Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce spuneti de varianta "cheala" de la Sanderica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu iti pot spune ca poti ajunge la varianta laureate cu mai putin de 1500 euro, cu produse aftermarket. si eu sunt revoltat pentru faptul ca nu am primit un set de jenti de aliaj, bara stabilizatoare, incalzire in scaune, bordul in 2 culori, tabla galvanizata...sunt lucruri care ar fi logice. Si tot logic ar fi trebuit ca tu sa ai tot ce ai mentionat mai sunt. Cu 6900 iei un logan 1 full.

    Comment


    • #17
      nu cred ca au umblat si la tabla , aia este stas la toate modelele, ar fi culmea ca sandel = tabla romania ruginita , prestige = tabla germania cu ceva aluminiu care nu rugineste decat peste 2500 ani

      Comment


      • #18
        nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa spun..sandero nu are tabla galvanizata indiferent de echipare.Insa eu am dat exemplu cu tabla pentru ca este stupid ca sa nu galvanizeze din moment ce toate firmele in ultimii ani fac acel lucru. Interesant e ca Renault sandero are tabla galvanizata...cel putin asa am inteles la o emisiune tv.

        Comment


        • #19
          Am si eu o intrebare,daca tot vb de echipare ...la sandelul meu (Preferance), iluminarea torpedoului lipseste cu desavarsire. Exista doar locasul unde trebuia sa monteze becul.Nu am verificat,dar probabil lipseste si cablajul necesar. Intrebarea mea ar fi:cum pot eu singur monta iluminarea? fara ca sa am probleme cu garantia,ca am umblat la electrice...Mi se pare stupid sa faca economie cu asa ceva,chiar si in dacia1310 veche care o aveam,exista iluminarea torpedoului,dar acum nu s-a putut doar de la Laureate in sus. Deci?

          Comment


          • #20
            mai bine mergi la ei la service si vorbesti cu electricieni. Pentru o suma de banuti iti rezolva.

            Comment


            • #21
              Cred ca varianta cheala e buna pentru tuning. Masina noua, o iei cu bani putini, iti bagi ceva in garantie si o modifici cum vrei.
              1.4
              sigpic

              Comment


              • #22
                pai da pt.ca asa o "imbraci" cum vrei

                Comment


                • #23
                  Versiunea Sandero se preteaza cel mai bine la tuning. Cred ca o sa vedem in curand o groaza de Sandero tunate. Se preteaza bine atat la tuning Sport cat si SUV.

                  Comment


                  • #24
                    Azi era o garnitura de tren plina cu sandero si logan MCV pentru export. Majoritatea sandero erau sandero, ambiance si preference. Pentru mine singurul incovenient este lipsa aerului conditionat.

                    Comment


                    • #25
                      eu mai redepe as folosi varianta asta ca masina de firma....sandero se poate modifica foarte interesant daca dispui de banuti, desi inca nu prea ai ce pune pe ea in afara de sistem audio, si prin motor...nici faruri angel eyes, nici stopuri nici kitul body.. In orice caz SUV nu prea ai cum sa faci..eu asa am dorit initial dar intervin prea multe modificari costisitoare...pe cand o varianta sport este mai accesibila.

                      Comment


                      • #26
                        Sunt gata gata sa-mi iau un sandel chel, ce ma ingrijoreaza cel mai mult e cum e fara servo?

                        Comment


                        • #27
                          am eu. e ok
                          nu ai probleme cu zgomot la sevo...
                          nu ma deranjeaza ff tare.
                          cu toate ca in bucuresti spatiile de parcare sunt minime ;). dai mai mult din maini. mai nasol vara
                          fa un test drive cu ambele variante sa vezi diferenta.
                          eu am mers cu fiesta (model anterior astuia actual) cu servo si mergea ciudat. mai nasol decat sandel. si am mers cu vreo 3 diferite(de firma).
                          aaa... eu o vand, apropo. si e destul de "dotata" PM, daca vrei
                          Last edited by AG25FLI; 28 April 2010, 23:13.

                          Comment


                          • #28
                            Pentru mine este masina perfecta. Am 15000 Km si nu ma pot plange de ceva.

                            Comment


                            • #29
                              parerea mea

                              Ma deranjeaza lipsa AC, mai mult decat servo sau geamuri electrice sau orice altceva,
                              dar indiferent de varianta, cel mai mult ma deranjeaza lipsa de respect a celor care ar trebui sa ne ajute cand avem vreo problemuta cat timp masina e in garantie, in speta dealerii Dacia...

                              Comment


                              • #30
                                Salut. Nu stiu cum e fara servo (si cu servo trag destul de volan si nu sunt chiar scobitoare), fara AC nu merita. In ceea ce priveste garantia si modul in care o trateaza dealer-ii Dacia, da de curiozitate o tura si prin alte service-uri de reprezentanta. Atata timp cat producatorii inventeaza tot felul de motive ca sa nu acorde garantie (caz in care dealer-ul o plateste, asta daca nu reuseste sa mai ia banii de la client in conditiile in care masina este reparata si plecata din service), iar procedurile de decontare sunt foarte laborioase iar banii se incaseaza la Sf. Asteapta, nici dealer-ii nu dau in branci sa rezolve problemele aparute in garantie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google