Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    azi am prins trafic bun si mi-a scazut la 10,4...deci ma gandesc ca un rol important il are aglomeratia. Un prieten mi-a spus ca si benzina pe care o folosesc are efecte asupra consumului.Poate fi si asta o cauza a diferentei de consum, pentru ca alimentez si 95 si 98?

    Comment


    • #62
      logic.daca bagi 98 consuma mai putin.dar te stoarce la buzunar litrul de 98
      -fara-

      Comment


      • #63
        Consuma mai putin cu cel mult 0,2 -0.3 l sa nu iti faci o impresie gresita singurul beneficiu este ca motorul merge mai rotund si trage putin mai bine. EU personal folosesc numai TopPremium 99+ si nu am avut nici un fel de problema cu motorul de 1.4. Desi am Logan pot sa zic ca consumul e acelasi deci dupacum ati mai citit poate consumul este de 6 % exterior cu AC si 8-8,5 % urban pe perioadata verii iara cum iarna in oras a mai crescum la un 9 -9,5 % maxim iar exterior maxim 6,5 %.
        @ Spanu : Intotdeauna benzina de 98 fata de cea de 95 la Petrom a fost mai scumpa cu aprox. 40 bani , am facut un mic calcul , deobicei alimentez de 50 sau 100 ron , diferenta este de 25 km maxim in plus la 100 ron in favoare benzinei de 95 , deci pentru 25 km mai bine stiu ca imi merge motorul mai rotund, mai silentios si trage mai bine .

        LOGAN KISS FM 1.4 MPI

        Comment


        • #64
          Sincer benzina de 98 pana la urma duce la un consum mai mare. Si va spun si de ce....masina merge mai bine e mai fasneata si incepe sa iti placa...concluzia o calci ...de aici si un consum mai mare. Eu zic ca benzina de 98 e ca un drog....iti place...mai vrei...dar costa.
          Bafta!

          Comment


          • #65
            Fiecare e liber sa aleaga ce vrea , concluzi ta e contestabila, impresia care mi-o da mie benzina de 95 fata de cea de 98 e foarte diferita, fiecare se obisnuieste cu masina , cu raspunsul pedalei de acceleratie. Am folosit in proportie de 95% decand am masina numai benzina de 98 si cand alimentam cu 95 imediat simteam o diferenta la acceleratie , masina tragea mai greoi intre 2000-3000 rpm (turatia cel mai des folosita in oras) si zgomotul motorului era mai mare, deci daca e sa gandesc cum gandesti tu, cu asta de 95 ar tb sa accelerez mai mult si sa turez mai mult masina sa ajung la aceeiasi viteza/senzatie ca si cu ceva de 98 . Si cum zicem in postul anterior, pentru 25 km in plus la 100 ron nu se merita sa bag 95 cel putin din punctul meu de vedere .
            Sanatate !

            LOGAN KISS FM 1.4 MPI

            Comment


            • #66
              daca aia de 98 e drog...in cazul asta va recomand perfuzie cu vodca si-un tub de diazepam: omv carrera 100 daca vreti si aveti ocazia, bagati o data niste kerosen. cu ala chiar se simte diferenta, am incercat. dar nu insistati decat numai s avedeti cum e, ca riscati sa busiti motorul...
              revenind la chestii uzuale, de acord si eu ca pt doar 25 de km in plus la 4-500km facuti cu benzina de 95, se merita benzina de 98.
              Last edited by Seba; 14 November 2008, 12:04.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #67
                Eu care 99% am mers doar cu 95 si m-am obisnuit sa conduc economic cu aceasta benzina normal ca daca pun 98...imi place...si de cate ori am pus 98 am scos consum mai mare...pt ca am calcat-o.

                iar chestia cu kerosenul e discutabila...depinde de care...
                O benzina de aviatie pt. zlin de exemplu are CO 80...pe dacia cu carburator facea autoaprindere si tacanea avansul de ziceai ca crapa....ca sa nu mai vorbesc despre cat de puturoasa poate fi (iar aici chiar vorbesc din experienta celor 11 ani petrecuti pe aerodrom)
                Last edited by yr-zbg; 14 November 2008, 12:41.
                Bafta!

