Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Rodaj Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    spui tu ceva, doar ca frana aia de motor din "blana" foloseste la invatarea pozitiei de ralanti a clapetei de acceleratie, nu desfunda nimic. daca vrei sa desfunzi, mergi cativa zeci de km cu peste 4500rpm. nu musai in tr5 gandeste-te ca loganul n-are retur de benzina si in 2-3 secunde nu poate consuma nici un degetar, deci nu prea faci decat sa agiti benzolul in borcan dar tot nu-l consumi si nici macar nu-l treci prin filtru.
    partea de inceput a postului pana la frana de motor e cat se poate de adevarata. cu mentiunea doar ca rodajul in cazul logan/sandero si al altor maini noi in general, se face pt curie, rulmenti, etc. nu pt motor neaparat.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #32
      da, seba, ai dreptate. Idealul e sa mergi pur si simplu pe autostrada. Solutia pe care o dadeam eu e pentru oras, stiut fiind ca reziduurile de calamina se "dizolva" la temperaturi ridicate

      Comment


      • #33
        Cand am ridicat masina mi sa spus ca primul schimb de ulei trebuie facut la 7500 KM, iar revizia la 20000 KM sau un an. Bineinteles ca odata cu revizia se face jdin nou si schimbul de ulei.

        Comment


        • #34
          Schimbul se face la 20000 sau un an. Vezi cati km faci pe luna, daca calculezi si nu faci mai mult de 12000 km/an nu se merita sa faci schimbul pana la prima revizie. Acum am 10000 de km, uleiul arata perfect si oricum la sfarsitul lui iunie trebuie sa fac revizia de un an, asa ca, in situatia mea nu vad rostul unui schimb de ulei pana la prima revizie.

          Comment


          • #35
            Mie asa mi-a recomandat de la reprezentanta, sa fac primul schimb la 7500 KM.
            Pina acum am aproape 2200 KM. Poate fac o vizita la service pe la vreo 7500 KM. Ramane de vazut.

            Comment


            • #36
              Am fost saptamana trecuta pe la reprezentanta si mi sa spus ca primul schimb de ulei la motoarele pe benzina trebuie facut la 10000 KM iar la cele diesel la 7500 KM. Asa recomanda cei de la rprezentanta.

              Comment


              • #37
                revin la ideea cu cifra octanica a benzinei... vad multe pareri si nimic argumentat... doar din auzite.


                am vazut acum cateva luni la un show tv diferente intre ciferele octanice ale benzinei...
                rezultatele au fost 0 la masinile normale de strada! si 3-5 HP(cai putere) la masini de 350hp in sus...
                eu unu de atunci folosesc doar 95 si portofelul meu e mai plin iar masina merge la fel.

                Comment


                • #38
                  daca schimbi la 3000 nu vei simti diferenta intre cifrele octanice. dar iti propun un test:
                  1. benzina de 95, a 5-a , 60 km/h 1500 de ture. calc-o si vezi in cat timp ajunge la 2500 de ture.
                  2. aceiasi parametri cu 98 ,sa vezi diferenta.
                  -fara-

                  Comment


                  • #39
                    asta e exercitiu de chinuit motorul, nu de sprint si testat viteza. motorul ala n-are ce cauta sub 2000rpm. ce va mai place la unii sa le chinuiti...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #40
                      "chiar asa cum zice sefu". dar daca merg cu el peste 2700 ma sparge la consum.sare de 7.5l/100km
                      -fara-

                      Comment


                      • #41
                        Intreabrea mea e: are ceva daca ii fac motorului de 1.4 o resoftare cat timp sunt in rodaj ?
                        ps. ma gandesc ca dupa ce iau masina, sa fac cu ea cateva sute de km (sa vad daca are ceva probleme de fabricatie) si apoi sa bag o resoftare in Cluj (probabil)

                        Comment


                        • #42
                          eu zic sa te "chinui" pana la primul schimb sau prima revizie. si apoi sa umblii la ea. nu de alta da se uita bagaretii aia de la service daca ai umblat la ea.
                          -fara-

                          Comment


                          • #43
                            Pai din ce am inteles, astia din service nu prea au cum sa-si dea seama ca e modificat softul, decat daca pun pe masina nu's ce tester cu care vin aia de la Pitesti daca sunt ceva probleme mari la sistemul de injectie...(asta zicea Andrei de pe loganclub)
                            ps. avand in vedere ca (prima) revizia e la 20K km asta inseamna sa merg la revizie dupa 1 an...ca io mai mult de 8-9mii de km pe an nu fac.

                            Comment


                            • #44
                              la mine se uitau aia cu ochii de crocodil la injectie. si au dat drumul si la ac sa vada cum merge injectia si daca e in parametri normali.
                              -fara-

                              Comment


                              • #45
                                Crezi tu ca nu o sa faci mai mult de 8-9000 KM pe an? Acum depinde de cat de des o sa o folosesti. Este posibil sa o folosesti ma des fiind noua, si sa faci mai mult de 8-9000 KM/an
                                Eu o am de o luna si am facut deja 2500 KM, iar pana la sf. lunii sare de 3500 - 4000 KM garantat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google