Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1,4 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am tot gandit sa-mi iau Logan 1.6 16V dar ma cam sperie politele RCA care sunt cam mari pentru motorizarea asta, plus de asta, oricat as incerca nu pot sa nu remarc ca Logan e urata cu spume, si ca nu are nici centuri cu limitator de efort, si ca e si mai lunga (ori al mine lungimea e un criteriu obiectiv) cu cat e mai lunga masina cu atat e mai greu sa o manevrez prin fata blocului unde e super aglomeratie, iar un Sandero m-ar coafa perfect.
    Nu stiu, ma mai gandesc...

    Comment


    • Cred ca ai iesit un pic cam ciufulit de pe logan club de esti asa pornit pe logan . Sunt si avantaje si dezvantaje pentru fiecare din cele doua, iar daca ne uitam la logan ph2 si ii punem o culoare inchisa exceptand tabla aia nichelata din spate de pe portbagaj este o masina mai mult decat acceptabila pentru cine vrea o berlina. Nu stiu cum ai ajuns de la 1.2 16v la 1.6 16v, cel mai bun ar fi 1.2 16v pentru consum, taxe si putere de 1.6 16v, dar cum asta nu se poate cred ca 1.4 8v este perfect si pentru consum si pentru putere si pentru taxe.

      Comment


      • Daca te ajuta, gandeste-te unde vei umbla mai mult cu ea.
        Daca inclini mai mult pt drumuri extra atunci ti-as recomanda de la 1.4 in sus.
        Daca ai de gand sa o folosesti pt HOME-WORK in oras si foarte foarte rar un drum extern atunci merita 1.2

        Comment


        • Cum am ajuns de la 1.2 16V la 1.6 16V ? Pai simplu: nu am timp sa astept motorul de 1.2 care poate apare in iunie, iulie, septembrie, poate sa fie in remat, sau nu, pretul nu se stie, in plus, nu vreau sa treaca vara si sa cumpar masina chiar si cu 1.2 prin septembrie-octombrie (vreau sa conduc masina noua vara asta - sunt profesor: deci am vacanta de pe 12 iunie pana pe 1 septembrie)
          Deci, motorul de 1.4 nu ma satisface deloc, dar in schimb imi place mult atat ca aspect, cat si ca functionalitate Sandero, DAR ca motorizare, mai bun ar fi un Logan 1.6 16V care, dupa ce am citit zeci de pagini de consumuri mixte pe logan club, mi-am dat seama ca acest consum mixt e aproximativ egal cu cel de 1.4.
          In fine, nu mai comentez ca m-am plictisit, o sa merg cu maica-mea (in fond e e proprietarul rablei - 1310, si o las pe ea sa aleaga - poate alege Logan Pick-up )

          Concluzie:
          - la Sandero imi place tot mai putin motorul
          - la Logan imi place motorul, dar nimic altceva
          Last edited by bunicuta; 10 April 2009, 18:41.

          Comment


          • 1.4 8v 1.6 8v 1.6 16v
            Ciclu complet (l/100km) 6,9 7,3 7,1
            Ciclu urban (l/100km) 9,4 9,7 9,2
            Ciclu extra-urban (l/100km) 5,5 5,9 5,9
            Daca circuli preponderent in oras intr-adevar ai un consum mai mic dar afara si mixt 1.4 consuma mai putin. Daca rabla este pe numele mamei si noua masina va fi la fel, pentru 10% din costul masinii nu prea se merita
            PS Din toate variantele de logan, logan pick-up este cel mai aspectos, vorbesc foarte serios.
            Last edited by marian66v; 10 April 2009, 20:50.

            Comment


            • Daca rabla este pe numele mamei si noua masina va fi la fel, pentru 10% din costul masinii nu prea se merita

              Nu inteleg la ce te referi "ca nu se merita" ! ps. masina va ramane pe numele mamei mele, pentru ca este pensionara, si am reducere la impozit (parca) si sigur reducere la RCA cu 25%

              @marian66v, eu nu tin cont de datele de consum date de producator, mai ales de cand (acum 2 zile) am citit directivele Uniunii europene cu privire la stabilirea consumului (pura teorie), insa ieri si azi am stat la greu pe loganclub si am studiat ce zic oamenii despre consumuri la 1.4 si 1.6 16V (1.6 8V e exclus e exact varianta de compromis pe care nu o vreau, eu merg intotdeauna pe extreme) si culmea e ca asa, in medie, parca in orasele mai mici, cum e Zalaul, motorul de 1.4 consuma mai putin ca 1.6 16V, insa la drum lung, eventual cu masina incarcata, motorul de 1.4 nu e chiar asa economic, adica un 1.6 16V consuma la fel de "putin" ca si unul de 1.4 (plus ca la 1.6 16V poti coduce linistit si cu AC pornit stiind ca ai sub capota o rezerva de putere)

              Problema e ca eu merg rar cu 2-3 peroane in masina si cu bagaje, in marea majoritate a timpului mers singur, si nu sunt vitezoman, desi conduc sportiv, sunt cam risipitor cu benzina: acum dau 4000 de ture, si la nici 200 metri franez puternic, apoi iar accelerez, schimb vitezele din scurt, nu am rabdare cu masina...si de asta nu stiu daca ar fi pe placul meu motorul de 1.4...desi ar trebui sa fie...