                Comment


                • #68
                  Fa un test incearca si tu Top99+, de exemplu, ca e putin mai ieftina decat Carrera 100 si o sa vezi ca iti scade si consumul si masina o sa mearga si o sa se comporte mai bine , si dupaia discutam

                  LOGAN KISS FM 1.4 MPI

                  Comment


                  • #69
                    nu stiu de care kerosen a fost, dar mirosea frate de-ti lua nasul si plamanii din piept...la pipait era uscat, nu unsuros ca petrolul, desi ca miros parca aducea a petrol. ala care mi l-a dat a zis ca are CO undeva pe la 120; am avut doar 5 litri si i-am bagat la 5 l de benzina de 98. am remarcat doar ca demara mai bine in tr4 si t5, in rest nu am sesizat nici o diferenta. poate un pic consumul crescut cu 0,1-0,2%.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #70
                      Da benzina de aviatie e mult mai "usacata"...chiar te cam ustura mainile daca stai mult cu mana in ea...cand se usuca te albesti pe maini si cam crapa pielea. Miroase spre petrosin cam asa. Iar partea cu 5l la restu nu conteaza ca oricum nu se amesteca...e mai usoara si se separa pe baza diferentei de densitate.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #71
                        Se simte în exploatare diferenţa de cifră octanică.
                        Până la vreo 1500-1700 km am alimentat numai cu CO 95. Am cerut sfaturi pe forum încă de la cumpărarea maşinii în legătură cu ce combustibil ar fi indicat pentru rodaj. Răspunsurile au fost, d.p.m.d.v neconcludente şi am hotărât să alimentez cu CO 95 (punctul personal de vedere fiind că la rodaj o cifră octanică mai mică e mai bun pentru rodaj). Am circulat urban, dar şi în ţară.
                        Am alimentat, după numărul de kilometrii amintiţi mai sus, cu CO 99+. Am circulat urban, dar şi în ţară.
                        Când aveam la bord deja peste 3000 km, am alimentat din nou cu CO 95, că de, e mai ieftină. Am circulat urban, dar şi în ţară.
                        Constatări: Cu CO 95, maşina nu mai avea un răspuns bun în intersecţiile Bucureştiului, iar la drum întins am simţit că nu mai poate exact când doreai să nu se întâmple aşa ceva.
                        Concluzia: abia aştept să scap de benzina de CO 95 şi să bag CO 99+. Diferenţa de preţ între cele 2 benzine există, dar eu zic că merită să alimentăm cu cea mai scumpă...
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #72
                          de acum voi alimenta doar cu 98 sa vad daca se va produce o schimbare in bine.....

                          Comment


                          • #73
                            @manic_user : De acord cu tine , si cum stai cu conusmul ? Eu acum la in oras cam 9,5- 10 % , frigul, semafoarele si drumul scurt pana la lucru isi spune cuvantul .

                            LOGAN KISS FM 1.4 MPI

                            Comment


                            • #74
                              Bad_Wolf,

                              1. Despre consumul urban.
                              Este greu de cuantificat în Bucureşti, pentru că depinde de prea mulţi factori:
                              - traseul majoritar parcurs zilnic, traficul diferă în funcţie de traseu.
                              - ora la care parcurgi traseul majoritar, traficul diferă în funcţie de ora la care îl parcurgi;
                              - vremea - când este foarte frumoasă (mai ales în perioada concediilor de vară, lumea pleacă) sau foarte urâtă (ninsoare abundentă nedegajată de pe arterele principale, vezi ian. 2008, lume în vacanţă) traficul scade.
                              - neprevăzutul, ca de pildă un autovehicul (mai ales de mare tonaj) rămas imobilizat pe banda I, un semafor nefuncțional (sau mai multe), lucrări ocazionale pe carosabil etc. şi acest neprevăzut influenţează la greu traficul;
                              - distanţa parcursă zilnic în sezonul rece, distanţă mai mare, consum mai mic.
                              Pot susţine doar că un posesor Săndel de 1.6 MPI, care parcurge zilnic traseul: Valea Ialomiţei (Dr. Taberei) - Bd.Vasile Milea - Carrefour - Podul Grant - Calea Griviţei - Bd. Bucureştii Noi (Înfrăţirea) în ore de vârf şi care afirmă că maşina îi consumă mai puţin de 11 l/% pe acest traseu, indiferent de CO a benzinei folosite, MINTE!

                              2. Despre consumul extraurban.
                              Nu mă pot pronunţa. Când am folosit CO 95, eram în rodaj, foloseam o viteză adecvată rodajului, după aceea am folosit CO 98+, dar şi o viteză mai mare.
                              Last edited by manic_user; 26 November 2008, 21:58.
                              Mama proştilor este mereu gravidă!

                              Comment


                              • #75
                                Consum normal

                                Silvester, cred ca esti cel mai fericit Sandel, dar mi-e greu sa cred ca ai asemenea consum...
                                Eu am doar 722 km la bord, din care cam 150 in Alexandria si Bucuresti.
                                Nu am depasit 110 iar media e de 51,3 km/h.
                                Doar drumuri de cimpie, deocamdata (Teleorman si spre Buc).
                                Cam 1/3 din acesti km sunt facuti cu 2 persoane + bagaje rezonabil, iar celelalte 2/3 cu 4 persoane +bagaje spre limita portbagajului.
                                Nu am folosit AC decit cit sa ma conving ca functioneaza (in noiembrie nici nu e nevoie).
                                Benzina fara Pb (Petrom) 95.
                                CONSUM MEDIU = 6,4 l/100km, pe CB.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google