Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema temperatura motor (4-2-4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema temperatura motor (4-2-4)

    Acum ceva timp am fost intr-o traseu si dupa 180 KM am oprit vreo 30'. Cand am plecat la drum, in mers mi-a coborat temperatura la motor de la 4ln la 2ln. Apoi tot din mers a crescut inapoi la 4 ln. Mai apoi a mai facut de vreo doua ori trecerea 4-2-4. Cand am ajuns inapoi acasa am conectat ODB-ul si am analizat problema. Se pare ca motorul meu se prea raceste. Am fost si am schimbat sonda de temperatura si tot asa a facut. Am schimbat apoi termostatul si nicio schimbare. In aceasta dimineata am facut graficul atasat in care se vede clar ca motorul ruleaza la o temperatura ce este la limita dintre 4 si 2 linii. Daca stau cu el pe loc si-l las sa mearga urca pana la 90+ inca si mai sus de se porneste GMV-ul pe viteza 1. Insa daca-l rulez si cobor o panta, scade temperatura, atat de mult incat scade inapoi la 2ln.
    Nu-mi pot da seama ce poate raci asa motorul. GMV-ul nu este pornit, sonda si termostatul sunt noi originale Renault. Am mai citit in stanga si-n dreapta si o solutie ar fi montarea de cabluri suplimentare de masa. Unul de la minusul de la baterie la carcasa ei si unul de la surubul de joja la carosie. Am sa o fac si pe asta dar pentru mine este destul de ciudat. Am mai vazut altii care au montat un carton la radiator, sa nu mai circule asa mult curent de aer insa cu asta nu prea sunt de acord.
    Va las si pe voi sa va dati cu parerea eu ce a fost de incercat am cam incercat.

    P.S Ce se vede in grafic urcarea pana la aproape 90 gr este un semafor ce l-am prins de 2 ori. Mai apoi am avut linie dreapta si iar a cazut temperatura.
    Attached Files

  • #2
    Daca ventilatorul nu este cuplat aiurea nu vad ce problema ar putea fi. Poate este o eroare de afisaj. Sau poate combustiblul nu este de calitate.

    Cred ca ar trebui sa ne facem probleme daca motorul este prea cald.

    2 liniute ce temperatura inseamna? Trebuie probat si la drum lung cum se comporta.

    Comment


    • #3
      Pai nu este eroare de afisas ca fiind conectat la ECU se vede clar ca ce indica in bord (4-2-4) coincide cu temperatura motorului. Combustibilul este aproximativ acelasi de 4 ani (Efix 95). Asa e, atunci e mai grav cand se prea incalzeste dar nici sa fie rece nu e ok. Masina consuma mai mult, motorul trage mai greu si se uzeaza mai repede.

      Comment


      • #4
        El sta undeva la 77 de grade?? pai nu vad unde este problema. asa este si la mine. cand ajunge la 80 se face 4 linii. si cand ajunge pe la 75 se face 2 linii. Parerea mea ar fi ca el nu cred ca o sa iti arate 3 linii.La mine nu am vazut sa indice 3 linii. Si deacea ......(cum ii zice la cuvantul acela) intre 2 si 4 linii.
        Last edited by pauly; 12 October 2012, 12:42.

        Comment


        • #5
          Nu exista valoare intermediara de afisat in liniute numai 0-2-4-6-8. Mie nu mi se pare normal ca o data ce a ajuns la termperatura optima (4 ln), sa coboare sub 80 grade pt ca eu cobor un deal in frana de motor sau merg constant cu 80 Km/h si cu motorul in sarcina.

