Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

accident ,airbagul nu s-a deschis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    m-am uita si eu pe poze si din cate am patit cu masinile, pot sa zic ca nici o expertiza tehnica nu va spune ca airbagurile trebuiau sa se deschida. din cauza ca socul a fost e directia latral, din spate. airbagul e facut sa se deschida la decelerare. si mai o chestie pe care nimeni nu ti-o garanteaza, dfar pt care toti producatorii iti cer bani, e ca airbagul nu-i 100% sigur ca va functiona in toate cazurile. statistica spune ca airbagul functioneaza, dar nimeni nu poate garanta. asta, una la mana. a doua ar fi ca masina e reparabila si are sanse mai mari de 99% sa merga la fel de drept ca inainte de impact. trei, din povestiri, initatorul topicului e nevinovat. deci, colegul, nu te lasa, adu martori, incearca si tu sa intimidezi "organul" cu actiune pt fals in declaratii, etc, lucruri care se pedepsesc cu puscaria. eventual daca cunosti un avocat, mergi cu el la groapa de gunoi. pardon, la militia rutiera...
    acum legat de firele de la airbaguri. nu stiu cine v-a spus ca exista intrerupatoare sau pastile cu mercur senzori prin bari... nu exista. totul (senzor + ecu) se afla intr-o singura carcasa, in tunelul central, dupa schimbatorul de viteze. acolo se transmite socul frontal, cat si cel lateral. unele ecu pt airbag lateral au intr-adevar niste senzori pe structura podelei sau in stalpi, in usa. sunt senzori accelerometrici, in nici un caz contacte care se inchid la soc. iar cablurile care vin la scaun, nu stiu ce culaore au. eu am doua mufe, una galbena si una verde. pe una e airbagul, pe cealalta incalzirea in scaune. sa nu va ganditi cumva ca loganul ara vea senzor in scaun, sa "vada" daca e cineva in scaun. nu, n-are. daca airbagul nu e dezactivat din butnul de pe usa, se va deschide si airbagul pasagerului, chiar daca locul nu e ocupat.
    la pipait, e normal ca scaunul sa fie la fel de moale in locul unde ar trebui sa fie airbagul. la o apasare mai serioasa si intr-un loc anume, poti simti totusi conturul carcasei airbagului. te-as sfatui sa nu-l cauti prea insistent, totusi. si nu ublati la mufele alea de sub scaune sau sa scoateti volanul, decat dupa ce debransati bateria masinii.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      "trei, din povestiri, initatorul topicului e nevinovat. deci, colegul, nu te lasa, adu martori, "
      Asta ziceam si eu, daca n-ai martori e greu de dovedit, mai ales daca doamna are "pe cineva " la militie.
      La mufa aia verde de sub scaun am umblat (am masutat tensiunea) si eu fara sa scot bornele de la baterie. Care ar fi axplicatia cu scosul bornelor ?

      Comment


      • #18
        In mare,tovarasul Seba mi-a confirmat spusele.Multumesc.
        @Geoalexus: cred ca nu te-ai uitat atent acolo...mufa pt. airbag este neagra.Incalzire in scaune nu ai din fabrica,doar precablarea.Are mufa verde.
        @doar_adi: cum vrei sa masori tensiunea,cu bornele scoase? cred ca ai constatat ca are curent in ea doar cand pui contact.Asa si e normal.Daca umbli la airbaguri (dar nu numai) fara sa scoti bornele bateriei,calculatorul o sa-ti inregistreze erori.Drept rezultat,nu o sa-ti functioneze airbagul in caz de accident.Sau alta defectiune,din cauza erorii inregistrate - depinzand de unitatea afectata.De asta nu se sudeaza de exemplu pe sistemul de evacuare - iti beleste sonda lambda.Doar dupa debransare se executa asemenea lucrari.
        Last edited by sanderizer; 11 April 2011, 08:33.

        Comment


        • #19
          Originally posted by RBT99 View Post
          ok.am revenit cu poze.
          Este normal sa nu se deschida airbagul la asa lovitura?parca m-a lovit tirul nu un cielo!
          cam ce viteza credeti ca avea nebuna aia?eu aveam maxim 15km/h si tot pe mine ma scoasera vinovat!
          Ma bucur ca nu ai fost ranit grav ... . Fierul e fier, se repara sau se schimba, lasa-l dreq.
          Cat despre vinovatie ... nici vorba. Stai calare pe ei, nu ii slabi, cred ca a dat deja lozul cucoana ... .
          Lovitura urata ... pai aici cred ca se vede foarte clar cat este de rezistenta masina asta.
          Dar daca venea unul cu un Jeep si pe deasupra sa mai aiba si un bullbar??? atunci cred ca rupea botul la Sandero .... sau sarea peste tine ... .
          Last edited by Daniel Dinutoiu; 11 April 2011, 09:05.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
            ... pai aici cred ca se vede foarte clar cat este de rezistenta masina asta...
            Pai cat e de rezistenta masina?Cum ar trebui sa arate? Punem pariu ca un megane sau symbol arata si mai nasol,din moment ce are aripa din plastic? Arata exact cum trebuie sa arate la un asemenea impact...daca nu se deforma la impact,persoanale din habitaclu preluau forta inertiei si era mai nasol pentru ei.Masinile din zilele noastre sunt facute sa preia socul,tocmai in ideea ca sa protejeze pasagerii...cum ai zis si tu,fierul se repara sau se inlocuieste.Cred ca ii era mai rau,daca se afla intr-o masina din aia "adevarata" din anii 60-70,cu fier la greu.

