Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

2 probleme care ma sacaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mersi.
    Azi m-a sunat din nou.Ca sa nu mai scriu iarasi tot ce am vorbit cu el pentru ca este mult o sa va zic esentialul.A vrut sa ma programeze din nou iar eu am refuzat pt ca le-am zis ca nu vin sa imi schimbe a3a oara garnitura, numai daca au alta solutie.Normal ca nu au avut, le-am zis si de faptul ca o sa le duc masina inapoi si o sa cer inlocuirea sau banii inapoi...omul mi-a dat dreptate in tot ce am zis si i-am zis multe, efectiv nu a mai avut ce sa zica si mi-a spus ca ma suna din nou in seara asta sau maine.Acum astept...

    Comment


    • #77
      Flexat, că e în garanţie! + un răspuns scurt pt. un alt topic

      Salve! Bine v-am găsit!
      Având şi a mea puţin peste o lună vechime, tot aşa face la ralanti, la semafoare: tremură ici-colo schimbătorul şi se simte ici-colo şi în podea. Sincer, nu prea îmi fac probleme, pt. că, orice s-ar întâmpla, se poate remedia în garanţie, fără a avea vreun cost pe capul tău. Şi asta nu înseamnă că mă complac cu ideea, însă am fost o dată, am fost la ei a doua oară (după ce am fost sunat de către Vocea, sau ce-o fi fost, să afle dacă sunt mulţumit de serviciu, şi le-am zis că, pe o scară de 1-5, le-aş da 3) şi calculatorul le arăta ca totul este în parametri 100%.
      Referitor la turaţia la care ar trebui să stea la ralanti, eu ştiu că cele pe motorină stau sub 500, iar benzinarele pe la 750-800. Ce vedeam eu zi de zi era că stă un pic sub linia dintre prima gradaţie de pe turometru (pe care eu am presupus-o eronat a fi 0) şi gradaţia de 1 (x1000).
      Nici nu vă puteţi imagina ce faţă am făcut când unul mai mititel (cred că a avut doar note de 9 şi 10 la fac. de mecanică) mi-a zis că să mă uit mai bine şi să văd că, pe turometru, gradaţiile încep, de fapt, de la 500 încolo. Deci, prima linie nu e 0, cum am văzut la aproape toate autoturismele, inclusiv Renault, ci 500! Şi, de fapt, chiar avea micuţul dreptate: spaţiul dintre prima linie şi 1 este pe jumătate cât spaţiul dintre 1 şi 2!!! Nu puteam să cred că n-am observat, mai cu seamă că şi eu am educaţie tehnică şi ştiu să citesc gradaţii.
      Rezulta că turaţiile sunt în ordine, şi anume, jumătatea dintre prima linie (500) şi linia de 1 corespunde numărului 750.
      Însă, continuă să mă deranjeze tremuratul acela sporadic. Au spus că, în principiu, în perioada rodajului trebuie să menajez maşina, să nu trec prea mult de 2500 rpm şi e şi logic: toate acele piese componente ale unui motor trebuie obişnuite cu ungerea, iar asta necesită timp. Ei au zis 3000 km, dar eu sunt mai precaut şi o voi duce 5000.
      Ce se întâmplă, însă? Un vecin de-al meu, care şi-a luat Logan în aprilie, a făcut deja 3000 km şi spune că încă îi mai face aşa! I-am propus: dacă îi mai face peste alţi 3000 km la fel, iar mie încă o să-mi mai facă, atunci să mergem amândoi până la Dacia. A zis "O.K.! Şi o să mai vină încă un vecin de-al nostru cu noi."
      Deci, se pare că ducem bătălii pe toate fronturile! Şi pe la voi, şi pe la noi, prin Banat.
      Menţionez că eu am Sandero 1.6.
      Mai vorbim!

      Crezi ca daca scrii cu litere cat casa esti mai usor de citit?
      Last edited by Stefan; 29 November 2008, 00:53.
      Echipat iarna cu 165/80/R14 !

      Comment


      • #78
        Cam despre tot ce ai scris s-a discutat si despre tremuratul schimbatorului la fel, cam acelasi rezultat au avut si celalti cand au mers la service, parerea mea este ca benzina este proasta, are apa, mizerie, amestecata cu fel de fel de tampenii. M-am ingrozit cand un vecin cu o solenta a scos din rezervor 2 l de mizerie, apa amestecata cu ceva nedefinit. Asa ca mare atentie de unde alimentati!!

