Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

accident ,airbagul nu s-a deschis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    :

    Originally posted by SERGHEI View Post
    Seba-fara contact pus airbag-urile nu declanseaza orice ai face ..faza cu scosul bornelor este folclor.

    RB--tu ai semnalizat virajul la stanga sau ,,intentia"" ??? Ori nu ai semnalizat ..ori ai dat de bat chiar in timp ce virai...Ori nu te-ai asigurat bine..Martorii care sunt in masina ta nu au pt ce sa depuna marturile pt ca nu ei s-au uitat in oglinzi.Imi pare rau de accidentul tau dar data viitoare ochii mari in oglinda..putea sa fie un motociclist si sa se lase cu morti..sau chiar si asa cu masina ..putea sa moara cineva.

    Ca nu s-a deschis nici un airbag este alta poveste..La lovitura aia putea sa fie si tren ca nu se deschidea.La laterale se deschid la soc lateral (intrat in portiere..etc ) ..Pe tine mai mult te-a ,,sters"..Daca intra perpendicular pe botul tau masina era in doua sau facuta zob (fata)..Lasa-l pe nenea ,,constatatorul "..el are treaba cu daunele cu cu stabilirea circumstantelor in care s-a produs accidentul.I-ati AVOCAT ca o furi...serios iti spun.Nu te juca..

    Inca o data ,imi pare rau...Fierul este fier ,tu sa fii sanatos.

    PS=-vezi ca gasesti la toate colturile de strada baieti din Chisinau dispusi sa rezolve probleme de rahat. Ma baieti,ati vazut prea multe filme.Ai gresit ..asta este se intampla.
    Am semnalizat,m-am incadrat confirma 2 martori asta::
    Partea adversa are o alta teorie;eram stationat la marginea drumului si i-am taiat fatza...
    eram in mers,ma incadrasem stanga,semnalizare,incetinire viteza aproape de 0.Cel din spate nu avea voia sa ma depaseasca pe stanga,dau toate chestionarele auto,in astfel de situatii se depaseste pe dreapta,iar daca pe dreapta nu e loc opresti in spatele masinii.Drumul avea o singura banda de mers.Cand cineva vireaza stanga,e incadrat pt viraj stanga,semnalizeaza intentia ala din spate nu depaseste,il lasa sa vireze.Art 43 paragraf 5 din depasire Noul cod Rutier spune ca in acest caz depasirea se face pe dreapta
    baietii din chisinau?suna interesant.dar eu sper ca pana la urma legea e lege si va triumfa.
    faza cu furt de acte,bilete de internare cu stersaturi,modificari,telefoane intra f bine in infractiunea de santaj.
    sau cum sa faci bani dupa un accident(daca fraierii pun botul).am vorbit cu medicul batranei,nu are nimic.i-a prescris 2 saptamani de repaos,tratament ambulatoriu acasa,si 2 zile internare.el a trimis-o acasa dupa 2 zile cu toate ca ceilalti cereau cu insistenta sa ramana in spital.mi s-a prezentat o copie dupa un bilet de internare unde scrie ca are 14 saptamani!!!!!! de repaos acasa(bilet cu o modificare vizibila)desi pe biletul medicului scrie 2 saptamani.Au facut asta doar.doar ma sperie si voi veni cu banii(mi s-au cerut 100 milioane)

