Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ascomp View Post
    exista si o parte buna: o sa ai masina cu an de fabricatie 2018

    si eu am o masina cu af ianuarie 2016

    Nu cred ca anul de fabricatie va fi 2018. Daca in primele zile din ianuarie o pune pe trailer si vine in showroom (masina se fabrica in Romania) inseamna ca a iesit din fabrica pe la finalul lui decembrie 2017, ca doar nu le pune pe trailer imediat dupa ce le strang pe banda in fabrica ultimul surub. Deci tot 2017 va fi anul de fabricatie..

    Comment


    • #17
      Adevărul este că am remarcat și eu că apare frecvent, la cei care se plâng de Easy-R pe forum, următorul obicei: plec cu scârț, plec apăsând tare pe accelerație, etc. Imediat ce am citit m-am gândit că robotizarea are nevoie de apăsare progresivă-moderată pe accelerație până în "treapta a 2-a" (că are trepte ca și una manuală, doar că un robot este cel care schimbă).
      Last edited by gecmc94; 1 November 2017, 17:12.

      Comment


      • #18
        Se pare ca inginerii de la Dacia stiu de problema cu easy-r si cauta in mare secret o remediere a situatiei. Ori cei care inca ne asteptam masinile o sa mai asteptam mult si bine pana la gasirea unei solutii, ori or sa cheme toate masinile cu easy-r in service. Dumnezeu stie ce va fi...

        Comment


        • #19
          Originally posted by nmariuscalin View Post
          Ori cei care inca ne asteptam masinile o sa mai asteptam mult si bine pana la gasirea unei solutii, ori or sa cheme toate masinile cu easy-r in service.
          Eu sunt cu AMR la 19 pana la livrare. Si parca prefer sa vina la termenul comunicat si sa ma cheme apoi in service pt. (eventuale) remedieri, decat sa astept pana gasesc ei solutia.
          Sandero Stepway 0.9
          Clio Symbol 1.4

          Comment


          • #20
            Serios? Cand ai facut comanda? Normal ca si eu as prefera sa-mi vina intai masina, ca m-am saturat de asteptat, mie mi-a spus ca data estimativa de livrare e prima saptamana din ianuarie 2018 (comanda facuta pe 25 septembrie). Sper totusi sa vina mai devreme.

            Comment


            • #21
              Comanda mea e din 11 septembrie. Initial mi-au zis ca estimativ 2,5 luni dureaza. Insa la 5 zile de la plata (cele 5 zile sunt mentionate in contractul cu ei) mi-au comunicat data estimativa de livrare 11 Decembrie, deci fix 3 luni. Pe 17 Noiembrie am trecut pe la ei sa comand alarma, moment pentru care am revenit cu intrebarea daca exista vreo sansa sa ajunga mai devreme masina. Dupa ce a verificat baiatu' p'acolo a revenit cu raspunsul: "Masina ajunge la noi pe 8 Decembrie, dar pana montam alarma, vine weekendul asa ca tot in perioada 11-15 Decembrie va fi livrarea".

              La tine probabil ti-o livreaza in ianuarie pentru ca prind sarbatorile si vine perioada de concedii... asa ca, sfatul meu este: Ai incredere in termenul comunicat.
              Last edited by Dorin_IF; 23 November 2017, 21:06.
              Sandero Stepway 0.9
              Clio Symbol 1.4

              Comment


              • #22
                Mie initial ala de la Meridian mi-a zis ca dureaza 2 luni. Niste mincinosi jegosi. Dupa aia a dat o la intors. La mine ar trebui sa vina pe 25 decembrie, dar pica ca XXXX, de Craciun, iti dai seama ca nu mai misca nimic atunci. Si mie trebuie sa-mi monteze alarma, deci...Chiar daca masina ar veni imediat dupa Craciun, sa zicem pe 27 decembrie, sunt sanse minime sa o iau inainte de anul nou...asta e. Doar s-o iau pe 30 sau 31 decembrie dar nu prea cred, aia intra in concedii pe acolo nu-i mai arde nimanui de munca ca asa e la noi. Cacat de tara. Si in plus de asta, ca sa fie totul si mai de cacat, o sa iau in ianuarie 2018 o masina cu an de fabricatie 2017, deci deja va avea un an vechime, cand o s-o vand nu voi putea spune ca e fabricata in 2018, va avea cu un an in plus fata de data de la care am inceput s-o utilizez, chiar daca pe talon va scrie 2018. Sxxxxxxxxxxxxxxxx
                Last edited by chitziman; 23 November 2017, 23:46. Reason: nu suntem la coltul blocului aici:D

