Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Aditivi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aditivi

    In urma discutiilor avute in cadrul threadului de consum am hotarat sa discutam aici despre tipul si eventual marca aditivilor folositi.

    Eu personal nu am folosit aditivi nici pt benzina nici pt ulei. De obicei alimentez cu benzina de 95 si la vreo 3 alimentari pun un 99+.
    Asta consider eu un aditiv si o curatare, un tratament cu o benzina buna. Inca nu sunt foarte convins sa pun aditiv in benzina. Dar cine stie, cu argumente PRO poate ma razgandesc.
    Last edited by Goan; 1 June 2009, 14:35. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Am mari îndoieli în legătură cu aditivii pentru că nu ştiu cu certitudine cât bine şi cât rău pot face unui motor. Despre aditivi am auzit cuvinte de laudă numai de la cei care îl produc, dar nu am citit nimic despre aditivi care să vină din partea unor surse de specialitate independente şi serioase.
    Deci consider thread-ul binevenit.
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • #3
      aditivii sunt buni. dar nu pentru masini noi. la peste 30 000 de kms e recomanda. pana atunci nu!.
      -fara-

      Comment


      • #4
        Asta pentru aditivii care se pun in ulei dar pentru aditivii care se pun in benzina, stie cineva, ceva ? Am folosit un aditiv o singura data, la fosta dacie, dura lube, intr-adevar s-a simtit dar nu mai mult de vreo 100 km.

        Comment


        • #5
          de aditivii care se pun in benzina vorbeam(metabond sau metilena pt diesel) cei care se pun in ulei sunt in regula mai ales pe timp de iarna.
          -fara-

          Comment


          • #6
            Cum inca de la posesorii Sandero nu s-a format o concluzie, cred ca putem folosi discutia de la fratiorii cu Logan.
            In mare se pare ca nu se recomanda aditivi (fie ei in benzina sau ulei) decat numai mai incolo (~200.000km).
            Se pare ca cea mai buna varianta de curatare a injectoarelor ramane o benzina scumpa (99+, 100) si un burn la ~4000-4500 RPM iar pt ulei unul bun (Castrol, Mobil1).

            Comment


            • #7
              eu am incercat aditivi pt benzina si nu mi-a mers ok motorul. doar a consumat aiurea ceva mai multa benzina (nu multa, dar degeaba) si mergea mai neregulat decat cu benzina efix, care personal m-a dezamagit de 3 ori si de la ultima patanie n-am mai pus nici batut. personal, n-as baga aditivi in motoare noi, care merg bine. dupa ce fumega, nu trage, bate, da, atunci m-ar bate gandul. dar oricum un motor "praf" trebuie refacut si dupa ce-i ca nou, parca iar n-as baga aditivi...
              nu zic ca nu-s buni, eu am avut 2 incercari esuate, cu aditivi diferiti, pusi "doar asa, sa vad cum merge" si nu m-au convins. ba dimpotriva...o data de 2 ori daca incercati chiar nu se strica motorul si macar va convingeti singuri daca se merita sau nu.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                am mai scris undeva ca sunt prieten bun cu unul dintre importatorii principali de metabond si metilena din sibiu. mi-au oferit gratis si nu a vrut. desi mi-au spus ca dupa 30 000 km sa incerc ceva in benzina pentru ca la noi calitatea carburantului lasa de dorit.

                p.s. la o intalnire logan club sibiu ne-a povestit unul dintre membri ca a bagat dura lube si i-a scazut consumul in oras de la 8.5 la 6.5 la un 1.4 mpi. ideea e ca dura lube ala e 170 lei.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  cum ar zice unii : "baaaahhh! ma leshi? " =)) cum sa-i scada consumul de la 8.5 la 6.5? =)) nici producatorul nu se lauda cu asa o performanta, iar s-o gasit un destept sa arunce bomba; ca si aia de scot timpi mai buni cu loganul la acceleratie decat da fabricantul. ca i-am batut la consum pe fraierii de la renault ce au testat in conditii de laborator, ca viteza maxima e mai mare (never) decat aia de fabrica, parca mai poti inghiti, dar una ca asta cu scaderi de consum cu 30% de la un cacat de aditiv, asta e prea mare galusca... tie nu ti se pare la fel? lasati-o dracu' si nu mai luati de bun tot ce abereaza unu'-altu'...teleshopping, teleshopping, dar 30% e imens. astia cu dizalu devin invidiosi pe benzinare. culmea, iar 1.4mp3 e spargatorul de topuri. ala consuma cel mai putin, merge cel mai tare, duce pinioane de dizal...al dracu idioti renou astia de se chinuie cu 1.6_16v sa mearga 183km/h cu consum de 14% cand puteau cipui un 1.4mp3, sa-l dea cu duralube si mergea 220km/h cu consum de 5%. hai ca macane vaca asta de se sperie porcu din nucul din gradina si-si ia zborul spre cuibul vulpii...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    am si precizat ca unul din membrii loganclub mi-a spus.oricum tipu are 65 ani. deci exclus sa mearga sportiv.
                    -fara-

