Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ia in considerare ca instalatia comuta pe gaz dupa ce se incalzeste motorul....sa nu faci ca un alt forumist care merge 5 km pana la serv si se mira de ce ii consuma numai benzina.
    -fara-

    Comment


    • #17
      mi-am luat masina sa merg cu masina nu cu bicicleta m-am interesat.. pretul unei butelii ajunge la 2.500 lei... banii ii scot intr-un an de zile.. avand in vedere ca intr-un an pun benzina de 5000 lei.. la GPL ( 3,1 lei litrul ) o sa pun la jumatate.. 2.500/ an exact cat este pretul buteliei ! .. si da.. pornirea se face pe benzila si dupa aia trece pe GPL ! .. multumesc pt raspunsuri.... ne mai auzim

      Comment


      • #18
        foarte tare asteptam si poze..si impresii

        Comment


        • #19
          Si eu mi-am luat masina sa merg cu ea si circul mult, dar niciodta nu mi-a trecut prin cap sa o trec pe GPL.

          Comment


          • #20
            Bravo Seba!
            La asta nu m-am gandit: "macar pe lumea cealata ramai cu consolarea ca i-ai f*** si pe aia de te-or tamponat =))"
            Din pacate pentru multi, buteliile astea nu prea explodeaza! Doar evacueaza gazul prin supape speciale, gaz care poate lua foc, dar NU eplodeaza.
            Acum, instalatia renteaza si la drumuri lungi si in oras.
            Trecerea de la benzina la gaz se face automat cand temperatura apei (motorului) depaseste 40 grade celsius. Vara aproape imediat iar cand afara e mai racoare in max. 2km.
            Dupa care trai pe vatrai - cu 3 lei pe litru - platesti practic pretul benzinei din 2008!
            Acum, "bomba" in portbagaj te lasa fara spatiu pentru bagaje. Asa ca cel mai indicat este rezervorul totoidal de exterior care se monteaza sub masina in locul rotii de rezerva.
            Sunt rezervoare de 40, 50 si aproape 70 de litri care se umplu la 80% din capacitate.
            Roata de rezerva o pui in... debara si te rogi sa nu faci pana pe autostrada!
            Oricum mai studiez problema!
            Last edited by UrsBrun; 4 October 2012, 23:55. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Evident te mai lasa si fara putere. daca ai motor de 85 de cai cu GPL ramai cu vreo 50 probabil. Bagi vara aerul conditionat...te dai jos si o impingi

              Comment


              • #22
                As vrea sa imi montez pe masina o instalatie GPL, astept pareri referitor la BRC sau TOMASETTO.

                Tomasetto
                SPECIFICATII TEHNICE
                Rezervor toroidal exterior 50 litri
                Pret: 2706.06 Lei

                Reductor Tomasetto AT09 ALASKA
                Reductorul Tomasetto AT09 Alaska este un reductor „single stage" destinat sistemelor cu injecție de gaz, omologat ECE 67R-01
                Presiune ieșire - ajustabila 0,9 ... 1,8 bar
                Diametru conducta intrare Φ 6 mm,
                Filtru GPL pentru faza lichida incorporat
                Material : Aluminiu
                Greutate : 1.5 kg
                Domeniu de putere : max 100kw

                Unitate Electronica de control STAG - 200
                Controler modern, echipat cu software care permite un control precis al injectiei de gaz in functie de viteza de rotatie a motorului, omologat E4 67R 01
                Respecta Standardele Euro 4 de emisie
                Mentine parametrii cheie de functionare ai motorului: putere si cuplu la acelasi nivel ca si pentru alimentarea cu benzina
                Comutare automata pe benzina, in cazul lipsei de gpl, fara a resimti acest lucru
                Trecere automata pe GPL la pornire
                Calibrare automata a controlerului
                Motoare standard si turbo
                Setare şi avertizare revizie instalație GPL
                Permite functionarea pe GPL in intreaga gama de sarcina a motorului

                Rampa injectie Valtek type 30
                Rampa de injectie Valtek pentru sistemele cu injectie de gaz, omologata E4 67R 01.
                Functionare silentioasa
                Duze calibrate pentru rampa de injectie
                Presiune de lucru : max 4,5 bar
                Numar cilindri : 4
                Rezistenta bobina : 3 ohm
                Tampon anti-vibratii

                Multivalva Tomasetto AT02
                Multivalva Tomasetto AT02 este omologata in conformitate cu noul regulament european ECE 67 R 01, fiind prevazuta cu toate sistemele de siguranta prevazute de regulament: supapa de presiune, oprire automata a umplerii la 80 % a rezervorului, indicator de nivel, supapa de unic sens pentru alimentare, supapa exces debit.