          Comment


          • #6
            Singurul ,,obiect"care gestioneaza ,,curgerea"lichidului de racire prin instalatie si implicit temperatura lui (in cazul in care GMV nu porneste pentru ,,ajutor"este termostatul.O ,,masa"nu imi poate schimba temperatura lichidului nici daca este copioasa.Si eu am aceeasi probl4ema.Am masurat temperatura aerului la iesirea din aeroterma (grila) iar diferenta era destul de serioasa chiar daca aveam impresia ca ,,baga caldura cu doua linii".Inca ma gandesc ce marca de termostat sa cumpar.Sfatul meu : scoate termostatul ,baga-l intr-un ibric in compania unui termometru ,adu apa la 80-100 grade si sigur vei observa dupa racire ca termostatul nu mai inchide complet.La fel procedezi ci cu cel nou ,nu de alta dara daca este prost scutesti 1l de antigel pe care-l vei pierde la demontare.Termostatul are si el o durata de viatza .daca sta 5 ani in depozit sigur va iesi de acolo deja bolnav.Posibil sa gasesti la demontare ceva ,,calcar" ramas la pe scaunul de inchidere al termostatului.Se mai desprind ,,pietricele"din instalatie si blocheaza termostatul.Si te rog sa nu spui : ,,bine ,dar este nou ! "pt ca am intalnit lucruri noi si defecte de m-am saturat.

            Comment


            • #7
              Bine dar tu pana la urma ai rezolvat ? Ai luat alt termostat ? Ai curatat de calcar ?
              Asa e, la cum se comporta e ca si cum am am doua termostate defecte care nu inchid perfect circuitul mare care trece prin radiator.
              Pe cel vechi l-am fiert si l-am lasat sa se raceasca si apoi l-am inspectat si am incercat sa suflu in el si era inchis perfect.

              Comment


              • #8
                Sfatul meu este sa il schimbi... nu are rost sa te complici, este o piesa foarte ieftina. Vezi ce termostat iei, am avut ghinionul de a schimba 3 pana am gasit unul bun.

                P.S. Antigelul de cat timp este pe masina?

                Comment


                • #9
                  Gaby_laz tu cum ai ajuns sa-l schimbi ? Aveai tot asa problema cu 4-2-4 ?

                  Comment


                  • #10
                    La început asa a făcut, după mult timp se stabiliza la 4 linii, dar în final nu a mai urcat la 4 linii.

                    Comment


                    • #11
                      Eu cand am schimbat termostatul expres am luat original Renault si nu a fost putin (85 RON) pt ca am citit si eu inainte ca sunt o gramada de marci de termostate pe la 20-30 RON si nu fac mare lucru. Acuma e drept ca nu pot garanta ca al meu este 100% eficient. L-am primit in cutie si l-am dat mecanicului pt montaj.

                      Antigelul este de 4 ani. Si eu m-am gandit ca poate fi de la el, dar daca ar fi prost ar raci mai greu nu ar PREA raci (zic eu).

                      Comment


                      • #12
                        Al meu e un termostat Klaxcar, am dat pe el 10 lei si 5 lei garnitura si merge de 2 ani. Antigelul l-am schimbat la 4 ani (glaceol tip D). In cazul tau ori nu isi face treaba termostatul ori iti oscileaza senzolrul de temperatura. Nu este ceva care sa te alarmeze, am intalnit la mai multe multe masini problema asta.

                        P.S. In general se schimba antigelul dupa 4 ani deoarece isi pierde proprietatile de racire,nu am spus ca are treaba asta cu problema, eu unu am facut-o sa stau linistit.
                        Last edited by gaby_laz; 12 October 2012, 16:39.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa 4 ani antigelul isi perde nu doar proprietatile de racire...ci si mai ales de ungere a rulmentilor (galetilor...nu stiu cum le zice exact) din pompa de apa...

                          Comment


                          • #14
                            Asa este, ma gandeam oricum sa-l schimb. Asteptam sa schimb distributia si atunci punand o pompa de apa noua, sa pun si lichid nou. Oricum pt problema asta 4-2-4 slaba sansa sa fie de la antigel.
                            In alta ordinei de idei dar tot ontopic vroiam o confirmare. Pe termostatul vechi dar si pe cel nou montat scrie stantat pe ghinda aceea de cupr 89. Unii zic ca e temperatura la care e deschis maxim altii ca e temperatura de la care incepe sa se deschida. Eu am fiert unul dar nu am un termometru sa masor exact temperaturile. Oricum am inteles (si mi se pare normal) ca sunt tolerante +/- cateva grade ca deh, e mecanic nu electronic. Pana imi procur eu scule de masurat temperatura apei si observat comportamentul astept confirmarea pt 89.

                            Comment


                            • #15
                              grija ca sunt si tipuri de termostate care deschid la 85, 89 la sau 94. nu toate deschid la aceeasi temperatura.
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google