Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cine spune ca masina e mica? este printre cele mai mari din clasa ei, intr-adevar pare mica de la distanta de aproape sau din interior, lucrurile se schimba radical.
    Parol moncher, comedie mare carevasazica!

    Comment


    • #17
      Silvester felicitari pentru consum intr-adevar e o performanta, insa ai grija masina asta nu trebuie sa mearga nici subturata de dragul unui consum cat mai mic.
      Parol moncher, comedie mare carevasazica!

      Comment


      • #18
        Motorul nu consider ca merge subturat. Sa zicem ca merg fara... rezerva de putere. Intr-adevar, daca am nevoie sa fac vreo depasire sau altceva trebuie sa trec inapoi cu cel putin o treapta.

        Comment


        • #19
          1500 rot/min este destul de putin pentru motorul asta, care incepe sa functioneze in parametri dupa 2000 rot/min.
          Parol moncher, comedie mare carevasazica!

          Comment


          • #20
            Consum Iasi Bacau

            Eu am mers Iasi - Bacau si Bacau - Iasi cu AC-ul pornit non-stop iar CB a indicat un consum mediu de 6L/100

            Comment


            • #21
              timisoara-radauti,am facut 750 km cu un plin,asta inseamna consum de 6.6 din care vreo 50-60 km au fost facuti in oras

              Comment


              • #22
                Nu mai are numeni nimic de povestit, de intrebat, de adaugat? sau vacanta inca nu s-a incheiat si sunteti care-incotro!!!
                Parol moncher, comedie mare carevasazica!

                Comment


                • #23
                  Pai ultimul consum mediu a iesit cam 5,7. Traseul: Ploiesti-Bucuresti-Constanta (A2)-Vama Veche-Varna-Nessebar si retur. Prin Bucuresti am trecut doar pe la ore cuminti (gen 3AM sau 11.30PM), deci nu s-a pus problema de trafic pacatos. Viteza... legala. 3 adulti si un copil + bagaje pentru 5 zile (nu vreti sa stiti cate poate lua nevasta-mea intr-un concediu). Am verificat si prin metoda plin/plin (plinul la Ploiesti si la Mangalia) si rezultatele au iesit la fel, deci CB-ul nu da erori sesizabile.

                  Comment


                  • #24
                    Ca fapt divers, pe acelasi traseu am mai mers si cu MCV-ul (3 adulti, 2 copii si iarasi... bagaje). Conditii de drum - aceleasi (am mers unul dupa altul). Consum mediu 6,3, estimat prin metoda plin/plin, ca asta n-are CB.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nenea_iancu View Post
                      Nu mai are numeni nimic de povestit, de intrebat, de adaugat?
                      Am eu,am eu! Ieri mi-am ridicat "Comeata".Si azi am tras un drum dus intors pana la Bucuresti!Ce pot sa zic,aglomerat in Pitesti,in Bucuresti nu mai zic....pana la APACA azi la 11 am facut 40 minute.Ceva aer conditionat si la dus si la intors...Si un consum mediu de 5.7. Doar pe autostrada azi dimineata,era 5.4.Dar dupa aceea am intrat in Bucuresti and all hell broke loose.Era 6,2 cand am ajuns la Eroilor.Per total sunt multumit de consum.Sunt sigur ca o sa-l mai optimizez cand o sa se lase motorul!
                      Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                      Comment


                      • #26
                        Eu am mai spus undeva ca cel de 1.4 dupa 1800 km are un consum de 9 in oras si 5,6 in afara (asta fara aer conditionat).. cel putin asa e la mine si cam asa e si in descrierea masini la dealeri.

                        Comment


                        • #27
                          Pasageri 3, bagaje cca 30kg
                          Traseu 3 zile: ziua 1 Radauti -Iasi-Barlad
                          ziua 2 Barlad-Onesti-Brasov
                          ziua 3 Brasov-Onesti-Bacau-Radauti
                          total 1100km
                          consum mediu 5,8l/100KM
                          Fara AC


                          Originally posted by Stefan View Post
                          Daca s-a facut un thread pentru consumul Sandelului de 1,6 90 CP, de ce sa fie cel de 1,4 mai prejos?
                          Asa ca fac unul si pentru 1,4. Posesorii pot pune aici consumurile lor.
                          Sandero Laureat 1.4 MPI

                          Comment


                          • #28
                            Cunsum scazut

                            Fiind un incepator in arta condusului (mai putin de 2 luni) va rog sa-mi impartasiti si mie secretul consumurilor voastre scazute. Nu de alta, dar incercand sa conduc masina in diverse moduri, sub 8.4% nu am scos consum mixt. Specific si faptul ca masina e inca in rodaj (are doar 250km).

                            Comment


                            • #29
                              8,4 intr-un oras aglomerat e normal. Esti din Bucuresti?

                              Comment


                              • #30
                                Pai trebuie sa eviti momentele in care motorul cere multa benzina. Adica: nu accelerezi brusc (plecarea cu scartiaturi de la stop face bine la pitipoance, nu la buzunar). Mergi cu motorul la o turatie corecta (poti merge cu 50/h in viteza a 2-a, dar poti merge si intr-a 4-a). Asta nu inseamna sa subturezi motorul (il vei simti cand e subturat). In cartea Wartburgului din 1965, constructorul dadea un sfat, pe care l-am verificat - este foarte bun. Neamtul zicea asa: accelerezi pana ajungi putin peste viteza dorita (sa zicem ca vrei sa mergi cu 90, accelerezi pana la 100). Cand ajungi la 100 (de ex) incepi sa ridici usor piciorul de pe acceleratie. Dar foarte fin. Viteza va scade. Cand ajunge la 90, lasi piciorul acolo. Explicatia e simpla: curba de sarcina a motorului este o curba de histerezis. In termenii nostri soferesti, obtii aceeasi viteza calcand acceleratia, de ex. 2cm sau 3cm. Numai consumurile vor fi diferite.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google