Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

2 probleme care ma sacaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Motoarele cu combustie internă sunt niște motoare termice, deci se vor supune unor legi de randament carcteristice motoarelor termice.
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • #62
      @spanu:diferenta aia "de la cer la pamant" nu stiu daca pe 100m cu benzina de 98 iesi cu 1-2m in fata celui cu benzina de 95. am facut test cu loganul si n-a iesit mult mai bine, ma indoiesc ca la un motor identic, pe o masina la fel de grea, dar pe care scrie sandero vor fi diferente majore. unde mai pui ca daca studiezi site-ul petrom, caracteristicile termice ale benzinelor 95/98/99/100 sunt la fel. diferenta de cifra octanica iti da doar prezenta sau lipsa tremuratului la schimbator, caldura degajata prin ardere e aceeasi conform celor de la petrom. avantajul la o benzina cu co mai mare e ca permite un avans de aprindere mai mare, ceea ce inseamna ca la turatii mari merge un pic mai bine, dar nu-ti rupe spatele. daca tu faci depasiri in asa fel incat sa folosesti si ultimii 2-3m din distanta disponibila, atunci da, vezi diferentele dintre benzine. altfel nu prea ai ce diferenta sa sesizezi. caz in care, daca nu-ti iese depasirea, da-mi voie sa zic ca nu benzina e de vina...ia incearca de curiozitate niste reprize 40-80 sau 0-100 si sa vezi cum obtii acelasi timp...
      fa abstractie de zgomotul motorului, care da, te poate induce in eroare, deoarece la benzina de 95 e un pic mai mare decat la benzina de 98, poate pe chestia asta n-ai calcat-o la fel de violent...

      PS: acum vreo 2 ani a fost pe discovery o emisiune in care testasera aia exact chestia cu benzinele cu cifra octanica diferita, care da consum mai mic si putere mai mare; a iesit ca la subaru impreza (285CP) se castiga 3-5CP cu benzina cu CO98, ir la renault clio (75CP) si nu mai stiu ce masina de 100 si ceva de cai, nu se castiga nimic. la fel si consumul, la impreza a fost cu cateva zeci de ml mai mic, la clio a fost identic cu orice fel de benzina.
      Last edited by Seba; 11 November 2008, 12:31.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #63
        nu stiu de ce toata lumea cauta sa ma contrazica. facem pariu ca de la 0 la 100 de km scoti cu 1-2 secunde mai putin cu 98 decat cu 95?daca ajungi in sibiu ma contactezi si iti arat ca iti scot 11 s cu benzina omv carera 98(sper sa nu fiu "taxat" pentru reclama).
        -fara-

        Comment


        • #64
          colega, am scos 10,28-10,31sec 0-100 cu loganul, atat cu benzina de 99 cat si cu cea de 95. daca tu sustii ca scoti 11 secunde cu 1.4, eu incep sa ma indoiesc profund de ceea ce tocmai ai spus si te-as ruga sa revii la realitate. apropo, 0-100 inseamna 0-110 pe bord. si aia cu 2 secunde mai putin numai din benzina, sa i-o zici lu' mutu, fara suparare...eu din principiu nu fac pariuri; fa tu testul pt tine sa te linistesti si sa vezi ca defapt zgomotul motorului iti inseala simtul vitezei si dupa aia mai stam de vorba. tare-s curios si eu pe sandelul ce scoate 11 secunde cu motor de 1.4 si benzina de 98. sau crezi ca aia de la dacia chiar sunt tampiti si pilotii lor de teste chiar habar n-au sa blanareasca o masina? si ca fapt divers, cu prima ocazie cand vin in sibiu o sa facem etstul. iau si gtech-ul cu mine si punem lucrurile la punct, daca intre timp nu te convingi tu singur.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #65
            eu unul alimentez din amandoua dar sincer nu prea vad diferente. Merge la fel, trage la fel, nu tremura schimbatorul la nici una..singura diferenta e la pret.
            Eu am vazut test la top gear cu diferite feluri si firma care produc benzina. Toate au fost testate pe diferite masini, evident diferite motoate. Era un golf , un M3 si un ferarri, iar benzina ..a fost folosita carrera 100, shell si premium 98. Toate variantele puse in toate cele 3 masini...s-a mers 10 km..in fine rezultatul a fost ca doar la ferrari creste viteza(cu shell)...a obtinut un timp cu 40 de sec mai bun decat cu restul "sortimentelor".La celelalte masini scade diferenta de timp. La M3 diferentele era de 3.. 4,5 s..iar la golf de 2 s. Deci in concluzie benzina face diferenta, dar numai la masinile puternice.

