Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Sandero 1,4 75 CP

    Daca s-a facut un thread pentru consumul Sandelului de 1,6 90 CP, de ce sa fie cel de 1,4 mai prejos?
    Asa ca fac unul si pentru 1,4. Posesorii pot pune aici consumurile lor.

  • #2
    Am cumparat-o de la Pitesti si am facut primii 500km cu 6.5% mixt aici este inclus si Rucar-Bran mers in coloana
    Last edited by Stefan; 28 July 2008, 21:42.

    Comment


    • #3
      Traseu: Magura (Buzau) - Cislau - Valenii de Munte - Baicoi - Moreni (Damb0vita) - Ploiesti. Masina plina cu 5 persoane (un copil, dar de vreo 50 kg, doar e fiul meu), portbagajul plin (inclusiv un sac de porumb - i-a trebuit lu' mama). Drum relativ de munte (numa' dealuri subcarpatice), din sat in sat. Viteza medie 50,4 km/h, aer conditionat de cate ori am simtit nevoia, mers nesportiv. Consum 5,2 l/100 km. Masina are 2300 km parcursi. Nu prea am depasit 100km/h (nici n-am avut unde). Traseul ploiesti-valenii de munte-cislau-magura, facut cu masina relativ goala (doar eu cu nevasta) - consum 4,8 l/100km. Viteza medie tot pe acolo. Mersul... total nesportiv. Fara AC ca n-a fost nevoie. Deci daca vrei consum mic, se poate. Mai putin de atata... la remorca, poate.

      Comment


      • #4
        Silvester, asta e consum realizat, calculat la bonurile de benzina/km sau indicat de computerul de bord?
        Parol moncher, comedie mare carevasazica!

        Comment


        • #5
          Indicat de CB.

          Comment


          • #6
            Nu vrei sa pui niste poze cu consumul asta afisat de CB?
            Esti sigur ca nu ai diesel sub capota? Consum de 4.8% parca suna un pic utopic!
            Eu abia scot cu Megane 1.5 dci un mediu de 4.7 iar cu Sandero 1.6 un consum de 6.5%
            Am avut si Logan de 1.4 si scoteam si eu un 5.9-6.0%, nicidecum 4.8%.
            Asa ca, vrem poze!

            Comment


            • #7
              Cu prima ocazie. Acum am 5,4 pe CB (5,2-ul de aseara + ce am mai circulat azi prin Ploiesti).

              Comment


              • #8
                Traseu Suceava -Bicaz - Sovata - Sighisoara - Brasov(aici cu un trafic cumplit, am stat de cate 3-4 ori la fiecare semafor) - Sinaia - Ploiesti - Buzau - Braila - Galati - Marasesti - Suceava consum 6,5l la 100 km. Sunt multumit

                Comment


                • #9
                  Felicitari 012, un consum foarte bun, in ce regim de exploatare (turatie maxima, viteza de deplasare, cu sau fara AC, nr de persoane, bagaje, etc.)
                  Parol moncher, comedie mare carevasazica!

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat sa nu depasesc 3000 turatii, viteza in consecinta cel mult 120, in general cu 100 in afara localitatilor si 60 in localitati, nu am AC, 2 persoana, bagaj ca pentru o saptamana de concediu

                    Comment


                    • #11
                      Sant multumit de consumul pe care il scoate avand in vedere ca este pe benzina si este inca in rodaj.
                      La 1500 km la bord scot un cosum mixt de 6.5-7/100km.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mario View Post
                        Nu vrei sa pui niste poze cu consumul asta afisat de CB?
                        .....Asa ca, vrem poze!
                        Traseu scurt: Ploiesti-paralela 45-floresti-moreni-retur. Masina: eu, nevasta, copilul. Fara bagaje (ma rog... 10...15kg, dar nu le socotim) Viteza medie: 70,6 km/h.
                        P.S.1 Mi-au trebuit cam 1500km sa invat sa merg economic cu masina asta.
                        P.S.2 CB-ul l-am resetat la iesirea din Ploiesti, deci este numai consum de exterior. Prin localitatile prin care am trecut am avut intre 60...70 km/h, pe DN1 cam 100.
                        Poza:
                        Attached Files
                        Last edited by silvester; 10 August 2008, 18:59.

                        Comment


                        • #13
                          Ma inclin in fata ta Imparate!

                          Nu este usor sa scoti cu un benzinar o medie de diesel, dar totusi se poate...
                          Dovada, fotografia de mai sus!

                          Felicitari, poate ma inveti si pe mine cum reusesti, ca tot vin des pe la Ploiesti.

                          Mai nou vezi ca sunt mai stau cu radarul in centru la Floresti si la Calinesti.
                          Eu sunt din Moreni si mereu ma impiedic de ei!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mario View Post
                            ...Eu sunt din Moreni si mereu ma impiedic de ei!
                            Aha, suntem "consateni" Si eu sunt morenar, maritat in Ploiesti.
                            Ideea e simpla: merg in general intre 1500...2000 rpm (mai putin in afara localitatii), fara sa subturez motorul. Cand simt ca nu-i mai ajunge puterea pe care o poate da la turatia respectiva, merg in treapta inferioara. Deci, ceri cat mai putin de la motor. Si el va cere cat mai putin de la tine. E destul de obositor, dupa 100...150 km te doare piciorul drept.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by silvester View Post
                              Traseu scurt: Ploiesti-paralela 45-floresti-moreni-retur. Masina: eu, nevasta, copilul. Fara bagaje (ma rog... 10...15kg, dar nu le socotim) Viteza medie: 70,6 km/h.
                              P.S.1 Mi-au trebuit cam 1500km sa invat sa merg economic cu masina asta.
                              P.S.2 CB-ul l-am resetat la iesirea din Ploiesti, deci este numai consum de exterior. Prin localitatile prin care am trecut am avut intre 60...70 km/h, pe DN1 cam 100.
                              Poza:
                              Dupa cum spui chiar tu este consum extraurban. Un consum mixt te va aduce cu picioarele pe pamint. Parerea mea ca ideal ar fi fost ca in conditiile in care s-a realizat o masina sensibil mai mica in dimensiuni sa se fi pus o motorizare care sa faca aceasta masina mai atractiva din mai multe puncte de vedere. Adica la dimensiuni si confort mai mic sa corespunda macar un consum mai mic si cheltuieli de intretinere mai mici. Aveti senzatia ca s-a schimbat ceva in afara de dimensiuni si confort. Eu nu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google