                Comment


                • #23
                  Easy r

                  Eu o am de o luna, am 1500km,si merge bine. Am avut un Megane -cu cutie dpo4, asta e mai rudimentar, dar sunt multumit .

                  Comment


                  • #24
                    Am luat o si eu pe 22 decembrie, deocamdata am 200 km cu ea, nu sunt probleme. Am varianta pe benzina, motorul Tce de 0,9 litri. Schimbarile de viteze se simt, dar ma voi obisnui in timp. Azi am iesit putin cu ea pe autostrada A1 cu ea, la 130 km la ora aveam 3500 rpm, la 110 la ora 3000 rpm. Cand incetineam cutia mentinea viteza a 5 a pana pe la 70-80 km la ora, lucru putin deranjant daca vroiam apoi sa accelerez mai brusc, nu prea imi retrograda in viteza...depasirile le-am facut in principal in modul manual, in timp ma voi obosnui sa trec din automat in manual. Consumul instant varia in functie de viteza, de la 3, 9 la 8-10 la suta. Se pare ca ii place pe la 110 la ora, cand consumul era cam 5,5 - 6,1 la suta.

                    Comment


                    • #25
                      Ma apropii de 1300 de km cu Sandelul Stepway Prestige 0,9 Tce cu easy-r si vreau sa va spun cateva constatari:
                      - tabla mi se pare mai subtire decat la precedentul meu Sandero, model 2009, 1,6 MPI 90 cp;
                      - suspensii mai rigide (fata de vechiul meu Sandero 1,6 MPI );
                      - dimineata la pornirea motorului (si nu numai, am constatat asta si la relanti uneori) are variatii de turatie, cand e pe la 500, cand sare la 1000, cand la 750 (fara nimic pornit, nici radio, nici navigatie, nici climatizare);
                      - Cand motorul e rece, lungeste treapta 2 , adica trebuie s-o turez pe la 4000 si chiar peste ca sa schimbe in treapta 3;
                      - te poti trezi ca la 50 de km la ora esti deja in treapta a 5 a, cu 1500 de ture , si daca o lasi fara sa mai accelerezi tine treapta a 5 a pana pe la 30 km la ora, retrogradeaza cam greu. Aici tine de modul de folosire al cutiei easy-r, daca la 50 km la ora cu a 5 a o calc mai abrupt, retrogradeaza in a 4 a sau a 3 a si, dupa un delay de 1-2 secunde accelereaza si tasneste.
                      - Cand activez modul R stergatorul de luneta pleaca automat si face cateva curse chiar daca stergatoarele din fata nu sunt activate si ceea ce e si mai deranjant e ca face acele curse “ pe uscat” adica luneta nu primeste jet de lichid de parbriz.
                      - Astazi a mai facut o chestie – stateam la coada la spalatorie am tras frana de mana si a intrat sistemul stop-start, motorul s-a oprit si am continuat sa ascult radio. Cand am vrut sa repornesc, motorul nu a mai repornit, am lasat frana de mana jos, am calcat frana, am calcat frana si am introdus in modul D, nimic! A trebuit sa opresc total totul, am rasucit cheia ca si cum ai opri motorul, si am repornit motorul. Poate nu am stiut eu ce sa fac, clipea un semn pe computerul de bord, dar cred ca nu prea e normal sa faca asa, o sa urmaresc sa vad daca se mai repeta.
                      - Apropo ca spunea cineva ca in rodaj nu trebuie s-o fortezi mai mult de 3000-3500 de ture – pai cum sa n-o fortez daca nu schimba a doua in unele cazuri decat la turatii de 4000 si peste?? Si oricum, am mai calcat-o din cand in cand, cand am avut nevoie de viteza, in unele depasiri, etc, masina trage dar creste si turatia 😊 Acum ma gandesc ca daca o lasi in banii ei, pe modul automat, cutia asta este mai “batraneasca” merge in stilul ei, si nu cred ca stric motorul daca o mai turez din cand in cand pe la 4000 si peste pe modul automat.
                      - Si apropos de trepidatiile despre care se tot discuta, eu nu le-am experimentat (sau nu am bagat de seama, nu sunt inca acute) pana acum, mentionez ca nu am mers deloc pana acum cu modul ECO si nici nu intentionez sa fac asta.