            Originally posted by Spanu View Post
            nu stiu de ce toata lumea cauta sa ma contrazica. facem pariu ca de la 0 la 100 de km scoti cu 1-2 secunde mai putin cu 98 decat cu 95?daca ajungi in sibiu ma contactezi si iti arat ca iti scot 11 s cu benzina omv carera 98(sper sa nu fiu "taxat" pentru reclama).
            Tu spui ca ai scot timp mai bun dar greutatea a fost aceeasi? Ai alimentat aceeasi cantitate de combustibil? Ai mers pe acelasi traseu?
            Last edited by Stefan; 13 November 2008, 21:02.

            Comment


            • #66
              Vineri, dupa ce am alimentat de la Petrom am auzit unele sunete ciudate la motor si ca acesta este mai zgomotos fata de cand alimentam de la OMV.De acum incolo o sa bag doar de la OMV.
              Maine o sa ma duc din nou la service si o sa le insir problemele care le am (unele le am de cand am luat-o) pt ca nu mai suport deja psihic.Acestea ar fi:
              1)Schimbatorul continua sa tremure la fel de tare, nu s-a schimbat deloc si am 3000+ de km.
              2)Motorul nu merge rotund, la relanti se simt niste vibratii in masina.
              3)La relanti se aude un ticait (din cate am auzit este de la tacheti, nu stiu exact).
              4)Inca imi intra apa in portbagaj.
              Sper sa se rezolve cat mai repede si sa nu fiu nevoit sa apelez la Vocea Clientului, la protectia consumatorului sau mai stiu eu unde.

              Comment


              • #67
                Am fost la service azi dimineata, le-am spus problemele, au facut din nou poze la portbagaj unde era apa si au zis ca le trimit la Pitesti din nou si ma suna ei cand primesc raspuns.
                La motor au spus ca unul dintre sunete este de la cureaua de distributie si m-au programat maine la ora 11.
                Pt tremurat si ticaitu' acela au spus sa mai astept pana dupa 5000 de km ca se va mai lasa desi le-am spus ca ceva ii in neregula.
                Le-am zis si ca imi scartie scaunul soferului, ca mi se misca manerul de la portbagaj.
                Dar...fiind indrumat de dealer-ul de la care am cumparat masina, cu care m-am imprietenit si m-a ajutat foarte mult (il recomand tuturor), am sunat si la Vocea Clientului.I-am insirat si domnisoarei probleme si nemultumirile si m-a asigurat ca se vor rezolva.A zis ca ma vor suna ei dupa ce iau legatura si cu cei de la Dacia din Cluj si o sa ma inteleg cu ei cum sa rezolvam problemele.
                Dealer-ul a spus ca s-ar putea, daca este un defect din constructie(ma refer la faptul ca imi intra apa in ea), sa imi schimbe masina cu alta noua.Tare m-as bucura daca ar fi asa.Acum astept sa ma sune.
                Voi ce spuneti, sa ma duc maine la programarea care mi-au facut-o cei de la service sau sa astept sa ma sune cei de la Vocea Clientului in caz ca nu o fac azi?
                Am mai observat o diferenta intre Sandero-ul meu si cele din showroom, portbagajul celor de acolo se inchidea foarte usor fata de al meu care trebuie sa il trantesc de la distanta.Poate fi si aceasta o problema?
                Astept intrebari/pareri cu privinta la cele de mai sus.

                Comment


                • #68
                  Dupa mine si din ce am auzit se intampla des la modelele noi de masini sa aiba ceva hibe pana le fixeaza si ei cum trebuie, ma refer la primele masini iesite din fabrica. Dupa mine explicatia e simpla. Orice robot de constructie trebuie calibrat pana incepe sa produca masini bine imbinate, sudate etc. Si tocmai din aceasta cauza unele masini mai scapa cu anumite probleme . trist si grav . Sper sa se rezolve.

