Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    de asemenea , am observat ca daca conduci constant, consumul scade.Incerca sa vezi diferenta la condus in oras cu 50km/h .Se stie ca radarul nu-ti face probleme daca nu depasesti 59-60 de km/h, iar in unele orase sunt sectoare de drum unde se admite 60km/h.Multi soferi merg cu 60 de km/h pe ceas ceea ce in realitate este cam 56km/hpoate 57 (exista aceasta mica nesincronizare la toate marcile ) dar apoi franeaza cand se apropie de intersectie sau semafor apoi accelereaza iar si tot asa.Toate astea vor creste consumul.Incerca sa mergi constant cu 50 de km /h si elimina pe cat posibil Ac sau alti consumatori electrici de care nu ai nevoie neaparat.Apoi treapta de viteza pentru 50 de km/h poate fi si a 5-a nu neaparat a 4-a.E adevarat ca daca vei avea nevoie de putere va trebui sa retrogradezi dar...
    Si in cartea masinii scrie ca pentru a conduce economic trebuie sa folosim treapta de viteza cea mai mare posibila.
    Sandero Laureat 1.4 MPI

    Comment


    • #32
      O alta componenta a "eco-drivingului" (ca tot e o moda) ar fi anticiparea traficului. Eu obisnuiesc sa ma uit la cel putin 3 masini in fata. Cand franeaza ala de acolo eu stiu deja ca trebe sa reduc viteza usor, si nu mai sunt nevoit sa franez brusc, apoi sa accelerez iar.
      Daca esti departe de semafor si-l vezi rosu, nu mergi accelerand pana acolo, apoi pui frana tare. Te folosesti de frana de motor, retrogradezi vitezele pana ajungi din a 4/5-a intr-a 2-a, apoi folosesti frana de serviciu. E adevarat ca intr-un trafic ca cel din cursul saptamanii in Bucuresti e cam greu sa faci asta.

      Comment


      • #33
        salut

        am aproximativ 2300 km
        drum bucuresti - craiova consum mediu 6.8 pe autostrada arata un 7.1
        la intoarcere am avut in final 6.7 ... pe autostrada rulat cu 120-130. 3 persoane in masina(cu tot cu sofer)...masina plina ochi de bagaje. sunt curios daca voi ajunge si eu vreodata la cat scrie in carte...adica undeva sub 6l/km...mai astept sa trec si de 3000 sa vad daca se mai aseaza nitel motorul.
        in oras am mai mereu peste 10,5 pana la 12,2%

        Comment


        • #34
          Multumesc pentru raspunsuri. Nu sunt din Bucuresti, sunt din Pitesti, dar si acesta a devenit un oras aglomerat. In principal conduc cam ca in sfaturile voastre si foarte preventiv. Acum vine o intrebare de om prost (adica eu): cum e mai bine pentru o viteza de, sa zicem, 60 km/h: treapta 4 - 2200 rpm sau treapta 3 - 3100 rpm?
          In alta ordine de idei, m-am prins de ce creste consumul/100 km cand se sta cu motorul la relanti pe loc: mai nou, minunatele calculatoare de bord verifica timpul cat a stat motorul pornit si calculeaza o medie a vitezei (de exemplu, pentru o medie avuta de 40 km/h + jumatate de ora de stat pe loc = 22 km/h). De aici mai citeste si distantza parcursa (de exemplu 120 km + 0 = 120 km) si face media (astea sunt concluzii proprii, nimic oficial). Pana acum am fost multumit de serviciile Renault vis-a-vis de Dacia, insa aici si-au cam scrantit picioarele, nu credeti?

          Comment


          • #35
            treapta a IV-a este mai potrivita pentru 60 Km/h.

