Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinand cont ca userul raigas tocmai si-a luat un 1.4 din 2008 cu 4300 E si 26 mii km. Personal mi-as fi luat o masina mai tanara.

    Nu stiu insa in ce masura se cauta, sunt vandabile Sandero. De ex in Resita cu 3-4 mii isi cumpara lumea Fiat Brava si alte de astea.

    Comment


    • Avand in vedere ca dupa 2 ani si 5 luni am 50.000km, cred ca s-ar fi meritat sa iau un diesel. Parca pe la 50.000km s-ar fi amortizat costurile cu diferenta de pret pentru motorul pe diesel. Poate urmatoarea...
      http://acupuncturablog.wordpress.com/

      Comment


      • mers pe autostrada 5000km +1000km pe romania
        -7.4 l/100km cu ac (am fost neinspirat si nu am facut poza la consum)
        4persoane +bagaj si mai tot timpul 4000 RPM
        -6.8 l/100km cu ac pe Turda-Gilau reset in bord
        Attached Files

        Comment


        • Consumul este similar cu al meu. Numai ca am descoperit de ce acum 1 an aveam consum de invidiat si acum am 1 litru chiar 1.5 litri la suta peste. Cauciucurile. Dupa 5 ani, cele stoc au inceput sa nu mai aiba talonul corect, masina facea ca o o barca la mersul lin si se simtea o trepidatia la viteze mari. Am inlocuit imediat cauciucurile saptamana trecuta si este alta viata. Consumul a scazut, masina trage. Parerea mea ca acele cauciucuri stoc Continental sunt facute special pentru Dacia la un pret de manopera si materiale mult mai mic. Inadmisibil pentru o masina de 5 ani si 40.000 km sa se transforme brusc intr-o barca. Se vede cu ochiul liber cu calea de rulare este valurita pe fiecare roata. Inadmisibil.

          Comment


          • pffff "viniii' , tu tchiar mai crezi in miturile in care totul te tine o viata? 5 ani ii mai mult ca si sufficient ca si durata de explotare la o guma...ma faci sa rid. fabrica iti "garanteaza" conserva in medie 8 ani si tu.
            xxxxx cauciucuri.... barca oricum posezi si orice anvelopa ai pune, tot aia e, adica barca. iar la consum, acest "minunat" unupatru nu iti va lua sub 7 in regim de autostrada, never. am mers mii de km cu sander0 1,4 si stiu ce poate. am vazut ca si posesorul LK, aka ascomp incepe sa realizeze cit de "frumos" ii consuma masina, chit ca si el se lauda la un moment dat cu consumuri "fantoma" pentru un sandero benzinar.

            ps da! consumul postat de \brd este unul absolut normal.
            Last edited by chitziman; 19 August 2013, 14:21.

            Comment


            • Eu nu ma laud ca imi consuma putin masina. Chiar in ultimul post m-am plans de consumul mare cand am fost la munte pe Semenic.

              Mie imi consuma cam 6 sau aproape 6 in afara la drum lung ( ceea ce este cu 1 l peste consumul dat de producator) si vreo 7 in oras ( oras mic fara probleme cu circulatia).

              Oricum motorul de 1.2 ar trebui sa consume mai putin ca cel de 1.4 .

              Stiam ca Daciile consuma destul de mult de fapt conteaza mult si stilul de condus de exemplu orice masina la nevasta-mea cand conduce consuma cu minimum 0,5 l la suta mai putin ca la mine. :-)

              Cat priveste consumurile date de producatori sunt o mare smecherie de marketing:

              Maşinile consumă cu 25% mai mult decât declară producătorii. Cum se TRIŞEAZĂ la testele de fabrică:

              http://www.gandul.info/auto/masinile...brica-10667509


              Producătorii de autoturisme folosesc tot felul de trucuri pentru a obţine un consum de carburant şi emisii de dioxid de carbon cât mai mici în testele de fabrică, pe care le pot apoi declara drept oficiale. În condiţii reale de trafic, şoferii obişnuiţi obţin consumuri mult mai mari, în medie cu 25%, arată un raport al organizaţiei Transport&Environment, cu sediul la Bruxelles, una dintre cele mai importante ONG-uri de mediu care lucrează cu UE.