    Originally posted by Seba View Post
    vorbeste cu niste baieti din chisinau si-o fac aia sa inteleaga ca e vinovata, pt 100 de euro se duce singura la militie si declara ca te-a lovit de ai stat 3 saptamani in spital si face si cerere sa execute 6 luni de puscarie. vorbesc foarte serios, plateste niste recuperatori, altfel, in tara asta de c@c@t, mori cu legea-n mana.
    fa plangere la tribunal impotriva agentului militienilor cum ca au refuzat intocmirea procesului verbal acuzandu-i de intimidare si abuz in serviciu; zi-le apoi la idioti ca-ti retargi plangerea cand ai procesul verbal conform cu cele intamplate. normal ca n-o sa ti-o retragi, ai fi pacaliciul lor la faza asta. poze n-au de la accident? daca n-au poze, plangerea curvei aleia cu cielo e zero barat, nu poate demonstar ca de la accident lu' baba i se macina oasele. punct. daca militia are poze, cere-le, sa vezi dosarul. daca refuza, plangere penala 2.
    intr-un final, cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau, e sa-ti iei un avocat al dracu' de bun. de fapt, nu-i cel mai bun sfat, cel mai bun e ala cu recuperatorii; daca tot te decizi sa eplezi la ei, zi-le si numele politistilor care refuza intocmirea procesului verbal, sa ti-i sperie si pe aia un pic...
    revenind la masina: nu are botul ac vechea dacie, bratele nu se prinde de lonjeron. se schimba jugul inferior al motorului si masina va iesi dreapta, ca din fabrica. singura conditie e sa nu lucreze niste cofetari/violonisti/programatori la partea de tinichigerie.
    in final, rasu-plansu: alora cu meganul cu aripa de plastic, care se indoaie mai nasol decat un sandero, le zic doar sa se uite cum arata un megane lovit frontal la 100km/h si cum arata un sandero, apoi sa-si dea cu parerea din care masina supraviatuiesc pasagerii. asta in cazul in care rezultatele euroncap nu-s concludente (5 stele megane/clio, 3 stele logan/sandero).
    sincer v-am spus sandero nu a avut mari daune in comparatie cu cielo,la un asemenea impact a fost de nota 10.pai sa te loveasca unu cu 70km/h tu avand max 20km/h si tot ala sa se duca in gard....si sa aiba dauna totala...
    Last edited by RBT99; 13 April 2011, 19:43. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      Nici acum nu ai proces verbal de constatare a accidentului ?... apropo de martori... niciodata nu se iau in considerare marturiile ocupantilor unor autoturisme implicate in acelasi accident... o sa intrebi de ce... foarte simplu... fiecare va tine partea soferului in a cui masina este... dupa cum vad eu lucrurile se va sfarsi culpa comuna
      Last edited by GGI78; 14 April 2011, 13:02.
      Sandero R2

      Comment


      • #33
        @serghei: de descarcare electrostatica ai auzit? cat timp airbagul are mufa bagata, protectia ESD a airbagului e dezactivata. de-abia dupa ce ai scos mufa poti atinge bornele capsei pirotehnice, altfel te joci du dracu'. nu cred ca de tembeli scriu toti in manualele de service ca interventiile la airbag sa se execute cu bateria deconectata.
        cat despre declaratiile martotilor din masina lui rbt, daca toti aia depun plangere impotriva madamei cu cielo, pt sperietura, tentativa de vatamare corporala, etc, zic ca s-au ciocnit unii de altii in masina din cauza impactului, sa vezi ce conteaza declaratiile lor. sau daca vreunul dintre eie ar fi fost spitalizat, din nou, contau al dracului de mult, chit ca "nu se iau in considerare". nu se admit ca probe declaratiile membriilor familiei si rude de gradul 1. altfel, in orice proces, ocupantii vehicolului pot fi martori, chiar si-n procesele contra politiei. si conteaza mult, am vazut destule cazuri, ca am umblat si eu prin tribunale cu unele din gunoaiele de la rutiera.
        Last edited by Seba; 14 April 2011, 17:24.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #34
          Din ce inteleg, te-a lovit in timp ce amandoi va aflati pe sensul celalalt: tu o luasei spre stanga, ea "depasindu-te". Si te-a lovit din spate lateral.
          Nu au ramas ceva urme pe asflat de la rotile tale? Sa se vada clar unde s-a produs accidentul

          Sau, altfel. Banuiesc ca masina ta nu s-a mai miscat singura dupa aia. Din pozitia masinii tale, eventual in urma unei expertize sau ceva, ar trebui sa se poata stabili locul impactului. Asta daca s-a notat in proces verbal.
          (Nu ma pricep la legi, dar oare nu era asta obligatia politaiului- sa preleveze toate probele la fata locului? Intradevar, s-ar putea sa ai nevoie de o discutie cu un avocat)

          Daca se poate dovedi ca te-a lovit pe sensul opus, reiese ca facea depasire in intersectie - parca era interzis, cel putin la intersectii din astea. Deci culpa ei ar fi clara.
          Iar in privinta semnalizarii, ar ramane cuvantul tau contre cuvantului ei.

          Bafta si iti urez sa te tii tare!

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
          Politica de Securitate Google