            Comment


            • #36
              Originally posted by dj_cosmin17 View Post
              Pana acum am fost multumit de serviciile Renault vis-a-vis de Dacia, insa aici si-au cam scrantit picioarele, nu credeti?
              Cosmin,esti din acelasi oras ca si mine.Si eu conduc pe aceleasi drumuri ca si tine si am un consum mediu de 6.2.Si ma oftic pentru ca as vrea sa am un consum mediu de 5.5.Nu inteleg cum reusesti tu sa faci consumuri din astea.Si masina mea e in rodaj,are acum vreo 500 de km.
              Cat despre calculatorul de bord,pe asta l-au busit tot din cauza noastra.La primele modele de la Logan I cu calculator de bord,aveau consum instant.Si in viteza 1 spre 2,iti arata cam 15-17 %.Romanul care e needucat din fire,pentru ca e mult prea snob,a facut gura ca francezii nu respecta ce scrie in cartea masinii.Consuma prea mult!!!Asa ca ne-au aratat ei ce inseamna si acum ceasurile arata numai prostii combinate ca sa putem sta linistiti.Problema e la cumparator.de ce la Golf sau la alta masina nu zice nimeni nimic de consumul mare cand schimbitreptele de viteza?pentru ca suntem nedusi la biserica,de aia!

              O sa iti consume mai putin cand o sa te inveti cu ea si o sa va intelegeti la turatii si la stilul de mers!mai las-o un pic si mai lasa si de la tine si se rezolva!
              Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

              Comment


              • #37
                Silvester, daca ai avut Wartburg inainte de Sandero, sa stii ca punem de un club

                Comment


                • #38
                  2 persoane
                  200 km (sibiu -Slatina)
                  treapta v la 60-80 km/h

                  rezulta un consum de 5 la suta

                  asa merge a mea.
                  -fara-

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by 012 View Post
                    Silvester, daca ai avut Wartburg inainte de Sandero, sa stii ca punem de un club
                    Am si acum Wartburgul

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc pentru raspunsurile date si pentru rabdarea avuta cu mine. Astazi am incercat sa pun in practica ceea ce m-ati invatat si am reusit sa-mi reduc consumul in 50 de km parcursi la 7,3% . O sa mai incerc si va tin la curent.

                      Comment


                      • #41
                        eu acum am 2500 km facuti si in oras am un consum de 8,8 si uneori urca pana la 9,6 l. Eu nu fac calcule, nu emit teorii..dar un lucru e sigur: o masina consuma asa cum o conduci.

                        Comment


                        • #42
                          CORECT! DE ACEEA FIECARE ARE ALT CONSUM.Si verificati-va oameni buni presiunea in pneuri.Eu am avut 2,6 atm pe fiecare roata.E adevarat insa ca le-am verificat mai tarziu decat era normal si am condus cam 1000 de km fara sa verific daca presiunea in roti este mai mare decat cea recomandata de producator.
                          Sandero Laureat 1.4 MPI

                          Comment


                          • #43
                            Presiune mai ridicata are si avantaje si dezavantaje. Directia mai usor de manevrat dar aderenta mai scazuta, consum mai mic motorul trage ma usor, dar simti orice gropita si bineanteles deteriorarea mai rapida a anumitor piese.

                            Comment


                            • #44
                              Constanta-Praga, cu 4 persoane in masina, bagaje si aer conditionat, plus drumul intors, cu ocol prin Apuseni (cam 3300 km in total), in majoritatea drumului tot cu aer conditionat pornit, consumul nu a depasit 6,5%. Eu zic ca e bine. In Iaşi, care a ajuns un oraş foarte aglomerat, mai ales in zona unde stau eu, unde e santier permanent, inregistrez in jur de 10%. Cam la asta ma si asteptam... Nu conduc nici foarte sportiv, dar nici batrineste, mai degraba ma infig in depasiri din scurt decit sa stau pe loc. In oras, masina are un demaraj vioi, doar ca nu prea trage in prima viteza. In rest, numai de bine...

                              Comment


                              • #45
                                Da treapta a I-a este foarte scurta dar in treapta a IV-a daca ai nevoie la o depasire, de la 60 km/h urca imediat la 80-90 km/h.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google