Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1,2 16v vs 1,4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,2 16v vs 1,4 8v

    ati dori sa se inlociuasca motorul de 1,4 cu cel de 1,2 16v?
    votati ce motor ati dori
    si postati de ce ati ales motorul pe care l-ati votat
    eu am ales motorul de 1,2 pentru ca este mai economic
    32
    1,2 16v
    56.25%
    18
    1,4 8v
    43.75%
    14

    The poll is expired.

    Last edited by cj_03_grm; 25 May 2008, 12:08.

  • #2
    1.2 16V
    avantaje: - taxa mai mica de prima inmatriculare
    - emisii de Co2 mai mici
    - impozit la stat mai mic ?!
    - consum in regim normal mai mic
    - motor mai mic si mai compact -> masina mai usoara
    - admisie si evacuare mai performanta ?! (2x2 16V 1x1 8V)

    dezavantaje: - costuri mai mari la intretinerea motorului (e mai complex de cat cel cu 8 supape) - in masura in care sunt probleme cu motorul, evident
    Last edited by bunicuta; 28 May 2008, 15:09.

    Comment


    • #3
      Intentionez sa achizitonez Dacia Sandero - 1.4 - echipare Laureat - daca are un pret rezonabil.
      Ma atept sa coste intre 8200 -8300 euro. Daca va costa mai mult de 8500 de euro nu merita investia.
      Last edited by mg77; 3 June 2008, 10:05.

      Comment


      • #4
        si la ce alternativa te-ai gandit?

        Comment


        • #5
          Eu vreau un Sandero la cel mult 8000. De costa mai mult, prefer Symbol, acolo pot sa-mi folosesc si rabla, asa ca ies la un pret apropiat

          Comment


          • #6
            Despre pretul masinii.

            Va tot vaitati toti ca , daca e mai sus de 8000 Euro nu merita. Eu am Sandero Laureate 1,4mpi aproape full option , pai la ce dotari are varianta laureate pe ea la 8700 nu o sa gasiti voi pe nici o alta marca de masina la banii astia. Toti aveti pretentii dar daca se poate MOCA , ca de asa e natia asta de C...T.

            Comment


            • #7
              1.2 16v am votat. e mult mai economic.
              Scuzati absenta indelungata. I'm back

              Comment


              • #8
                Am votat 1.2 16v
                - tehnologie mai avansata, dar si mai buna
                - consum mai mic
                - taxe mai mici

                Comment


                • #9
                  Am votat 1,4 8V as fi preferat 1,4 16V, dar daca nu exista cel de 1,4 8V isi face treaba foarte bine, 1,2 e mic pentru o masina de dimensiunile acestea.
                  Parol moncher, comedie mare carevasazica!

                  Comment


                  • #10
                    daca motorul de 1.2 are 30 de cp? la asta v-ati gandit?motorul de 1.2 ar fi o varianta acceptabila daca numarul de cai depaseste 70 altfel o sa murim la semafor sau intr-o depasire.un matiz de 53cp cu aerul conditionat pornit nu mai pleaca de la semafor.(am trait-o pe propria piele). si mai exista un aspect pe care nu multi il stiu: motoarele mici se distrug mai repede decat cele mari.acum nu putem sa comparam 1.4 cu 1.2, dar ganditi-va la diferenta dintre un 1.9 cdti si un 1.3 cdti(opel); durata de viata e clar mai mica la 1.3.parerea mea e ca cel mai bun motor ar fi un 1.4 16v care sa ajunga undeva la 90cp
                    -fara-

                    Comment


                    • #11
                      motorul de 1,2 16v are 75 de CP si cuplu ceva mai mic decat cel de 1,4 - 105 nm, dar si emisii mai mici - 140 grame CO2/km, si consum mai mic.

                      Comment


                      • #12
                        de unde stii ca 1.2 are 75?mi-e lene sa caut masini cu motoare de 1.2 si 90 de cp.cred ca pe la fiat au asa ceva.
                        dar daca are cuplul mai mic..atunci mi-as lua 1.4 cu ochii inchisi.si motorul de 1.2 va consuma la fel avand in vedere ca trage greu de masina.deci de unde ati scos chestia cu consumul redus?poate cu 10-20 gr/100km.sau poate 1l maxim in afara.dar si performantele sunt de toata jena.
                        -fara-

                        Comment


                        • #13
                          Pentru ca e acelasi motor de pe Renault Clio:

                          Link

                          Pe Clio chiar a inlocuit 1,4 8v, performantele ramanand aceleasi, cu un consum redus. Am dedus ca acelasi lucru s-ar intampla si pe Sandero.

                          Comment


                          • #14
                            excelent argumentat.ok te cred.dar daca ar pune un 1.2 16v si vreo 100cp iti dai seama ce surpriza?
                            -fara-

                            Comment


                            • #15
                              Sunt de acord cu Stefan:taxe mai mici si consum mai mic pt 1.2.Ce sa mai vorbim despre faptul ca tehnologia e mai noua si mai eco friendly.
                              Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google