Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cutie viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da,stiu ca mi-a fost spus,dar pt linistea mea,am preferat sa ma duc si la service.va multumesc inca o data pt sfaturi,sper sa fie asta singura problema,dar oricum raman un fan al site-ului!!!!!traiasca sandel!!!!

    Comment


    • #32
      Nu e in regula.

      Am si eu aceeasi problema.
      De exemplu odata a trebuit sa fac o intoarcere din doua miscari si dupa ce-am pus masina de-a curmezisul drumului mi-as fi dorit foarte mult sa intre din prima in marsarier (dar nu a facut-o...).
      Nu mi se pare normal sa fac tot felul de artificii ca sa pot da cu spatele.

      Comment


      • #33
        eu special parchez masina cu spatele seara, ca sa ies dimineata cu fata.

        Comment


        • #34
          Problema lui Pyhero am avut-o si eu si inca o mai am.Mi s-a intamplat si la Solenza si mi se intampla acum si la Sandero.La mine e in special dupa ce merg toata autostrada si mai frec cutia si prin Bucuresti.Cred ca "oboseste" de la caldura.S-or fi incingand pinioanele alea!Stiu ca si Fabia are aceeasi problema dupa ce o incalzesti bine.Ma intreb daca asa o fi si la Audi
          Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

          Comment


          • #35
            Originally posted by pyhero34 View Post
            Am si eu aceeasi problema.
            De exemplu odata a trebuit sa fac o intoarcere din doua miscari si dupa ce-am pus masina de-a curmezisul drumului mi-as fi dorit foarte mult sa intre din prima in marsarier (dar nu a facut-o...).
            Nu mi se pare normal sa fac tot felul de artificii ca sa pot da cu spatele.
            ca sa bagi in marsarier trebuie sa fii cu masina pe loc,deci probabil nu era oprita de tot.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              ca sa bagi in marsarier trebuie sa fii cu masina pe loc,deci probabil nu era oprita de tot.
              Sunt incepator, ce-i drept si se poate intampla si asta, dar in povestea mea dupa prima manevra eram cu piciorul pe frana ca sa nu ies de pe drum. Oricum, dificultatile la dat cu spatele apar adesea, chiar atunci cand scot masina din parcare (deci sta pe loc). Sfatul dat mai sus, cu eliberarea completa a ambreiajului merge la mine de fiecare data, chiar daca uneori cu zgomote. Si, la fel, e adevarat, cate o data intra fara nici un efort, chiar dimineata, la rece.

              Comment


              • #37
                la mine caraia urat de tot cand bagam marsarier daca ma grabeam.Daca asteptam cateva secunde cu ambreiajul calcat nu se auzea nimic.

                Comment


                • #38
                  deci a inceput sa devina chiar enervanta chestia.si cu asteptatul 3 secunde mi se pare o tampenie.pai de ce?nici la jegul ala de dacie din 96 nu pateam asa ceva.si credeam ca problema o sa dispara in timp,dar se pare ca nu(am aproape 2000 km),si daca ma duc cu masina in service(unde am fost o data pt probleam asta)raspunsul o sa fie acelasi.deci.....las-o ma,ca merge asa!!!!

                  Comment


                  • #39
                    nu mai astepta 3 secunde. dupa ce ai apasat ambreiajul pana la podea, baga tr1 sau 2 si fara sa eliberezi ambreiajul, incearca din nou R. daca nu intra din prima, elibereaza usor ambreiajul, tre' sa se auda un "clack" si sa intre fara sa caraie. toata operatia dureaza intre 1-2 secunde. din pacate n-ai ce face la cutiile fara sincron pe marsarier, asta e una din "bube".
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #40
                      Nu sunt sigur daca este o solutie 100%, acum depinde si cum te-ai obisnuit, dar avand in vedere recomandarile cu "baga a 1-a inainte si apoi in marsarier", uite cum fac eu si NICIODATA nu am avut probleme. Intotdeauna o las parcata in treapta 1. Dimineata ma sui in masina, pun centura, aprind pozitiile, pun contactul. Calc ambreiajul, dau la automat, cum porneste bag din 1 in R (nu dau drumul la ambreiaj, nu las pe liber) si plec (cu spatele). Intra perfect (a intrat din ziua 1 si acum are 2 luni si 3000 km si intra tot perfect). Dar daca nu te poti obisnui sa faci automat pasii descrisi practic sfatul nu exista.... am zis si eu o parere
                      Si facand automat miscarea asta mai menajezi si bateria, ajutand motorul iarna sa porneasca fara sa mai invarta ambreiajul & co.
                      Last edited by vic24; 3 December 2008, 11:56.

                      Comment


                      • #41
                        o sa incerc.revin cu rezultatul.mersi

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by vic24 View Post
                          Nu sunt sigur daca este o solutie 100%, acum depinde si cum te-ai obisnuit, dar avand in vedere recomandarile cu "baga a 1-a inainte si apoi in marsarier", uite cum fac eu si NICIODATA nu am avut probleme. Intotdeauna o las parcata in treapta 1. Dimineata ma sui in masina, pun centura, aprind pozitiile, pun contactul. Calc ambreiajul, dau la automat, cum porneste bag din 1 in R (nu dau drumul la ambreiaj, nu las pe liber) si plec (cu spatele). Intra perfect (a intrat din ziua 1 si acum are 2 luni si 3000 km si intra tot perfect). Dar daca nu te poti obisnui sa faci automat pasii descrisi practic sfatul nu exista.... am zis si eu o parere
                          Si facand automat miscarea asta mai menajezi si bateria, ajutand motorul iarna sa porneasca fara sa mai invarta ambreiajul & co.
                          pai calci ambreiajul,pui contactul...astepti cateva secunde pana se sting becurile din bord,pornesti...pui mana pe schimbator...dai duci la punctul mort...dai de maneta in dreapta si apoi inapoi catre R ...sincer...daca stai si cronometrezi...eu zic ca sari de alea 3 secnde cate se recomanda sa se stea minim cu picioru pe ambreiaj inainte sa se bage in R .

                          Comment


                          • #43
                            da,dar problema apare nu numai cand plec prima data de pe loc!si am observat ca in zilele foarte friguroase chiar si in treapta a 2-a intra greu.

                            Comment


                            • #44
                              Da, sunt cateva secunde la mijloc. Dar cu o corectie. Am spus ca apas ambreiajul exact inainte sa actionez demarorul, nu inainte sa pun contactul, ca nu ar avea rost sa tin ambreiajul cat se sting beculetele, nu?
                              Poate ca nu e o solutie in adevaratul sens al cuvantului, mi-am dat si eu cu parerea.
                              scuze de offtopic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by dangiurca View Post
                                da,dar problema apare nu numai cand plec prima data de pe loc!si am observat ca in zilele foarte friguroase chiar si in treapta a 2-a intra greu.
                                pai dureaza un pic pana incalzeste uleiul,si se subtiaza ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google