                  Comment


                  • #69
                    unde ati vazut voi roboti de asamblare la dacia? =)) nu suntem la mercedes...ia uitati-va pe site-ul oficial aveau imagini cu asamblarea masiniilor...nea vasile si tanti lenuta sudeaza caroserii gramada. de aia nu ies la dimensiuni.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #70
                      Vai that is something new . Oricum trebuie sa aiba si ceva automatizat pe acolo ) . Oriucum pana ce si tanti Lenuta si nea Vasilica trebuiesc calibrati pana sa faca ceva bine !

                      Comment


                      • #71
                        Am mai spus, nu are importanta daca sunt din primele loturi, masina a iesit din fabricatie pe 27 iulie si este perfecta, nu scartaie, nu troncane, nu scoate zgomote aiurea, intra bine in marsarier. Sper sa nu am probleme intre timp sa o laud degeaba

                        Comment


                        • #72
                          a mea a venit pe 25 iulie si la fel...nu am nici o problema. Am avut ceva discutii pe tema asamblarii si mai recent pe urma unui sunet,dar 99 % e in regula. Ar mai fi ceva: daca montezi roboti, trebuie sa dai afara oameni ceea ce este greu, mai ales in romania.

                          Comment


                          • #73
                            pot sa va spun si eu ca nu am nici un fel de problema cu sandero nu toncane nu se aud greierasi etc.mentionez ca am primit-o pe data de 1 august.

                            Comment


                            • #74
                              Ma bucur pt voi, cei fara probleme si sper sa o tineti tot asa.
                              Eu am fost azi din nou la service s-a rezolvat problema cu un sunet de la motor...ceva vajait cand acceleram mai exact...au spus ca era prea stransa cureaua de la distributie daca bine zic.
                              Cu ticaitul nimic...au zis ca ii normal...cand calc ambreiaju' parca nu se mai aude(poate putin de tot)
                              Cu tremuratu' parca totusi nu mai tremura asa masina(poate ma insel)...dar asta m-am convins ca asa e si la altele pt ca m-am uitat la masina de test drive si la fel facea.
                              Au pus-o si la tester si nu au gasit nici o problema.Mi-au arata si foile cu rezultatul.
                              Cu faptul ca imi intra apa...au facut din nou poze si le-au trimis la Pitesti si au primit raspuns pt pozele de ieri sa imi reetanseze stopul de pe spate, mai exact sa imi schimbe din nou garnitura de la el(asta fiind a2a oara), prima data neavand succes si sa mai astept pana trimit si pozele de azi si sa vada ce solutie gasesc cei de la Pitesti si ma vor contacta ei "momentan doar atat putem face...".
                              M-am hotarat...si daca sapt asta, sau cel tarziu sapt viitoare nu vin cu o solutie care sa imi remedieze problema 100%, si ramane doar solutia care au aplicat-o si din nou imi va intra apa la urmatoarea ploaie...am sa le duc masina si o sa le-o dau inapoi si o sa cer ori sa imi dea alta, ori sa imi restituiasca banii inapoi si cred ca oricare de aici este de acord cu mine.Daca o sa refuze o sa ma duc si la OPC, la televiziune, peste tot.
                              Oricum se vede diferenta dupa ce am sunat la Vocea Clientului pentru ca altcumva s-au comportat si recomand tuturor celor care au probleme inainte sa mearga la service sa sune.

                              Comment


                              • #75
                                Bafta multa si tine-ne la curent. Sper sa iti rezolve problema...pt. ca de inlocuit masina e foarte putin probabil. Stiu cazuri mai grave care sunt deja in tribunal si solutia propusa este remedierea problemelor nu inlocuirea masinii.
                                Pe scurt este vorba de o masina care se pare ca a fost lovita reparata si vanduta ca fiind noua. Omul acum cere una NOUA...iar cei de la Dacia sunt de acord cu remedierea tuturor problemelor, dar nu cu inlocuirea.
                                Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google