        Comment


        • #79
          concluzia

          Dragii mei prieteni de suferinta,

          eu am rezolvat problema intr-un fel. adica, am obtinut un raspuns. Am facut reclamatie la OPC. dupa lungi telefoane si schimb de emailuri a venit, din nou, o comisie din pitesti. S-a uitat la masina, 100% functioneaza corect. Bine...bine da relantiul? tremuratul?

          raspunsul este ca asa a fost masina construita. tremuratul asta intra in standardul de calitate. nu am inteles ff bine, insa am retinut asta. ca la sandero si la unele modele de logan mai vechi nu s-a folosit cablu...nus pentru ce, ci un cadru metalic. ala face probleme. e o tehnologie mai veche dar e legala.
          intre timp am mai testat cca 10 sandero. Toate fac la fel. Unii dintre soferi nici nu si-au dat seama pana cand nu i-am atentionat eu.

          eu in continuare consider ca nu e normal...insa macar de data asta a venit cineva, mi-a dat niste explicatii logice. urmeaza ca intr-o luna sa primesc si scrisoarea oficiala din partea Dacia. Pot sa spun ca devenise ceva psihic. ajunsesem sa dau la maxim bass-ul. macar asa stiam de ce tremura masina.

          Sper ca pana la urmasa ma obisnuiesc cu ea. Daca nu, o vand si iau kia
          un week prelungit frumos va doresc la toti.

          Comment


          • #80
            sandelu meu sta la turatia de 500 . e ceva in neregula? ce sa fac?

            Comment


            • #81
              @baratki:prima linie de pe turometru e 500, nu 0, deci daca sta acul intre prima linie groasa si 1000, e la 750, ca la carte.
              @ktulu:si la dieselele noi ralanti-ul e la 700-800rpm, in rest e ok ce-ai zis. sub 500 stau numai camioanele mari, locomotivele si vapoarele. restul cam au de la 600 in sus
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #82
                ,,tot aşa face la ralanti, la semafoare: tremură ici-colo schimbătorul şi se simte ici-colo şi în podea,,, inteleg ca nu face in permanenta de aceea am spus ca benzina este proasta.

                Comment


                • #83
                  Nu e 500, e de fapt 750.E totul in regula, stai linistit.

                  Comment


                  • #84
                    La mine nu tremura, de cand am luat-o la relanti sta la 750, doar cand e frig afara cand pornesc sta un pic peste 1000, dar intr-un min coboara asa cum trebuie. Cat despre tremurat si la altele se intampla, dar depinde si de benzina.

                    Comment


                    • #85
                      Nici la mine nu tremura. La Clio II hatch tremura vizibil, dar la Sandel e prea bine din punctul asta de vedere. Pe mine ma enerveaza in schimb zgomotul de diesel/tractoras pe care-l are la relanti.

                      Comment


                      • #86
                        joc culbutori la rece....
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #87
                          si exista solutie pentru asta, sau...?

                          Comment


                          • #88
                            da, reglaj in service. dar mai intai mergi la ei pt diagnoza. si ai grija ca mecanicul sa asculte motorul rece, deci stai un pic dupa ce ajungi la ei, ca la cald te vor trimite la plimbare ca esti obsedt de zgomote
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #89
                              Nu stiu cum se procedeaza acum dar cu un anumit timp in urma lasa masina pana se racea motorul si dupa aceea i se facea revizia.

                              Comment


                              • #90
                                @ marian66v,
                                Păi nu! Tocmai că, prin "ici-colo", mă refeream la încontinuu, dar "nerotund", ca să zic aşa. Până acum băgam de la Petrom, că ziceam că nu prea e diferit faţă de PetromV; acum am băgat de la ultimii şi oi vedea. Dar parcă şi ieri făcea la fel...

                                @ "Corectorul" ,
                                Spre deosebire de alte "inteligenţe artificiale", eu chiar fac tot ce-mi stă în puteri, ca să reduc chinul aplicat globurilor mele oculare. Nu pot să cred cum oamenii nu-şi dau seama că, dacă nu fac ceva curând pentru ochii lor, faptul că ne pierdem timpul în faţa ecranelor de toate tipurile va duce la diminuarea vederii. Aşa că, dacă nu mi se va permite să scriu cu litere mai mari, voi face click "custom" în dreapta, jos, şi voi mări la cât vor muşchii mei vizibilitatea în I. Explorer! Sâc!
                                Last edited by Ktulu; 2 December 2008, 10:50.
                                Echipat iarna cu 165/80/R14 !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google