Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Lipsa de cai putere scade sau creste consumul? Intreb ca eu circul la altitudine.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Vecchio View Post
      Ai cutie manuală. Dacă te uiți pe unde și când schimbă robotizata te ia cu amețeală!
      Originally posted by nmariuscalin View Post
      Cam asa! Schimba cum vrea ea
      Schimba cum vrea ea functie de cativa parametri: eco pornit/oprit, temperatura motor, consumatori, rampa/panta, directia vantului care duce la urmatorul parametru, rezistenta la inaintare. Cam astea le-am observat eu ca fiind principalii factori care determina schimbarea treptelor in mod automat, intre 2000 si 3500 rpm. Vorbesc la aceeasi gen de apasare al pedalei de acceleratie. Din ce am constatat pana acum principalul dintre cei enumerati mai sus este temperatura motorului.

      @ Barba
      Referitor la diferenta ta privind consumul, 500 km sunt neelocventi pe langa ceilalti 10.000. Poate fi de la vant, poate ti-ai schimbat stilul si mergi mai mult in frana de motor. Sunt de acord ca motorul sa se mai lase in timp, dar totusi e prea brusca diferenta. Atasez imagine cu variatia consumului la mine, am doar 5600 km parcursi, doar pe sezon rece cu anvelope de iarna. Media acum este 6% (5578 km cu 376 litri). Ultimul consum a fost de 6, fix cat media insa a crescut in ultimii 300 km de la 5,4% la 6 din cauza zapezii de pe carosabil si a vantului puternic din ultima perioada. Ca observatie, diferenta de raportare la carburant intre CB si metoda plin-plin a fost de 0,3 litri (42.4 alimentati, 42.1 pe CB)
      Attached Files
      Last edited by Dorin_IF; 1 March 2018, 00:23.
      Sandero Stepway 0.9
      Clio Symbol 1.4

      Comment


      • #48
        Nu-mi schimb asa brusc stilul de condus dupa 20 de ani petrecuti la volan, de cand am cumparat masina conduc in acelasi stil, acelasi oras, acelasi traseu.
        O alta nelamurire ar fi: daca mergi cu frana de motor, de ce arata consum 0, si daca scoti din viteza si lasi sa curga masina de pe munte arata cum ca consuma. Eu consider ca ambele cazuri consuma, dar asa influenteaza soferii sa nu scoata din viteza, este?

        Comment


        • #49
          Cred ca obsesia pentru consum strica placerea de a conduce masina si de te a bucura de ea :-)

          Comment


          • #50
            @Barba: Nu e așa. În perioada frânei de motor, acesta lucrează ca un compresor și e tăiată alimentarea cu combustibil. Când e scoasă din viteză, regimul este de ralanti chiar dacă mergi cu 100 în pantă!

            Un lucru de care nu mă dumiresc este de ce au mai pus pe mașini cei de la Dacia cutia Easy-R (precursoare Quickshift5 -Renault) când au avut atâtea probleme cu ea și pe Twingo și-n Brazilia.
            Actual pe Twingo au doar manuală, iar pe Clio - EDC ????
            Vor să-și amortizeze investițiile sau e apucătură niponă ?
            Last edited by Vecchio; 2 March 2018, 09:19. Reason: Automerged Doublepost
            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

            Comment


            • #51
              @ascomp
              Nu-mi vine a crede ca cineva isi cumpara Sandero pentru placerea de a conduce, pe bune.

              @Vecchio
              Ador sa merg cu 100 in panta la relanti
              O fi avand pe stoc cateva... zeci de mii de Easy-R.

              Comment


              • #52
                daca dai 13 mii Euro pe un Stepway ( ceea ce tot am zis aici - mi se pare mult) incerci sa te bucuri de masina, inclusiv de condus. :-)

                Comment


                • #53
                  Daca 13mii ti se pare mult atunci iti dau si o alta cifra... in cei 3 ani de leasing, total asigurari si impozit platite se ridica la 6k E.

                  Comment


                  • #54
                    Tot pe aici am mai spus: cumpărarea unei mașini prin credit este ca și cum ai lua banii, ai turna benzină pe o parte dintre ei și le-ai da foc.

                    Comment


                    • #55
                      Azi dimineata motorul a recidivat in a se opri dupa ce l-am pornit. A doua oara i-am dat nitica talpa si nu s-a mai oprit. Masina e de doua luni, 1700 km la bord. Am dat pe ea 10.200 euro, banii jos. Prestige plus, am tot pe ea, mai putin tapiterie din piele si cotiera. Maine merg cu ea la Dacoserv sa vedem ce vor spune.
                      Last edited by nmariuscalin; 2 March 2018, 22:44.

                      Comment


                      • #56
                        Nici chiar asa baiatule cu chibritele
                        Daca luam cu banii jos, probabil nu plateam casco, dar de restul nu scapam, si pe 3 ani asigurarea obligatorie cu impozitul ajungea la 3k E, deci jumatate.
                        Dar pentru asta trebuia sa am toti banii, care n-am avut...
                        Plus de asta este un risc sa umbli cu o masina nou-nouta fara casco, fie si Sandero... de numa' 13k E.

                        Si de fapt asta a fost un argument solid pentru care am ales Dacia, alta marca, 15-20k E, asigurarile erau mult mai mari.

                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        ...motorul a recidivat in a se opri dupa ce l-am pornit...
                        Eu sincer nu mi-as bate capul, 99,99% este de la frig.
                        Last edited by Barba; 2 March 2018, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          Daca tu consideri ca e normal, chiar si de la frig, ca un motor de pe o masina in 2018 sa se opreasca dupa ce l-ai pornit... E inadmisibil asa ceva! Chiar daca e un motor mic, 3 cilindri, nu are voie sa faca asa ceva!

                          Comment


                          • #58
                            Nu te supara pe mine, eu am vrut sa te scutesc de un drum la Dacoserv, sau unde doresti sa ajungi. 99.99% asta o sa fie si raspunsul lor. Parerea mea... pentru asta este forum... sa ne spunem parerile.

                            De fapt, eu trebuie sa tac din gura, n-am pornit niciodata masina la minus grade, am garaj.
                            Last edited by Barba; 2 March 2018, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by nmariuscalin View Post
                              Maine merg cu ea la Dacoserv sa vedem ce vor spune.
                              Te rugam sa ne tii la curent cu explicatia primita si mai ales cu "solutia".
                              Eu zic ca "asa face toate" o sa fie prima explicatie primita, daaaar, nu se stie niciodata.
                              Sandero Stepway 0.9
                              Clio Symbol 1.4

                              Comment


                              • #60
                                Salut. Eu am Sandero Diesel cu Easy -r de prin Noiembrie 2017. Sunt f multumit de performantele si tinuta de drum a masinii. A pornit perfect la -20 grade si nu am probleme cu cutia. Sunt incantat de masina. Am 4700km.
                                Anterior am avut tot Sandero 7 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google