Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Indiferent ce motoare vor adauga nu mai conteaza...noi deja au facut alegerea acum un an. Eu imi doresc sa fie introdus sistemul buy-back, si inca vreo 2,3 modele sa avem de unde alege

    Comment


    • #62
      Cred ca majoritatea ne dorim asta.
      Sa speram ca anul viitor vor mai aparea si alte modele in gama Dacia

      Comment


      • #63
        Am intrebat la dealer si mi-a spus ca motoarele sunt aceleasi ca si pe sandero..

        Comment


        • #64
          Ceva mai multe detalii despre Sandero Stepway

          Pretul de pornire al versiunii cu motor de 1,6 litri 90 CP va fi de 8.200 de euro, cu TVA inclusa, pentru versiunea de baza Ambiance, care include ABS, dar nu si aer conditionat. Cea mai ieftina versiune cu aer conditionat va fi Laureate, care va avea un pret de 9.800 de euro. Cel mai scump model va fi cel cu motorizarea diesel si echiparea Prestige, care va costa 11.500 de euro, care va include insa geamuri electrice, aer conditionat, ABS si jante din aliaj.

          Comment


          • #65
            Sa vezi atunci intr-un thread ,,sandero vs sandero stepway,, contraziceri, care este mai mare cu 1mm, care consuma mai putin, viteza maxima cu 1km/h mai mare la una fata de cealalta, etc.

            Comment


            • #66
              Ca pret ar fi ok, daca astea ar fi preturile.
              In prima faza am inteles ca va avea ca motorizari doar 1.6 90 CP si 1.5 DCi 70 CP.
              Acum ramane de vazut ce surpriza ne mai rezerva Dacia la lansarea din 17 iunie.
              Nu prea vad rolul unui thread - ,,sandero vs sandero stepway,, tinand cont ca este aceeasi masina cu mici modificari.

              Comment


              • #67
                Hm! Vom trai si vom vedea. Oricum pentru posesorii de sandero nu prea mai conteaza, deja alegerea au facut-o.

                Comment


                • #68
                  Asta cam asa este. Noi posesorii de Sandero am facut deja alegerea.

                  Comment


                  • #69
                    Si uite-asa ajung iar la posesorii de logan care in momentul in care a aparut sandero deja cumparase masina sau decizia la cumpararea masinii nu le-a apartinut iar acum isi apara cu inversunare masina. Asa vom face si noi cand va apare un stepway-st o sa-i demonstram ce masina naspa are

                    Comment


                    • #70
                      Au sa spuna ca datorita barilor de pavilion, a pragurilor si a ornamentelor de pe aripi, masina este mai aerodinamica, mai stabila in curbe, mai putin saltareata si cea mai tare bomba, consuma SUPER PUTIN. Atunci topicuri la greu

                      Comment


                      • #71
                        Cred ca ar trebuii sa facem de acum, cand nu are cine sa ne contrazica un thread ,,sandero VS sandero stepway,,

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by marian66v View Post
                          Si uite-asa ajung iar la posesorii de logan care in momentul in care a aparut sandero deja cumparase masina sau decizia la cumpararea masinii nu le-a apartinut iar acum isi apara cu inversunare masina. Asa vom face si noi cand va apare un stepway-st o sa-i demonstram ce masina naspa are
                          Asa am vazut eu un fericit posesor de Logan (phase I) care isi ridica masina odata cu mine de la reprezentanta. Credeam ca are de luat si el sandero si l-am intrebat ceva legat de masina,la care el - vadit dezamagit,putin invidios - mi-a zis ca el si-a luat Logan saracul. Macar daca era phase II...

                          Comment


                          • #73
                            mai stiu pe unu care si-a luat logan cand tocmai se lansase sandero, desi initial voia sandero ca-i placea cum arata, s-a razgandit dupa drive-test hai sa nu incepem iar cu "a mea e cea mai bestiala", stim bine ca nu prea sunt bestial nici una nici cealalta. si stepway va fi si mai putin "bestiala". clar vor fi guri cu masina mai grea si mai inalta, care vor consuma mai putin decat sandero/logan si vor merge si mai tare si vor fi si mai stabile. lasati-i sa se bucure in liniste, placebo e la putere
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #74
                              In sfarsit s-a lansat si la noi pe piata DACIA Sandero Stepway.




                              "Incepand din data de 23 iunie 2009, Dacia Sandero Stepway poate fi comandat in toata reteaua Dacia din Romania. Versiunea Stepway a modelului Sandero este disponibila in doua variante de motorizare, pe benzina, 1.6 MPI 90 CP, la un pret de 9 200 euro, respectiv, pe motorina, 1.5 dCi 70 CP, la un pret de 10 400 euro. Aerul conditionat este oferit gratuit in cadrul campaniei promotionale Clima Plus. La fel ca toate vehiculele din gama Dacia disponibile in Europa, Dacia Sandero Stepway beneficiaza de o garantie de 3 ani sau de 100 000 km"
                              "Afisand un design robust, Dacia Sandero Stepway se adreseaza cu precadere clientilor tineri, aflati in cautarea unui vehicul accesibil ca pret si cu personalitate puternica. Garda la sol inaltata, barele de protectie cu ornamente cromate, barele de pavilion longitudinale si ornamentul cromat al esapamentului sunt tot atatea elemente specifice noului vehicul Dacia. Trei culori metalizate sunt disponibile in serie: Gris Platine, Gris Comète si Rosu de Foc."
                              Sursa www.dacaigroup.com
                              Last edited by angelblack; 17 June 2009, 14:36.

                              Comment


                              • #75
                                intr-adevar, inca o mare realizare a ingineriei... cat dracu pot sa mai cocoate astia un model de dacie? si in ce scop, pana la urma? fara 4x4, eu personal nu-i vad rostul. ca masina de oras, nu are sens, ca suv, nu are sens...cam strutocamila...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google