Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Scartaie scaunul ? Rezolvare simpla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartaie scaunul ? Rezolvare simpla

    Azi am descoperit ca la cei care le scartaie scaunul (in special al soferului) puteti fie sa mergeti la service sa vi se schimbe pe garantie armatura aia din scaun - e ca un burete, si peste 6 luni sa scartaie din nou...sau puteti simplu, fara sa demintati nimic, sa introduceti si sa fixati cu capsatorul de capse (din alea de capsat hartia) o bucata de carpa (gasiti in comert ambalata, pentru spalat pe jos) - carpa aia o fixati intre armatura si bara metalica de sub scaun - pe toata lungimea barii metalice...surpriza....nu mai scartaie scaunul....

    ps. eu o sa ma duc sa-mi puna armatura noua la sezut..si dupa aia fac operatiunea...ce vrei frate...e dacie, n-ai ce sa-i faci - cu sarma, cu carpa, cu patentul...clasic romanesc...

  • #2
    Originally posted by bunicuta View Post
    ...ce vrei frate...e dacie, n-ai ce sa-i faci - cu sarma, cu carpa, cu patentul...clasic romanesc...
    Pai mai suna a masina noua???? Sau mai merita 8-9.000 euroi???
    hai ca am revenit la dacia 1100 - 1300 - 1310 ... cu sarma - cu ata - cu carpa - ...
    Sa ii fu-kk in gura pe aia de romani ce ne dau asa ceva la vanzare.
    Sa ii capuu lu peste ca la chinezi ..... ca .... pu ... la ..... peste .....
    asta este ....... 20-11 ...............111111111 fara numarrrrrrrrrrrrrr.
    DACIA cu norme EURO .... Eu Urasc Romanul Oriunde ... poate asa suna ... .
    Chiar daca nu mai intru pe forum ... asta este ... dacia este de cacat...

    Comment


    • #3
      Aceasta mestesugarie este inventata de tine? Poate ar trebui sa o patentezi si sa o prezinti la Dacia. O solutie eficienta cu minim de investitie . Si la mine scartie cand e frig, acum nu mai zice nimic. Pune niste poze cand faci treaba.

      Comment


      • #4
        O sa fac si poze...nu stiu cum o sa iasa pe sub scaun cu telefonul mobil.
        Geo, chestia am descoperit-o pur si simplu cand mi-am introdus mana intre armatura si bara aia groasa de sub scaun...nu mai scartaia...apoi am introdus o carpa si asa am rezolvat-o...
        Si la mine scartaia cand era frig...dar acuma nu mai pot spune ca e frig si tot scartaie.

        ps. sa nu-mi spuneti acuma ca masina e low cost...si ca e "normal" ca dacia sa faca economie la costuri de productie si sa nu puna carpa aia pe bara aia...o sa ajungem ca dacia sa lipeasca diferite componente prin masina cu scuipat, pentru a face economie...

        Comment


        • #5
          Daca carpa aia costa 1 Euro (spre exemplu),la 100.000 de masini vandute Dacia pierde 100.000 Euro,asa ca se vor zgarci la orice fleac ca sa reduca costurile...

          @bunicuta:ar trebui sa faci un tutorial cu acest subiect.

          Comment


          • #6
            bunicuto, eu in locul tau asa da sandero la remat si mi-as lua o dacie 1300, noua, tipla, cu toate cele care nu se strica, nu scartaie, etc .
            cat despre "solutia" ta, crezi ca la alte masini exista o carpa intre spuma si armatura scaunului? arata-mi una. daca gasesti, sunt de acord ca varianta ta e rezolvarea problemei, altfel, e tot o "tiganie", cum zici tu ca fac cei de la dacia.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Originally posted by Azzzuro View Post
              Daca carpa aia costa 1 Euro (spre exemplu),la 100.000 de masini vandute Dacia pierde 100.000 Euro
              Daca eu deschid acest thread cu problema asta si intra pe site 100 de persoane care se gandesc sa-si cumpere Sandero si, printre altele citesc si threadul meu...si din cei 100, doar 30 de persoane nu-si mai cumpara masina datorita problemei cu scaunul atunci dacia pierde 30 oameni x medie 7000 euro/masina = 210 mii euro.
              Altii, cum sunt eu, am cumparat masina, dar poate, urmatoarea nu va mai fi dacie...din cauza scartaitului scaunului &altele si atunci...pierderile snt mult mai mari, mai ales daca le spun personal vecinilor ca dacia sucks pierderile vor progresa constant.

