Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Aditivi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am folosit acum cativa ani un aditiv pt. ulei la vechea mea dacie.Nu mai retin ce marca era,dar acum vreo 8 ani costa 800.000 lei,deci destul de scump.Avusesem probleme cu presiunea uleiului - mai bine zis lipsa - si dupa ce am bagat aditivul si-a mai revenit,am mai mers cateva sute de km.Pana la urma tot s-a calat motorul (tot timpul pe fuga,n-am avut timp de mecanic ). Deci la motorul meu superuzat, a fost mana cereasca

    Comment


    • #17
      Sa inteleg ca anumite tipuri de benzina au in componenta lor si anumiti aditivi pentru curatarea instalatiei de alimentare cu benzina, nu de alta dar toata iarna masina a pornit numai cand vedea cheia iar acum parca se uita cu o idee mai mult la ea. Poate fi si o scadere a parametrilor bateriei, oricum nu s-a intamplat sa nu plece la prima cheie dar parca nu mai este ca la prima tinerete

      Comment


      • #18
        cred ca erai tu inghetat si dadeai mai repede cheia. acum esti mai plictisit si dai in dorul lenii.
        -fara-

        Comment


        • #19
          Spanule...m-ai spart! inca o perla

          Comment


          • #20
            Cred ca incet incet cu Forum-ul asta o sa ajungem la discutii politice si sa vezi atunci thread-uri peste thread-uri.
            Daca s-a ajuns la subiectivitati si la discutii de genu "iti era mana inghetata" nu mult mai este.

            Comment


            • #21
              macar nu am mai panicat pe nimeni.ma bucur ca v-am distrat!
              si ca sa fiu on topic! diferenta dintre benzina de 95 si 98 cine o face?
              -fara-

              Comment


              • #22
                Nu stiu CINE dar banuiesc CE
                Cifra octanica si un anumit dozaj de aditivi.
                Revenind la CINE face diferenta, o face cumparatorul la pretul achizitie

                Comment


                • #23
                  daca nu s-ar baga aditivi, nu ar fi diferenta intre benzinele co95 si co98. aditivii de crestere a cifrei octanice imbunatatesc stabilitatea benzinei la presiune si temperatura, adica factorul de antidetonatie. ca acei aditivi nu au alt rol, se poate verifica pe site-ul producatorilor de benzina, de exemplu eu m-am documentat la petrom pe site si acolo scrie foarte clar ca intre petrom si omv de 95,99,100, nu exista alta diferenta decat aditivii folositi. in mod normal, toate benzinele au aceeasi capacitate calorica (sau caldura specifica, mai retine naiba exact), adica 1litru de co95 va produce prin ardere aceeasi cantitate de caldura ca un litru de benzina co98. chiar si co100. din chestia asta deduc eu ca acele sprinturi fulgeratoare si economie de carburant daca bagi co100, sunt oarecum povesti. singura explicatie ar fi ca se mai baga alti aditivi, pentru cresterea acelei calduri specifice si de acolo apar mici diferente. nu de alta, dar cifra octanica nu se refera decat strict la capacitatea benzinei de a nu detona, nu are treaba cu caldura degajata prin ardere. la masinile cu injectie electronica explicatia ar fi ca ecu injectie poate folosi un mod de lucru mai agresiv in functionarea motorului (avand co mai mare, benzina suporta avans mai mare si cantitate injectata scazuta), de aici acea usoara crestere de putere daca folositi co100 fata de co95. in mod nomrmal, singura diferenta ar fi ca, cu co98/100 motorul merge mai "rotund" decat cu co95 pt ca benzina permite un regim usor diferit de injectie/aprindere.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Spanu View Post
                    cred ca erai tu inghetat si dadeai mai repede cheia. acum esti mai plictisit si dai in dorul lenii.
                    Scuze pt intarziere, dar asa se intampla cand electrica a fost luata pe nepregatite de catre furtuna. Cand eram mai tanar si intram in cate o depasire aiurea, apasam acceleratia la maxim dar viteza oha si aveam tendinta sa imping in volan pentru a marii viteza, asa si tu, daca invart cheia mai repede si electromotorul se invarte mai repede, benzina vine valuri si nevasta-mea ramane muta de uimire

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google