                Comment


                • #23
                  Am o intrebare. Pe modelul meu, Dacia Sandero Stepway 09tce se poate pune gpl? Daca da, cam in ce conditii? Multumesc frumos . La conditii ma refeream daca se poate, avantaje, dezavantaje. Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Sa ai noul motor turbo de 0.9 care consuma asa putin si sa vrei sa-ti pui gaz ... asta da chestie...

                    Comment


                    • #25
                      ascomp,stii cum ii cu zicala in cazul multor oameni,tot timpul iti doresti mai mult decat ai,insa aici colegul cred ca vrea mai putin :-)

                      Comment


                      • #26
                        salut! la gpl meu nu ma avertizeaza sonor cand se termina gazu ... am ramasi in pana prostului azi

                        la voi cum e face vrun bip ceva ?

                        Comment


                        • #27
                          Ascomp, nu stiu ce sa zic de consum. Am masina de 2 saptamani. Deja am 1500 km si pana prin mai o sa mai fac 3000 la cum merg. Pana acum am avut matiz si lada 111. Ambele consumau cu galeata. Matizul 10 - 11 l cam oriunde iar lada la fel.
                          Sandero imi ia asa pana acum:
                          - 5,5 l pe autostrada mers cu 100 kmh
                          - intre 6 si 7 daca mergi cu 110 - 120 kmh
                          - luni am venit de la campulung cu ea si de la km 117 dinspre Pitesti pana incoa am venit pe Cruise Control cu 140 - 150 pt ca ma grabeam. Consumul mediu era de 11 l la suta.
                          Ma gandeam ca pe GPL mi-ar lua tot cam asa dar e la juma de pret. Acum ma costa 300 RON un plin. Pe gaz e cam la jumate. Am avut masina pe gaz si stiu cum e..cam asta in mare..mai scriu pe aici dar acum e tarziu. O sa pun si poze maine sau sambata. Si trebuie neaparat sa ii dau un nume. Tschuss !

                          Comment


                          • #28
                            Deci sa inteleg ca motorul de 900 turbo benzina consuma mai mult ca motorul de 1.2 benzina? A mea consuma 7 in oras si cam 5 ; 5 si ceva in afara.

                            PS am avut Tico si consuma 4 - 4,2 in afara nu stiu cum poate sa consume Matizul 10...

                            Comment


                            • #29
                              @Dhampir
                              In acceptiunea mea, BRC este superior lui Tomasetto.
                              Oricum, daca alegi Tomasetto este bine sa schimbi electronica, pune un Stag 300. Nu vei regreta.

                              Comment


                              • #30
                                ma gandeam sa montez STAG 4 PLUS
                                Rezervor toroidal exterior 50 litri
                                Pret: 2849.04 Lei
                                AGR Autogas Group

                                Reductor Tomasetto AT09 ALASKA

                                Reductorul Tomasetto AT09 Alaska este un reductor „single stage" destinat sistemelor cu injecție de gaz, omologat ECE 67R-01
                                Presiune ieșire - ajustabila 0,9 ... 1,8 bar
                                Diametru conducta intrare Φ 6 mm,
                                Filtru GPL pentru faza lichida incorporat
                                Material : Aluminiu
                                Greutate : 1.5 kg
                                Domeniu de putere : max 100kw

                                Unitate Electronica de control Stag-4
                                Controler modern, cu protectie impotriva prafului si a apei, echipat cu software 3D, care permite un control precis al injectiei de gaz in functie de viteza de rotatie a motorului, omologat E4 67R 01
                                Material : Aluminiu
                                Respecta Standardele Euro 5 de emisie
                                Mentine parametrii cheie de functionare ai motorului: putere si cuplu la acelasi nivel ca si pentru alimentarea cu benzina
                                Comutare automata pe benzina, in cazul lipsei de gpl, fara a resimti acest lucru
                                Trecere automata pe GPL la pornire
                                Optiune de preincalzire a injectoarelor de GPL
                                Calibrare automata a controlerului
                                Motoare standard si turbo
                                Memento pentru revizia de GPL
                                Permite functionarea pe GPL in intreaga gama de sarcina a motorului

                                Rampa injectie Valtek type 30
                                Rampa de injectie Valtek pentru sistemele cu injectie de gaz, omologata E4 67R 01.
                                Functionare silentioasa
                                Duze calibrate pentru rampa de injectie
                                Presiune de lucru : max 4,5 bar
                                Numar cilindri : 4
                                Rezistenta bobina : 3 ohm
                                Tampon anti-vibratii

                                Multivalva Tomasetto AT02
                                Multivalva Tomasetto AT02 este omologata in conformitate cu noul regulament european ECE 67 R 01, fiind prevazuta cu toate sistemele de siguranta prevazute de regulament: supapa de presiune, oprire automata a umplerii la 80 % a rezervorului, indicator de nivel, supapa de unic sens pentru alimentare, supapa exces debit.
                                Last edited by Dhampir; 25 March 2013, 15:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google