              DECI: merita sau nu sa pui o carpa de 1 euro sa nu scartaie scaunul ? (oare nu asa trebuie gandita o strategie de dezvoltare a unei companii ?, nu la asta se refera planul strategic ?)

              Comment


              • #8
                DECI: merita sau nu sa pui o carpa de 1 euro sa nu scartaie scaunul ?
                Care crezi tu ca este raspunsul la aceasta intrebare?Ii doare undeva de ce se vorbeste si se trambiteaza pe forumuri.

                Comment


                • #9
                  fratilor nu masina e de vina...ci inginerii care adapteaza proiectul pt Romania; si serviciile post vanzare. sunt curios daca o masina pentru export are cel putin jumatate din "piesele" care ne lipsesc noua. nu are nimeni o masina cumparata din afara?
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    Pai intreaba la English corner, poate raspunde careva... or somebody

                    Comment


                    • #11
                      spanu, crezi ca-i doare-n cur pe aia de la dacia ce serie unde pleaca? ei fac masinile in cateva versiuni mai vandute si restul ti se fac pe comanda. cand se aduna 10-20 de masini, se trece in productie pe linia de asamblare. daca versiunea laureate 1.2_16v verde cu airbaguri laterale se cer 500 de bucati in 3 zile, pai fi sigur ca se vor face toate-odata, nu se urmareste fiecare serie sasiu unde pleaca, la una sa asambleze 10 minute in plus sa fie siguri ca aia e pt germania. nu-i ca la voi la tribunal, uitati de vorbele mecanicilor de dacia 1300, ca nu mai sunt de actualitate. pur si simplu fiind masina low-cost, au luat in calcul si varianta greierilor si alte maruntisuri si asta e, cui nu-i convine, nu-si mai cumpara, oricand se vor gasi mai multi care sa-si ia decat de-astia carora le cresc pretentiile.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Azzzuro View Post
                        Ii doare undeva de ce se vorbeste si se trambiteaza pe forumuri.
                        Da ? Pai atunci asta e...eu unul am convins 2 persoane pana acum sa nu-si mai cumpere Sandero, una(e tipa) si-a luat Skoda Fabia noua prin remat, celalalt si-a luat un Astra SH - si nu, nu le-am recomandat ce sa-si cumpere, doar ce sa nu-si cumpere, adica Dacia...

                        Comment


                        • #13
                          Eu tot nu o sa inteleg cum se face ca esti in continuare posesor sandero!

                          Comment


                          • #14
                            Pai masina o am din iunie 2009, deci voi mai fi posesor de Sandero cam pana prin 2016 - 2017 cam pe atunci cred ca o sa pot schimba masina.
                            Nu-s genul care schimba masinile ca pe sosete, nu am banii necesari si vorba poetului Salam: masinile nu e viata mea !!!

                            Oricum, urmatoarea masina probabil ca va fi un Porsche SH (deh prin 2017 voi avea si eu 37 de ani - voi avea o criza de identitate, asa numita midlife crysis )

                            Comment


                            • #15
                              asa am avut si eu un moment cand uram dacia pt ca au scos reglajul lombar si mai o chestie, cand auzisem de problemele la caseta de directie la ph2, dar am constatat ca de fapt doar capetii tiranti sunt problema, nu caseta in sine, iar fara reglaj lombar nu-i o vaca, mai ales ca ala oricum se strica la majoritatea. una peste alta, la banii pe care i-am dat, e ok. in 30000km nici o problema legata direct de masina. cred c-o sa treci peste scartaielile astea si alte maruntisuri. mai greu or sa treaca cei care au avut 3-4 interventii in garantie, fara rezolvarea problemelor. dar cum acestia sunt putini, in statistici masina nu va fi afectata, desi v-ar placea, unora.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google