Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema temperatura motor (4-2-4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by chitziman View Post
    VIOREL ENACHE sa pui nav? serios? cat am testat 3 zile lodgy cu nav mi-am bagat picioru in el....batea soarele fix pe el...nu merita tot gps extern este mai bun actualizezi hartile cand vrei....nu mai detaliez despre navu..ca n-are rost
    Sunt de acord cu tine, daca nu e prg de navigatie care-ti place si hartile de care ai nevoie degeaba ai navigator integrat. Am fazut masini straine cu gps in ele care aveau harti de kkt si daca vroiai harti in plus trebuia sa platesti 100 E la reprezentanta pe cd-ul cu harta.

    Eu am de 8 ani un PDA Asus cu IGO 8 (parca) si in fiecare an imi caut ultimele harti care-mi trebuiesc. Am si antena GPS externa care se poate lipi cu magnet pe masina pt acuratete. In plus am GPS si la cateva telefoane din casa.

    Comment


    • #62
      La mine problema oscilatiilor de tip 4-2-4 s-a rezolvat prin schimbarea termostatului. De 8-9 luni nu mai am nici o problema de acest tip. Iarna se manifesta cu fluctuatii 4-2-4 dar vara, la drumuri foarte lungi (peste 1000 de Km) se manifesta la mers in coloana - viteza 1 si 2 - cu fluctuatii de tip 4-6-4. Cei de la service imi propusesera sa schimbe sonda dar se pare ca a fost doar termostatul.

      Comment


      • #63
        Originally posted by VIOREL ENACHE View Post
        Omule,ai luat in considerare faptul ca este inca iarna si in momentul deplasarii normal ca iti vine aer foarte rece in grilaj iar acolo aerul se loveste de radiator,aerul devine si mai rece cand te deplasezi decat cand stai pe loc,si normal sa fluctueze liniile de la racire in bord,cand 2 knd 4,asa e si la mine si la orice masina.Iar motorul daca el considera ca se supraincalzeste,senzorul v-a porni electroventilatorul de racire care e montat pe radiator,spre motor.
        "k" diferit de "ca"
        Originally posted by VIOREL ENACHE View Post
        In fine,aveti voi dreptate,dar cand o sa se incalzeasca afara o sa va convingeti ca am dreptate si ca umblati degeaba la termostat si vom discuta atunci,sa aveti o zi buna.
        Originally posted by VIOREL ENACHE View Post
        Oameni buni,sa va dau un exemplu,in weekend-ul ce tocmai a trecut a fost mai cald,cam 10 grade cu plus,am mers cu masina 120 km incontinu,liniile la indicatorul de temp.a lichidului de racira a stat tapan la 4(patru)linii,luni s-a racit vremea deodata,au fost minus 6(sase)noaptea,marti dimineata am plecat la munci,am mers cca 10 km incontinu,liniile nu s-au ridicat mai mult de 2(doua)linii decat daca stateam la un semafor,uneori,se mai ridicau la patru iar dupa ce porneam scadeau din nou la doua,asta din cauza,dupa cum am mai spus,pt ca batea aerul rece in radiator in timpul mersului,NU am fost la nici un service din cauza acestei "probleme"pt ca consider ca este ceva FOARTE NORMAL in procesul de functionare al motorului iar ecesta functioneaza foarte foarte bine.
        La sfarsit o intrebare:de ce credeti ca unii,iarna,ii vedeti ca pun ca tiganii cartoane in grila din fata a masinii(am urat asta intotdeauna)?!

        Cluj-Napoca, 14 grade, cuafura rezista, sonda de temperatura NU. Deci cum ziceam astazi la Cluj au fost 14 grade poate si mai bine si am vazut in bord la masina 4-2-4. Asa ca dle ENACHE, bine am zis cand am zis ce am zis CA NU E NORMAL. O sa-mi comand o sonda de temperatura si sa o schimb. Sper sa fie de la sonda si nu din bord sau de la cablarie ca atunci chiar ma urc pe pereti.

        P.S Cei care ati mai avut 4-2-4 ati mai vazut acuma recent decand a dat caldura?

        Comment


        • #64
          am avut si in oras si la un drum mai lung facut sambata,deci nu-i normal.
          ps.al dreq linii,de ce ma-sa nu o facut asa timp de 3 ani si numa anu trecut o inceput sa faca pasi de dans 2-4-2???
          ps1 poate ne raspunde domnul enache

          Comment


          • #65
            de curiozitate antigelul l-ai schimbat?

            Comment


            • #66
              nu l-am schimbat,dar la cumnatu nu-i danseaza liniile desi loganu ii din 2007 si tot cu antigelul vechi,deci nu au voie liniile sa "danseze" de capu lor.

              Comment


              • #67
                Am si eu o intrebare , ce temperatura corespunde pentru fiecare liniuta?

                Comment


                • #68
                  Nu am acuma exact linkuri sau documente dar din cate imi aduc aminte se aprind 2 pavel la 50 de grade si 4 pavele la 80 de grade.

                  Comment


                  • #69
                    Sal,am si eu o intrebare si topicul asta mi s-a parut cel mai potrivit unde as fi putut posta. As vrea sa schimb antigelul din instalatie si nu stiu exact pe unde se da jos din instalatie. Exista manual stiu, dar m-am mutat de curand si habar nu am unde e. Mltumesc.

                    Comment


                    • #70
                      nu te-ai uitat cu atentie...jos la radiator in partea dreapta cum te uiti la masina.. intra un furtun in radiator mai gros, daca desfaci pe acolo neaparat sa schimbi colierul..

                      Comment


                      • #71
                        Ms. Saptamana viitoare ma apuc de treaba.

                        Comment


                        • #72
                          Hmmm..... si eu care credeam ca sunt singurul care pateste ceva asemanator.

                          Deci..... alimentat ca de obicei, fara sa schimb benzina de la MOL (de aproape 1 an) - plec din Timisoara catre Oltenia si in drum catre Lugoj vad ca apa nu urca mai mult de 2 linii (nu urca mai mult - nicidecum sa faca 4-2); dau drumul la caldura la maxim si baga de ineaca; resetez in mers calculatorul si consumul mediu in limitele normale fara modificari; ajung in Lugoj ma opresc la un peco (fara sa alimentez) aprox 15 min cat am luat ceva de mancare, urc in masina, pun contactul si surpriza 4 linii; ma gandesc ca oricum va scadea in mers iar la 2 linii si inca 300 km nu s-a clintit de pe 4 linii.

                          De atunci nu am mai patit asa ceva.

                          pareri?

                          poate fi o problema sau pot sta linistit?
                          Last edited by ninjoaca; 9 December 2013, 10:03. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #73
                            O problema is convins ca este din moment ce nu sta in 4 linii cum ar trebui. Poate in timp o sa poti vedea mai bine comportamentul

                            Comment


                            • #74
                              Asta a fost acum o luna si de atunci au scăzut si temperaturile si a si nins. Nu am mai avut probleme.

                              Comment


                              • #75
                                Si mie imi face la fel cu liniile. Daca merg mai tare si o tin in ture urca la 4 linii si cum merg normal hop, coboara la 2. Din ce am citit pe aici mai rau am intrat in confuzie. Pana la urma daca ai noroc o rezolvi daca nu nu .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google