                    Comment


                    • #11
                      Povestea cu cocosu rosu=)).
                      Nu mai puneti toate prostiile de aditivi. Nu doar odata s-au teste pe acestea. Google it...ca nu e chiar asa greu.
                      Last edited by Seba; 2 June 2009, 17:33.

                      Comment


                      • #12
                        Ce face Super Dura Lube cu SR3 pentru masina dumneavoastra?

                        * Scade viteza de uzura a segmentilor de foc de peste 5 ori
                        * Scade viteza de uzura a motorului (in ansamblu) de peste 6 ori
                        * Creste puterea motorului cu pana la 25%
                        * Scade consumul de carburant cu 7-30%
                        * Scade consumul de ulei cu pana la 50%
                        * Reduce noxele cu pana la 70%
                        * Asigura o pornire usoara la temperaturi intre -200°C si 2000°C! (teste efectuate de americani)
                        * Creste si egalizeaza compresia in cilindri
                        * Creste presiunea uleiului in motor, asigurand o mai buna functionare a componentelor
                        * Mentine o temperatura optima a motorului (este cunoscut ca un mare "mancator" de caldura)
                        * Asigura un demaraj foarte usor, o plaja mai mare intre schimbarea vitezelor (motorul devine mai elastic)
                        * Reduce foarte mult toate zgomotele motorului, acesta functionand foarte silentios
                        * In caz de supraincalzire (vara) a motorului, il face sa functioneze la parametri optimi si cu o temperatura mai mica cu 5-10°C decat daca acesta nu ar fi fost tratat cu Super Dura Lube
                        * Creste randamentul mecanic al motorului aproape de 0,95!
                        -fara-

                        Comment


                        • #13
                          clar ca ala de 65 de ani stie sa si mearga ca la carte cu masina aia, dupa 50 de ani facuti pe dacia si/sau saviem...sau merge numai noaptea si schimba treptele la 1500rpm.
                          lamurire, pt cei care sunt in dubii: acel "bah ma leshi" era adresat respectivului "sofer"

                          le: acum am vazut postul cu proprietatile dura-lube. ce pot sa zic? ma apuca iar dracii
                          la minus 200 de grade, motorul se face tandari cand dai la demaror. sar dintii de pe volanta si ies bielele prin bloc, daca nu se sfarma ca niste turturi de gheata intre timp...iar la 2000 de grade, orice metal cu cateva exceptii, ce nu intra intr-o masina, sunt aproape in starea de vapori. ce testele 3,14...zdii au facut aia? pe naveta discovery, probabil...
                          la randament de 95%, nu se poate sa creaca puterea cu doar 30%. un pic de fizica de cls a 10-a...98% au turboreactoarele, adica motoarele de avion, sau motoarele de racheta. o lume intreaga se chinuie sa atinga randamente de 50-60% cu supraalimentare, injectie stratificata, presiune inalta, rampe comune, compresii de zeci de bari in cilindrii, materiale compozite...si vine super dura lube si ma scuzati, dar fute 80 de ani de cercetari in domeniu. si cand motorul se supraincalzeste, vede duralube ca e prea cald si sufla in ulei sa-l raceasca. duralube asta unde 3,14 evacueaza surplusul de caldura? ca doar nu-l inmagazineaza, fir-ar, ca n-o fi vreo gaura neagra, sa absoarba energie si materie la nesfarsit.
                          ca ajuta, nu conteste nimeni, dar la motoare muci o sa vedeti cresteri "spectaculoase", in sensul ca revine aproape de parametrii normali, in nici un caz nu faci din 75 de cai vreo 100 daca bagi duralube si consumi 5% la 200km/h. star trek, zona crepusculara, poltergeist, exorcistul, astea s-or fi bazand pe dura-lube?
                          Last edited by Seba; 2 June 2009, 17:20.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #14
                            Care este structura chimica a produsului " Dura Lube"....? asa iti vei da seama, de ce este recomandat motoarelor cu multi km.

                            Comment


                            • #15
                              mai conteaza? face economie? da. creste puterea? da. rezista motorul mai mult? da. e o mare prosteala in cazul motoarelor neuzate? da...
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google