Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1,2 16v vs 1,4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si pretul de achizitie?credeti ca va fi mai mare sau mai mic daca vor pune 1.2 16v?
    -fara-

    Comment


    • #17
      mai mare normal.

      Comment


      • #18
        am incercat sa vad cat e diferenta dintre un clio 3 cu 1.2 16v si unul 1.4 8v...numai ca nu exista motorul asta pe clio 3.ei au numai 1.4 16v de 100cp care din punctul meu de vedere e cel mai bun. are consum similar cu cel de 1.4 8v si putere mult mai mare, iar pretul e cu 1000 euro mai mare.deci se merita.
        -fara-

        Comment


        • #19
          1.2 16v vs 1.4 8v? greu de decis(de zis ii usor). 1.2.16v mi se pare prea mica motorizarea pt o masina de 1t. iar consum mai mic?..hm eu nu cred!, de 1.4 8v ce sa zic ca ar fi trebuit de mult sa fie arhivat ..deci cel mai bun ar fi 1.4 16v cum spunea Spanu.Iar pretul va fi mai mic cu 300-500 euro.(deja ii in probe motorul 1.2 16V de 75 cp)
          Last edited by Anytza; 15 January 2009, 01:38.

          Comment


          • #20
            Intrebati posesorii de Aveo, Corsa, cum se manifesta un motor de 1,2 16v, dezvolta intr-adevar 75cp dar la turatii mari 4000-4500, si la asa turatie si consumul este pe masura. Iar la turatii rezonabile puterea se reduce proportional, asa ca te poti baza pe 40-45 poate chiar mai putin.
            Parol moncher, comedie mare carevasazica!

            Comment


            • #21
              Si la motorul de 1.4 8V puterea maxima o obtii tot la 5500 ture, deci si aici ai consum mare. Avantajul unui motor mic se vede in ciclul urban unde consumul e redus, si datorita relanti-ului care e pe la 700 rot/min, plus ca se simt cei doar 1150 cm fata de 1399 sau cat o avea cel de 1.4 8V.
              Personal as dori pe logan si sandero motorul de 1.4 16V 100 CP, ar fi ideal, dar in lipsa, prefer 1.2 16V decat 1.4 8V desi cuplul celui de 1.4 8V e putin mai mare decat la 1.2 16V.

              Comment


              • #22
                @nenea_iancu: cati cai crezi ca are 1.4mpi la 3000rpm? vreo 30-35...cam atat are. deci tot pe aia te bazezi. singura diferenta ca la aceleasi turatii, 1.4 consuma mai mult decat 1.2.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #23
                  Un 1.2 trage mai greu, cu toate valvele lui, decat un 1.4, iar pentru a obtine o putere mare trebuie sa-l turezi mult.

                  Comment


                  • #24
                    au ambele motoare 75 de cai la 5500rpm...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Si curba de cuplu e tot la fel?

                      LE: Eu intreb, eu raspund.

                      Se poate vedea din grafice ca momentul motor e mai constant pe plaja de turatii la 1,4 8v decat la 1,2 16v, si punctul de cuplu maxim se atinge mai repede, la 3000 de rotatii fata de 4000.
                      Attached Files
                      Last edited by Stefan; 16 January 2009, 12:10.

                      Comment


                      • #26
                        cum ziceam si mai devreme, fara sa fi vazut curbele motoarelor: 1.4 are 35 de cai la 3000rprm, 1.2 are 32. mare diferenta, ce sa zic...la 2000rpm 1.4 are 24 de cai, 1.2 are 20...
                        asta ce inseamna? ca 1.2 cu o cutie de viteze o idee mai scurta pe primele 4 trepte bate la performanta un 1.4 si cu aceeasi cutie ai diferente insezizabile la mers normal dar un consum mai mic in cazul lui 1.2.
                        of-topic: acum daca tot s-au postat curbele respective, poate se mai unii lamuresc de ce loganul/sandero benzinare nu sunt masini cu care sa mergi la 2000rpm. pt ca la turatiile alea au cai putere cam cat un trabant...deci asa sunt facute motoarele, nu se strica daca sunt folosite mai turat...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #27
                          Din diagrame 1.4 are un mic avantaj in sensul ca, cuplul se mentine aproape constant intre 3000 - 4500, in timp ce la cel de 1.2 cuplul urca frumos de la 2000 foarte repede pana la 4500 ture.
                          Daca cei de la dacia vor seta cum trebuie rapoartele in cutie (primele 4 trepte mai scurte si a 5-a mai lunga) atunci eu zic ca motorasul de 1.2 e superior celui de 1.4, INSA daca vor face greseala sa mearga pe ideea de consum mic adica trepte lungi, va fi un dezastru la accelerare.

                          ps. mi-e greu sa cred ca voi conduceti un benzinar ca si cum ar fi un diesel, adica sa schimbati la 2000 ture. Orice benzinar e puturos (bine, nu vorbim de benzinarele sport) sub 3000 de ture.
                          Daca ati sti ce bine mi-am educat eu 1310-le, de la 3500 in sus de ture schimb (mai ales dintr-a 3 in a 4-a si a 4-a in a 5-a) ii place de zici ca are orgasme (acuma cat consuma, nu ma intrabati ca nu vreau sa stiu).

                          Stefan ai diagrama si la 1.6 8V si 1.6 16V ?
                          Last edited by bunicuta; 18 January 2009, 12:10. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Preturi sandero 1.2 16v si nu numai...http://www.dacialoganmcv.nl/?page_id=1978

                            Comment


                            • #29
                              @bunicuta: 1.6_8v are 10Nm peste 1.4_8v aproape constant pe toata plaja de turatie, dar pe "cocoasa" din jurul turatiei de 3000rpm, are 16Nm in plus. 16v are de la 1500rpm cuplul mai mare decat 1.6mpi, iar la 3750 are 148Nm si se tine peste 1.6mpi cu cel putin 10-12Nm pana aproape de limitare.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #30
                                Dacia Sandero: Motorizari benzina > 1.6 MPI 90 CP

                                Eu intentionez sa imi achizitionez un Sandero 1.6 Laureate cu aproape toate optionalele incluse, mai exact fara jenti di aliaj si geamuri electrice spate. Mi se pare cea mai buna alegere ca raport pret dotari, si motorizare, mai ales pentru iesiri in afara orasului si pt drumuri lungi. Daca ar fi fost disponibil si pentru Sandero motorul de 1.6 16V 105 CP nu as fi ezitat sa aleg motorizarea de 1.6 16V 105 CP, dar asa o sa ma multumesc si cu motorizarea de 1.6 90 CP.
                                Mi se pare OK si motorul de 1.2 16V si cel de 1.4 dar mi se par mai potrivite pt oras.
                                Sunt curios insa cum va arata Noua DACIA SUV. Uni spun ca e urata, alti ca e frumoasa, acum ramane de vazut.
                                Din surse oficiale stiu ca nu se va lansa anul acesta pentru ca sunt intarzieri la proiect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google