de minute de functionare sa tot agate, prin agatat ma refer sa intre mai greu parca turatia dintre cutie si motor nu ar fii bine sincronizate , este la fel cum ai incerca sa bagi a doua la 40-50 km/h asta venind dintr-o treapta superioara nu ma refer la infranarea produsa in momentul in care se cupleaza cutia cu motoru , asta e normala daca nu faci rev matching ci faptu ca calc ambreajul si trag de schimbator sa introduc in treapta 2 si intra greu.(nu stiu daca m-am facut inteles prin acest exemplu )
                      Last edited by adi007; 12 December 2010, 17:08.

                      Comment


                      • #71
                        Salut,
                        Ati intalnit ca in oras la semafor sa nu poti sa bagi in treapta in 1? Eu am patit-o de cateva ori dar dupa o vreme si-a revenit.
                        Problema cu marsarierul o am si eu plus ca imi tremura schimbatorul la relanti .... jenant DACIA.
                        Am aproape 60000 km facuti din sept.2008... masina a fost folosita cam pe toate tipurile de drum.
                        PS. Piese ieftine si originale pt. revizia de 60000 cam pe unde gasesc in Galati?
                        Multumesc,
                        Sarbatori fericite si fara sunete ciudate la Sandel in 2011.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by bogdyman View Post
                          Problema cu marsarierul o am si eu plus ca imi tremura schimbatorul la relanti .... jenant DACIA.
                          .
                          Tremura pentru ca e pe tija, nu pe cablu...

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by bunicuta View Post
                            Tremura pentru ca e pe tija, nu pe cablu...
                            Exact. Oricum cred ca l-au facut pe tija pentru ca a fost cost minim, iar daca era pe cabluri(ca sunt 2 din cate stiu) sigur existau probleme .

                            Comment


                            • #74
                              la dizalele de 85cp cutia e pe cabluri si nu sunt probleme.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #75
                                Pe mine nu ma deranjeza tremuratul schimbatorului la relanti, decat in situatia in care pornesc AC-ul si motorul e la relanti - tremuratul se accentueaza destul de tare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google