              Comment


              • Eu am scos 5.8 l/100km pe urmatorul traseu:
                Attached Files

                Comment


                • Astazi (21 dec 2013) am avut drum pana acasa la CT (de la Bucuresti) si m-am gandit sa calculez consumul.

                  Masina este Sandero 1.4 MPI din 2009 cu 41.000 km la bord (inca nu am schimbat bujiile, nu am facut revizia)

                  -temperatura afara: cca - 2'C, soseaua usor umeda spre uscata

                  -doar sofer, fara bagaj, presiune pneuri fata, spate 2.2 bari (pneuri de iarna Motrio luate noi folosite 2 sezoane)

                  -am alimentat la Mol Pallady pana s-a oprit pompa (Mol Evo 100), la intoarcere la fel...

                  -mers pe cat posibil constant fara pauza cu 135-140 km/h (3700-4000 rpm), durata fiind o ora si 45 minute

                  -km totali parcursi 444, consum total 36 l, consum mediu 8,1 %, cost total combustibil 226 RON.

                  La turatia/ viteza cu care am mers mi se pare in limite normale consumul. Ce parere aveti?

                  Comment


                  • Așa îmi consuma si mie la 140 km/h. Eu zic ca este ok.

                    Comment


                    • Si eu sunt cam nemultumit de consum...
                      Masina mea nu are CB si I-am facut consumul doar "la pompa" si cred ca este cel mai relevant !...
                      Pe timp de vara consumul a oscilat intre 5,5% si 6,5%, cunsum mixt, urban+extraurban, doar cu mine la bord, fara bagaje, mers lejer, max.80 km/h in extraurban si fara a depasi 3500 rpm. Nu s-a pus problema de mers sportiv !...
                      Pe timp de iarna, in aceleasi conditii de mers, consumul s-a ridicat la 8% - 9%, ceea ce este destul de mult, cred eu!... In cazul unui stil de sofat mai sportiv, consumul depaseste cu mult 10%...
                      Masina este fara A/C, are aprox.52.000 km rulati si este intretinuta exemplar!...
                      Au fost momente cand a scos si consumuri de 5,2% si 5,4%, pe timp de vara si mergand mai mult la drum intins cu 70 - 80 km/h, dar asta se intampla mai rar...

                      Comment


                      • Mie in afara imi consuma cam 5,6-5,8 deci sub 6% iar ca viteza 80-120 nu pot sa merg incet, am o medie la drum lung cam 80-85 km/h.

                        Comment


                        • ascomp la o vm de 85 km/h nu poti sa scoti consum sub6%. pune poze, daca vrei sa te credem. e o media foarte mare pt rromanica, in regim de drum normal.
                          mihai alexandr. masina consuma foarte mult pE distante scurte. mai jos de 6 extren, rar papa, un sandel de 1,4. in regim de autostrada cam 7,5% 8, cu mama benzinelor neautohtone, desi unii colegi se lauda cu consumuri fantoma de 5%, la peste 130km/h. poate un sandero de 1,6 sa consume mai putin in anumite situatii ca are "un snitel@, adica 10 amariti de CP si un in plus de cuplu.

                          Comment


                          • momentan consumul la mine in Bucuresti mers cat de cat.. sportiv e undeva la 9.0-9.4

                            Comment


                            • Eu am motor de 1.2 si oricine ce ar zice motorul asta consuma un pic mai putin decat motorul de 1.4.

                              Consumul de producator este dat 4.9 in afara la mine consuma cam cu 1 l mai mult , aproape 6% deci e OK are logica. Masina are 8000 km facuti, schimb proaspat de ulei, Duralube si cea mai ieftina benzina de la Petrom mereu. :-)

                              Cat priveste viteza de mers, eu de 10 ani cand plec in concediu plecam pe la ora 5 dimineata din Resita iar cam pe la ora 15 suntem ori la Constanta ori in Halkidiki ori in Croatia ori la Varna. Asta cu pauze pentru copii. E drept ca cu cealalta masina, Dacia pana acuma a vazut numai Ungaria.

                              Comment


                              • Eu la 1.2 am scos consum de 9% pe gpl in cluj la condus destul de sportiv si 7,5 intre brasov si cluj, la mers cu a3-a si a4-a deoarece era ceata foarte deasa si unde nu era ceata am condus sportiv.si filtrul de aer imi era murdar. Abia ieri l-am schimbat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google