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        Eu am facut pana acum vreo 4300km. Masina este de prin jumatatea lui decembrie si merg cu ea in fiecare zi. Tot ce ai scris tu, le-am observat si eu. Pot sa spun ca incerc adaptare la fiecare situatie:

                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - Cand motorul e rece, lungeste treapta 2 , adica trebuie s-o turez pe la 4000 si chiar peste ca sa schimbe in treapta 3;
                        Intotdeauna la pornirea de dimineata plec in manual si schimb treptele 2-3-4 cand ajung pe la 2500 rpm. Dupa a 4-a trec pe Drive si o las pe ea sa schimbe cand vrea. Mentionez ca in cazul meu drumul de dimineata este pe sosea libera, fara semafoare si nu sunt nevoit sa si cobor treptele de viteza tot in manual. In 2 km motorul deja este cald si schimba treptele la turatii mai "normale"


                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - Cand activez modul R stergatorul de luneta pleaca automat si face cateva curse chiar daca stergatoarele din fata nu sunt activate si ceea ce e si mai deranjant e ca face acele curse “ pe uscat” adica luneta nu primeste jet de lichid de parbriz.
                        M-am obisnuit sa tin luneta curata aproape in permanenta cand sunt la viteza scazuta. Astfel, chiar daca stergetorul porneste cand pun reverse, luneta este curata si nu are ce sa zgarie sticla.


                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - Astazi a mai facut o chestie – stateam la coada la spalatorie am tras frana de mana si a intrat sistemul stop-start, motorul s-a oprit si am continuat sa ascult radio. Cand am vrut sa repornesc, motorul nu a mai repornit, am lasat frana de mana jos, am calcat frana, am calcat frana si am introdus in modul D, nimic! A trebuit sa opresc total totul, am rasucit cheia ca si cum ai opri motorul, si am repornit motorul. Poate nu am stiut eu ce sa fac, clipea un semn pe computerul de bord, dar cred ca nu prea e normal sa faca asa, o sa urmaresc sa vad daca se mai repeta.
                        Am observat si eu ca se intampla asta daca stai mult pe loc. Inca nu o pot asocia cu faptul ca deschid usa sau nu cat timp este in auto-stop. Cert este ca nici la mine nu a pornit automat de vreo 3-4 ori.

                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - Apropo ca spunea cineva ca in rodaj nu trebuie s-o fortezi mai mult de 3000-3500 de ture – pai cum sa n-o fortez daca nu schimba a doua in unele cazuri decat la turatii de 4000 si peste??
                        Cum scriam mai sus, foloseste modul Manual la pornirea pe timp rece si o schimbi la ce turatie vrei tu.

