Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mecanici nepriceputi

    Comment


    • #32
      Masina mai avea 1 luna si facea 5 ani. Ieri dimineata bateria si-a dat duhul. Am fost in Carrefour Orhideea, am luat Varta Blue 60Ah la pretul de 280 ron cu bateria veche la schimb. A tinut bine bateria, inainte cu vreo saptamana sa-si dea duhul la pornire palpaia putin lumina ecranului lcd si parea ca invarte putin mai greu.

      Comment


      • #33
        Pana la urma a pierit si a mea in toamna asta. A ”trait” destul 7 ani
        Achizitionat una Rombat de 62 A.
        Sunt mandru de Sandelu' meu...

        Comment


        • #34
          Bateria mea are 7 ani + 5 luni de cand am luat masina. Nu a fost demontata niciodata de pe masina. O data a fost descarcata de tot (am uitat faza scurta aprinsa). O tin pana moare pe urma o schimb. La multe persoane am auzit ca Bateriile care vin odata cu masina tin in jur de 6-8 ani.

          Comment


          • #35
            Bateria mea a murit dupa 2 ani, bateria venita cu masina. Si nici nu se mai putea incarca. Ghinion.

            Comment


            • #36
              a mea dupa 6 ani s-a dus, eram in curte la tara si in panta...noroc ca am avut cu ce, cu cine si intr-o ora am avut bateria noua

              Comment


              • #37
                Baterie Sandero 1.4 75 cai

                Salut.

                Pe un Sandero 1.4, 75 cai, am avut o baterie Rombat Calciu (cea venita din fabrica pe masina). Astazi a picat. Mai avea o luna si facea 8 ani! Nu am mai gasit in magazine acel model si toata lumea imi recomanda in loc bateriile Caranda dar cu "amenintarea" ca in nici un caz nu va tine cat asta. Cei din magazin dau ca termen 3 ani maxim. Pe la alti amici, cei drept cu masini mai vechi ca a mea, dau termen 1 an sau 1 an jumate.

                Normal ca nu ma astept sa ma mai tina 8 ani urmatoarea baterie avand in vedere ca nici masina mea nu mai e noua. Dar macar 3 ani ar trebui sa tina. Masina nu a avut defectiuni pe partea electrica in toti acesti ani. La itp totul ok. Doar niste zgarieturi pe tabla dar nu cred ca afecteaza functionarea bateriei.

                As vrea sa incerc in continuare un Rombat dar nu stiu exact care este corespondentul din ziua de azi al bateriei originale cu care a venit masina. Sunt mai multe modele cu calciu. Are cineva idee care este cel mai apropiat de cea originala?

                Multumesc!

                Comment


                • #38
                  Un rombat de 55-60 e suficient.
                  NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                  Comment


                  • #39
                    Va recomand Rombat Premier (e un verde inchis), este cel mai bun Rombat am avut pe o masina diesel si e f OK. Dar e si cel mai scump Rombat.

                    Comment


                    • #40
                      Salut.

                      Nu am gasit din pacate Premier. Si eu ma gandisem la fel. Adica am gasit dar erau de 75. Am luat tot un Rombat Cyclon 60. Chestia e ca acum ma lovesc de alta porcarie. Magazinul de unde am achizitionat bateria nu avea si posibilitatea de verificare a instalatiei pentru a imi putea da garantie la baterie. Mi-au dat o lista cu service-uri autorizate unde sa ma duc. Asa am facut.

                      Problema e ca la ei masuratorile indica 13.3 - 13.5 si nu vor sa imi acorde garantia....cica sa ma duc sa schimb alternatorul ca nu incarca! Si pe urma sa vin la garantie! Serios? Tot alternatorul? WTF? Daca zicea diode sau regulator sau altceva pe langa mai credeam. Dar tot alternatorul?!!

                      De nervi, m-am dus la o statie ITP si am cerut verificarea instalatiei. Acolo masuratorile au iesit 13.7-13.9. Nu mai tin minte toate valorile...cu consumatori-fara consumatori. Tipul de acolo mi-a spus ca e o tensiune ok si nu are rost sa demontez sau sa fac alte chestii. Sa mai astept cateva zile si sa ma duc sa o masor iar? Posibil sa aiba ei sculele calibrate prost sau decalibrate?

                      Comment


                      • #41
                        Tensiunea de incarcare la alternator ar trebui sa fie putin peste 14 V. Poate puntea de diode are probleme este dusa o dioda sau doua. Poti sa o dai naibii de garantie si sa nu investesti nimic e doar o baterie romaneasca nu asa scumpa.

                        Sfatul meu este sa consulti totusi si un electrician auto, daca nu incarca in parametrii noua baterie nu o sa te tina prea mult. Si o sa iti faca multi nervi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google