Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gpl

    Se poate monta in garantie? Stie cineva?

  • #2
    Nu cred ca se poat monta in garantie, asta ar presupune sa cumperi si sa montezi la dealerii dacia. Ia legatura cu tataie12 stiu ca vroia sa monteze gpl.

    Comment


    • #3
      daca montati o instalatie agreata de dacia la un service dacia, cred ca se poate. dar iesi mult mai scump decat in alt service neagreat; dezavantajul la ultima varianta e ca risti sa pierzi garantia, ca astia n-o vad decat pe-a lor: orice modificare adusa masinii cu materiale ne-originale montate in service-uri neautorizate de reteaua dacia duce la pierderea garantiei. exceptie o montare de instalatie audio sau filtru de polen, maruntisuri de-astea. chestiile majore insa nu le tolereaza.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        Pai stiu ca is destul de batuti in cap. Ideea era daca se poate monta pe la vreo firna de asta specializata pe care Dacia sa o inghita. Daca se monteaza asa, ar iesi undeva pe la 2500Ron, ceea ce ar merita, dar sa dau 1000Euro sau mai mult sa mi-o monteze ei, mai bine iau diesel..

        Comment


        • #5
          e de ras! ma uitam pe net, vedeam un sandero gpl si nu imi venea sa cred. astia o sa puna butelia gpl in locul rotii de rezerva? au innebunit!?

          in primul rand ca nu mai ai rezerva, sau daca ai o sa ramai fara portbagaj.
          in al doilea rand daca te loveste unul din spate...faci buummm! situatie posibila si in cazul in care dai cu spatele si te "infigi" intr-un pom.
          Attached Files
          -fara-

          Comment


          • #6
            Nu stiu cum sa zic, dar incercati sa va interesati un pic despre instalatiile astea de GPL si apoi spuneti de BUM!....au bagat italienii niste sisteme in ele de te doare mintea...regleaza presuni, tot felul de chestii...nu ai nici o problema cu ele, nu bubuie veci, plus ca din cate am inteles, is duble. Locul in care e pozitionat rezervorul e unul folosit de multa vreme, mai ales la pick-up-uri, si nu au avut nici o problema. Cat tine de roata de rezerva, era cineva pe-aici care tot facea masuratori si tot felul, si sustinea ca s-ar putea pune pe verticala, ca la vechea dacie, probabil asta e si solutia oficialilor...

            Comment


            • #7
              mai spanu, ce-ti place sa te panichezi. ia vezi, statisticile ce zic, raportat la numarul de masini, care iau foc mai des, alea benzinare sau alea cu gpl la impact? iar postam sa agitam spiritele...
              Last edited by Seba; 2nd June 2009, 16:32.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                nu ma mai pronunt ca sa nu "panichez lumea". "multumesc" pentru cenzura seba. astept sa faca bum unu cu gpl(nu conteaza de masina) si apoi o sa va reamintesc.

                eu m-am legat de pozitionarea buteliei. nu de siguranta ei.
                de raportul masinilor pe benzina care fac "scantei" nu se poate vorbi pentru ca sunt foarte putine in trafic. si cei care au gaz nu o sa mearga la viteze mari.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  statistic vorbind, din nr de masini implicate in accidente, cele cu gpl nu au facut explozie cum se asteapta mai toti. chiar si eu eram de parerea ta, ca sunt bombe pe roti, dar cifrele m-au convins de contrariul parerii mele. si apoi dupa ce m-am documentat un pic, inclin sa cred ca intr-adevar e ok masina pe gpl, din punct de vedere al sigurantei.
                  apropo, nu te cenzureaza nimeni, nu ti-au fost sterse posturi, sau editate. pur si simplu ti s-a contraargumentat postul. e vreo problema?
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    nu e nicio problema ca cineva cu experienta mai multa ca mine ma invatza unde gresesc. chiar ma bucura lucrul acesta. dar hai sa fim obiectivi. daca luam 2 masini cu aceleasi dotari si aceeasi marca una pe gpl si una pe gaz si le izbim din spate cu aceeasi viteza in aceleasi conditii ce crezi ca se va intampla.
                    -fara-

                    Comment


                    • #11
                      presupunand ca impactul e destul de puternic, aia pe benzina va lua foc. aia pe gaz, probabil ca va exploda. ma rog, aproape sigur o va lua dracu' si pe aia...multumit !? eu ziceam de statistici, unde majoritatea accidentelor se intampla din fata. una piccola busitura la semafor sigur nu-ti va arunca cosmelia in aer. iar daca e sa fii prins intre camioane, nici mama gepeleului si-a airbagului nu te mai salveaza. macar pe lumea cealata ramai cu consolarea ca i-ai f*** si pe aia de te-or tamponat =))
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #12
                        Salut.. am sandero 1.6 MPI consuma 10% in oras ( oricum ..95% merg numai prin oras .. consumul din afara.. e doar simbolic pt mine ). Vreau sa-mi pun urgent GPL . Problema la mine e ca roata de rezerva este sub masina , sub portbagaj ! Daca ar fii sa-mi pun GPL ..trebuie sa-i fac loc in portbagaj ! Daca sunt persoane care au facut asta.. va rog sa-mi explicati.. ce , cum unde... etc..preturi.. am inteles ca sunt mai multe butelii de GPL.. unele mai bune.. altele mai proaste..... Multumesc !

                        Comment


                        • #13
                          dani, daca mergi cu masina doar prin oras...de ce sa dai ~ 500 euro pe o instalatie GPL cand, DOAR prin oras...poti merge cu bicicleta ? O bicicleta buna (peste medie), noua, e cam pe undeva pe la 11 Mil (vezi Merida V10). Sau daca ti-e lene sa pedalezi, oricand exista varianta scuterului, unul de 125cc e perfect (dar trebuie permis)

                          Comment


                          • #14
                            Bine, asta cu bicicleta sau scuterul tine pe perioada verii si cand e cat de cat cald si uscat. Nu stiu tu bunicuta daca te vezi pedaland sau pe scuter iarna la -15 grade iarna. Asa multa lume zice, ia-ti una alta, dar masina e masina. In alta ordine de idei dar tot pe topic, eu nu m-as garabi sa schimb pe GPL si asta pt ca S-a scumpit şi CARBURANTUL care vă salva de preţul ridicat al benzinei . Trebuie facut un calcul cat costa instalatia si in cat timp se amortizeaza.

                            Comment


                            • #15
                              mda bunicuta..si eu in locul tau as vinde masina la cati km faci ..)
                              acum on topic..Goan are perfecta dreptate...trebuie sa calculezi totul am auzit niste taximetristi ca ar merge si in locul la roata de rezerva...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google