                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - Si apropos de trepidatiile despre care se tot discuta, eu nu le-am experimentat (sau nu am bagat de seama, nu sunt inca acute) pana acum, mentionez ca nu am mers deloc pana acum cu modul ECO si nici nu intentionez sa fac asta.
                        Eu folosesc si am folosit 99% din timp modul ECO. Cred ca doar de 2 ori nu l-am folosit de cand am masina. o data la o pornire de dimineata si a doua oara pe autostrada cand am testat diferentele de consum la diferite viteze cu si fara ECO.
                        Trepidatii o sa ai oricum, de exemplu iarna cand pornesi de pe loc doar eliberand pedala de frana si fara sa apesi acceleratia, pentru ca motorul este rece. Cand o sa ai si tu trepidatii, gandeste-te ca trebuie sa ajuti un pic motorul si apasa pedala de acceleratie.
                        Folosirea sa nefolosirea modului ECO nu are nicio treaba cu faptul ca motorul este rece; o sa constati si tu asta.
                        In alta ordine de idei, faza cu trepidatiile (daca totusi motorul este incalzit), mai depinde si de starea ambreajului si de modul in care este folosit. Poate ca la un trafic aberant (cum este in Bucuresti si in alte cateva orase din tara) este si normal sa se uzeze accentuat. Am pus "poate" ca sa nu-mi sara lumea in cap. Eu am simtit notoriile trepidatii pe la 2000 si ceva de km, apoi au disparut si le-am pus pe seama schimbarii temperaturii dimineata. Acum vreo 3 zile (cand am prins iar temperaturi negative dimineata) am simtit din nou, asa ca am apasat usor acceleratia la iesirea din parcare si a fost ok.
                        Daca se transforma in zmucituri merg cu ea la garantie, daca nu iarasi bine.

                        Originally posted by nmariuscalin View Post
                        - dimineata la pornirea motorului (si nu numai, am constatat asta si la relanti uneori) are variatii de turatie, cand e pe la 500, cand sare la 1000, cand la 750 (fara nimic pornit, nici radio, nici navigatie, nici climatizare);
                        Si a mea face asa cateodata. O pun pe seama consumatorilor (clima, alternatorul, incarcator telefon, luminile, doua DVR-uri pornite mereu, medianav-ul pornit mereu, etc). Dupa 20-30 secunde se linisteste/stabilizeaza (la mine cel putin), asa ca nu ma deranjeaza.
                        Last edited by Dorin_IF; 10 February 2018, 22:41.
                        Sandero Stepway 0.9
                        Clio Symbol 1.4

                        Comment


                        • #27
                          Sandelul meu cu motor 0,9 Tce , 90 CP si cutie easy-r continua cu "surprizele". Azi dimineata (erau cam -9 grade) am pornit motorul. Maneta cutiei in modul N fireste. A pornit fara probleme, dar dupa 2-3 secunde turatia s-a dus in jos pana s-a oprit complet. Ca si cum intrase sistemul SS dar nu era semnul specific pe bord (si oricum sistemul SS nu intra la temperaturi scazute). Calc frana, las jos frana de mana, nimic! Opresc totul, dau din nou la cheie, se sting martorii, pornesc din nou motorul. Acelasi lucru, porneste fara probleme si apoi se opreste. Rotesc cheia, opresc totul si pornesc a treia oara, de asta data dupa pornire o turez putin calcand acceleratia, vreo 2 minute, dupa care motorul nu se mai opreste. Ce sa fie asta? Nu trebuie sa fiu mare inginer mecanic sa-mi dau seama ca ceva nu e in regula. Din pacate, mi se intareste convinegerea ca "mariajul"dintre aceasta cutie easy-r si motorul TCe 0,9 nu e unul tocmai fericit..

                          Comment


                          • #28
                            ca tot zic toti ca la masinile moderne nu e nevoie sa incalzesti masina pe loc, pleci si gata. Se pare ca nu e asa :-)

                            Comment


                            • #29
                              Mda...am sunat la Dacoserv la garantii si am vorbit cu un inginer Dacia, i-am expus problemele si m-a chemat in service pentru niste teste. Din tonul vocii lui mi-am dat seama ca nu am fost singurul care am sunat si ca asta nu e singura problema la motoarele Tce cu easy -r. Dacia stie cu siguranta ca sunt probleme dar cred ca deocamdata incearca sa le tina sub pres. Banuiesc ca va urma o rechemare in service , un update de soft (desi nu cred ca tine neaparat de soft)..

                              Comment


                              • #30
                                Din pdv al meu cauza e simpla: trebuie ambalata mai mult cand e motorul rece si e frig afara. Ca la cutie manuala cand plec cu ea de pe loc fara sa o incalzest si trebuie sa o turezambalez mai tare cand plec ca daca nu tremura sau se opreste. Sunt si motoare mai mici...

                                Insa la automata nu poti ambala ca la manuala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google