            Comment


            • #21
              adevar

              Originally posted by sanderizer View Post
              Pai cat e de rezistenta masina?Cum ar trebui sa arate? Punem pariu ca un megane sau symbol arata si mai nasol,din moment ce are aripa din plastic? Arata exact cum trebuie sa arate la un asemenea impact...daca nu se deforma la impact,persoanale din habitaclu preluau forta inertiei si era mai nasol pentru ei.Masinile din zilele noastre sunt facute sa preia socul,tocmai in ideea ca sa protejeze pasagerii...cum ai zis si tu,fierul se repara sau se inlocuieste.Cred ca ii era mai rau,daca se afla intr-o masina din aia "adevarata" din anii 60-70,cu fier la greu.
              Sincer din acccident cel mai sifonat a iesit cielo,m-a lovit pe stanga,nu s-a oprit de masina mea si-a continuat miscarea apoi a dat intr-o gramada de nisip si s-a oprit aproape de un gard.Dauna totala.
              La mine daunele sunt ce se vede in poza.
              Nu am airbaguri laterale.
              daca cineva te loveste din spate in stanga lateral cu 70 km/h tu avand 10-15km/h te vei lovi cu capul de usa asa cum am facut eu(cu centura pusa).
              Deci cine are airbaguri laterale il felicit.isi merita banii.Airbagul frontal nu se declanseaza in situatia asta.

              Originally posted by Seba View Post
              m-am uita si eu pe poze si din cate am patit cu masinile, pot sa zic ca nici o expertiza tehnica nu va spune ca airbagurile trebuiau sa se deschida. din cauza ca socul a fost e directia latral, din spate. airbagul e facut sa se deschida la decelerare. si mai o chestie pe care nimeni nu ti-o garanteaza, dfar pt care toti producatorii iti cer bani, e ca airbagul nu-i 100% sigur ca va functiona in toate cazurile. statistica spune ca airbagul functioneaza, dar nimeni nu poate garanta. asta, una la mana. a doua ar fi ca masina e reparabila si are sanse mai mari de 99% sa merga la fel de drept ca inainte de impact. trei, din povestiri, initatorul topicului e nevinovat. deci, colegul, nu te lasa, adu martori, incearca si tu sa intimidezi "organul" cu actiune pt fals in declaratii, etc, lucruri care se pedepsesc cu puscaria. eventual daca cunosti un avocat, mergi cu el la groapa de gunoi. pardon, la militia rutiera...
              acum legat de firele de la airbaguri. nu stiu cine v-a spus ca exista intrerupatoare sau pastile cu mercur senzori prin bari... nu exista. totul (senzor + ecu) se afla intr-o singura carcasa, in tunelul central, dupa schimbatorul de viteze. acolo se transmite socul frontal, cat si cel lateral. unele ecu pt airbag lateral au intr-adevar niste senzori pe structura podelei sau in stalpi, in usa. sunt senzori accelerometrici, in nici un caz contacte care se inchid la soc. iar cablurile care vin la scaun, nu stiu ce culaore au. eu am doua mufe, una galbena si una verde. pe una e airbagul, pe cealalta incalzirea in scaune. sa nu va ganditi cumva ca loganul ara vea senzor in scaun, sa "vada" daca e cineva in scaun. nu, n-are. daca airbagul nu e dezactivat din butnul de pe usa, se va deschide si airbagul pasagerului, chiar daca locul nu e ocupat.
              la pipait, e normal ca scaunul sa fie la fel de moale in locul unde ar trebui sa fie airbagul. la o apasare mai serioasa si intr-un loc anume, poti simti totusi conturul carcasei airbagului. te-as sfatui sa nu-l cauti prea insistent, totusi. si nu ublati la mufele alea de sub scaune sau sa scoateti volanul, decat dupa ce debransati bateria masinii.
              Art 45 Depasirea 5) Depăşirea se efectuează numai pe partea stângă a vehiculului depăşit. Tramvaiul sau vehiculul al cărui conducător a semnalizat intenţia şi s-a încadrat corespunzător părăsirii sensului de mers spre stânga se depăşeşte prin partea dreaptă.
              Concluzie;tipa cu Cielo nu avea ce cauta pe stanga,ma incadrasem stanga,semnalizasem stanga, oprisem sa ma asigur fata,nu a semnalizat intentia de a ma depasi
              Motivatia gestului sau;a luat de volan stanga ca sa ma evite,deci nici macar nu se afla in depasire.
              a venit cu viteza din spate,nu a fost atenta la intentiile mele,s-a trezit aproape de masina mea(care statea aproape oprita)si ca sa nu ma loveasca in spate a luat de volan stanga.se deduce din impact ca nu avea cum sa aiba 50km/H
              Last edited by RBT99; 11 April 2011, 14:24. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Asteptam cu interes concluziile razboiului "cine e vinovat". Nu te lasa ! E musai sa te tii tare si sa demonstrezi ca ai dreptate! Succes !