              Oi vedea ce o fi, un lucru e cert: masina va fi Dacia echipare Laureate + airbag-uri laterale; acuma va fi ori Sandero 1.4 8V ori va fi Logan 1.6 16V ( va tin la curent)
              Last edited by bunicuta; 10 April 2009, 21:21.

              Comment


              • Conteaza pentru ca fiind pe numele mamei nu ai drept de decizie, asta se intelege din ,,o sa merg cu maica-mea (in fond e e proprietarul rablei - 1310, si o las pe ea sa aleaga - poate alege Logan Pick-up,,.
                Directivele europene sunt si pentru 1.4 si pentru 1.6 16v si chiar daca consumurile date de fabrica nu sunt reale le poti folosii ca repere pentru a face diferenta de consum intre anumite tipuri de motoare. Facem abstractie de cifrele date de fabrica dar daca fabrica spune ca 1.4 consuma urban mai mult si extra urban mai putin decat 1.6 16v inseamna ca asa este.
                Spui ca nu esti vitezoman dar conduci sportiv, pai tocmai vitezomanii conduc sportiv iar din mesaj se intelege ca conduci agresiv care este cu totul altceva. Stilul de condus pe care il descrii face ca 0,4 l/100km sa nu aiba nicio importanta, in cazul condusului agresiv putem vorbii de un consum mai mare cu 1-2 l/100 km, iar povestea aceea aparuta la inceput odata cu aparitia loganului cum ca, 1.4 consuma mai mult decat 1.6 pentru ca masina este grea pentru 1.4, este o pura inventie. Am mai spus la 70km/h in treapta a IV-a daca ai nevoie de putere si accelerezi brusc fuge de sub tine. Sa nu se inteleaga ca iti tin lectii de condus, in definitiv fiecare merge cum vrea si cum se simte bine.

                Comment


                • Originally posted by marian66v View Post
                  Conteaza pentru ca fiind pe numele mamei nu ai drept de decizie, asta se intelege din ,,o sa merg cu maica-mea (in fond e e proprietarul rablei - 1310, si o las pe ea sa aleaga - poate alege Logan Pick-up,,.
                  Nu bre, asta era o gluma: adica eu fiind de felul meu nehotarat si aspirand catre perfectiune, as lasa-o pe maica-mea sa aleaga dintre Logan si Sandero, iar culmea ar fi sa aleaga Pick-up...
                  Ea e proprietar, dar doar eu am condus vreodata masina familiei, si doar eu o voi conduce si de acum inainte (pentru ca doar eu am permis)

                  Ok, deci nu conduc sportiv, conduc agresiv, da corect..am incurcat eu aici. Cam asa e, desi sunt momente cand conduc si relaxat, nu ma intereseaza sa depasesc pe nimeni...in fine.
                  Luni ma duc cu maica-mea la dealer si vedem: 50%-50% intre Sandero 1.4 sau Logan 1.6 16V
                  Va tin la curent.

                  ps. sorry ca am denaturat threadul asta de la scopul sau original, dar tre sa ma intelegeti...sunt un om disperat si cu probleme existentiale

                  Comment


                  • in ultimele zile a scazut su 8 l si asta e foarte bine. Sunt curios sa vad daca va creste iar cand voi folosi aerul conditionat.

                    Comment


                    • va creste, stai linistit
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • ieri am mers Tg.Mures- Sovata si retur (120km) cu 5,2l consumati....consumul instant fiind de 5,1 in cea mai mare parte a drumului. Am mers fara aer conditionat si nu am depasit 140km/h.

                        Comment


                        • bacau-iasi si iasi-bacau consum de 6.3 la 100km

                          Comment


                          • Consumption: 9,62 l/100km 2.705 km and 260 l

                            Cam asa zice Spritmonitor ca arata consumul meu pe ultimii 2705 km de mers in Bucuresti 90%. Cam... mult...

                            Comment


                            • N-are legatura cu topicul dar, am facut si eu consumul la 1310-le meu pe o perioada cuprinsa intre 5.martie - 9.aprilie (km parcursi vs bonuri de benzina), consum mixt: 14 (nu glumesc deloc)

                              ps. vine sandelul, si schimb radical stilul de condus, ca nu mai merge asa...

                              Comment


                              • Sa nu te miri cand o sa ai vreo 12 la Sandel. Eu am ajuns si la performanta asta prin bucuresti pe vreo 300 km, noroc ca am mai iesit pe afara si a scazut media.

                                Si ca fapt divers si offtopic: (intr-o dimineata dupa ce am alimentat si resetat CB - stiu ca nu e relevant dar e fani)
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google