                Comment


                • #23
                  @RBT99... ce scrie in procesul verbal ?... ce sanctiuni au fost aplicate ?
                  Sandero R2

                  Comment


                  • #24
                    proces verbal

                    stii care e culmea?eu nu am semnat nici un proces verbal si nu mi-a venit nici un proces verbal prin posta,s-au luat numai niste declaratii mie,soferitei Cielo,si doi martori care erau la mine in masina.
                    Politistii insista sa ma inteleg cu soferita si ca eu sunt vinovat.
                    Inspectorul de daune de la GroupAma a refuzat despagubirea soferitei pana la clarificarea situatiei,el ma considera nevinovat.
                    mi-a spus sa depun contestatie ca nu sunt de acord sa se efectueze despagubirea.
                    mai nou sunt sunat de numere private si injurat ca la carte.
                    soferita si barbatul sau(de origine rrroma cred) sub pretextul de a face o copie dupa actele masinii pt asigurare ,mi-au sustras actele masinii si refuza sa le inapoieze.
                    in declaratie soferita (in loc sa povesteasca ce s-a intamplat in accident)spune ca cere masina mea pana a ei se repara(de parca masina mea mai merge).Eu nu pot sa ma bucur ca sandero place si celor de alta etnie.
                    Masina mea ma sperie unii ca nu se mai face niciodata masina,ca si daca se schimba lonjeroanele ea o sa ia directia aiurea.Nu ma pricep la aspecte din astea,dar ma sperie gandul ca nu o sa mai fie ca inainte
                    Last edited by Seba; 12 April 2011, 23:40.

                    Comment


                    • #25
                      Ai martor la inmanarea actelor? Nu trebuia sa faci asa ceva! Fa o plangere penala pt. furt.
                      Nu mai raspunde la apeluri cu numere ascunse.Politistii insista,ca sa aiba ei mai putin de lucru.Imputitii...masina se poate face,dar trebuie meserias sa lucreze la ea.Intr-adevar poate sa-si piarda directia,daca lonjeroanele nu se pun corect.Nu te lasa,lupta pana-n panzele albe! Succes!

                      Comment


                      • #26
                        Scuza-ma ca-ti spun... dar actele masinii nu se inmaneaza altor persoane (mare greseala)... de ce nu ai fost la sectia de politie pentru proces verbal de constatare ?... tu la ce faci contestatie ?
                        Sandero R2

                        Comment


                        • #27
                          corect

                          Originally posted by GGI78 View Post
                          Scuza-ma ca-ti spun... dar actele masinii nu se inmaneaza altor persoane (mare greseala)... de ce nu ai fost la sectia de politie pentru proces verbal de constatare ?... tu la ce faci contestatie ?
                          corect,nu ma asteptam sa-mi ia actele,politia mi-a zis ca le mai trebuie o copie,nici prin gand nu mi-a trecut,am facut scandal la fata locului,ne-am luat putin de gulereAm facut reclamatie pt abuz de incredere (am facut plangere).
                          Eu stiu ca Politia romana trebuie sa te puna sa semnezi si sa-ti dea Procesul verbal ,nu sa-l doseasca si sa te puna sa faci intelegeri in privat.
                          Tanti aia insista ca o baba din masina Cielo a avut 2 zile de spitalizare si si-a rupt niste vertebre,o persoana de 74 de ani bolnava anterior de osteoporoza.
                          Soferita mi-a prezentat niste acte de internare(nu de la legist) in care se arata (printr-o modificare-falsificare)ca va avea nevoie de 14 saptamani de recuperare acasa.Am sunat medicul respectiv si acesta a confirmat ca are doar 2 saptamani de recuperare acasa,nu 14 cum scrie in acest act falsificat(o copie falsa).Pt aceasta batrana de 74 de ani care nu are(citez din medic nici pe draq)soferita imi cere masina,daca nu imi vor putrezi oasele in inchisoare pt vatamare corporala.I-am spus politistului despre santaj si mi-a zis ca este legal,ca asa zice legea sa ne intelegem.

                          Deci a falsificat acte de internare ca sa ma sperie si sa-mi ceara bani.am actul acela de internare.
                          deci o sa ma prezint din nou la Militie sa mi se arata si mie acel proces verbal(ultrasecret).Deci asta inseamna in ziua de azi accident.se poate ajunge si la abuz de incredere,santaj,acte medicale false,intimidare,amenintare.Oricum pe cucoana asta o sa o trimit in instanta,are un tupeu fantastic(se lauda ca detine nu stiu ce firma)pt tot ce a facut,
                          eu am contestat acordarea RCA -ului si firma la care eram asigurat a blocat acordarea de despagubiri pana se dovedeste vinovatia .
                          Last edited by RBT99; 12 April 2011, 18:18.

                          Comment


                          • #28
                            vorbeste cu niste baieti din chisinau si-o fac aia sa inteleaga ca e vinovata, pt 100 de euro se duce singura la militie si declara ca te-a lovit de ai stat 3 saptamani in spital si face si cerere sa execute 6 luni de puscarie. vorbesc foarte serios, plateste niste recuperatori, altfel, in tara asta de c@c@t, mori cu legea-n mana.
                            fa plangere la tribunal impotriva agentului militienilor cum ca au refuzat intocmirea procesului verbal acuzandu-i de intimidare si abuz in serviciu; zi-le apoi la idioti ca-ti retargi plangerea cand ai procesul verbal conform cu cele intamplate. normal ca n-o sa ti-o retragi, ai fi pacaliciul lor la faza asta. poze n-au de la accident? daca n-au poze, plangerea curvei aleia cu cielo e zero barat, nu poate demonstar ca de la accident lu' baba i se macina oasele. punct. daca militia are poze, cere-le, sa vezi dosarul. daca refuza, plangere penala 2.
                            intr-un final, cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau, e sa-ti iei un avocat al dracu' de bun. de fapt, nu-i cel mai bun sfat, cel mai bun e ala cu recuperatorii; daca tot te decizi sa eplezi la ei, zi-le si numele politistilor care refuza intocmirea procesului verbal, sa ti-i sperie si pe aia un pic...
                            revenind la masina: nu are botul ac vechea dacie, bratele nu se prinde de lonjeron. se schimba jugul inferior al motorului si masina va iesi dreapta, ca din fabrica. singura conditie e sa nu lucreze niste cofetari/violonisti/programatori la partea de tinichigerie.
                            in final, rasu-plansu: alora cu meganul cu aripa de plastic, care se indoaie mai nasol decat un sandero, le zic doar sa se uite cum arata un megane lovit frontal la 100km/h si cum arata un sandero, apoi sa-si dea cu parerea din care masina supraviatuiesc pasagerii. asta in cazul in care rezultatele euroncap nu-s concludente (5 stele megane/clio, 3 stele logan/sandero).
                            Last edited by Seba; 12 April 2011, 23:51.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              Seba,m-ai inteles gresit (cred).Eu am zis ca alea se sparg si mai urat,ies si mai sifonate (exceptand habitaclu) tocmai pt. o mai buna protectie a pasagerilor.

                              Comment


                              • #30
                                Seba-fara contact pus airbag-urile nu declanseaza orice ai face ..faza cu scosul bornelor este folclor.

                                RB--tu ai semnalizat virajul la stanga sau ,,intentia"" ??? Ori nu ai semnalizat ..ori ai dat de bat chiar in timp ce virai...Ori nu te-ai asigurat bine..Martorii care sunt in masina ta nu au pt ce sa depuna marturile pt ca nu ei s-au uitat in oglinzi.Imi pare rau de accidentul tau dar data viitoare ochii mari in oglinda..putea sa fie un motociclist si sa se lase cu morti..sau chiar si asa cu masina ..putea sa moara cineva.

                                Ca nu s-a deschis nici un airbag este alta poveste..La lovitura aia putea sa fie si tren ca nu se deschidea.La laterale se deschid la soc lateral (intrat in portiere..etc ) ..Pe tine mai mult te-a ,,sters"..Daca intra perpendicular pe botul tau masina era in doua sau facuta zob (fata)..Lasa-l pe nenea ,,constatatorul "..el are treaba cu daunele cu cu stabilirea circumstantelor in care s-a produs accidentul.I-ati AVOCAT ca o furi...serios iti spun.Nu te juca..

                                Inca o data ,imi pare rau...Fierul este fier ,tu sa fii sanatos.

                                PS=-vezi ca gasesti la toate colturile de strada baieti din Chisinau dispusi sa rezolve probleme de rahat. Ma baieti,ati vazut prea multe filme.Ai gresit ..asta este se intampla.
                                Last edited by SERGHEI; 13 April 2011, 10:11.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google