Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Rodaj Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu tot amestecat folosesc adica, 1 data alimentez cu 98 si o data cu 95

    Comment


    • #17
      Ce presupune sa nu o fortezi pana la 3000 km? Adica eu la 2000 km, pe autostrada, sofer+1 pasager nu am procedat corect dandu-i 145 kmh pentru 5 km? (in lung, evident...)

      Comment


      • #18
        Cred ca ar fi trebuit sa nu ii dai mai mult de 110-120km/h, eu unul asa am facut, pana la 3000 de km, nu am trecut de 3000 rot/min. Cam pe la 3000 de km se aseaza motorul, se simte o diferenta de putere, cu toate ca acum la 5000 de km parca are un plus fata de 3000 de km. Intr-o discutie cu un mecanic auto acesta mi-a spus ca un motor complet rodat este undeva la 25-30000 de km.

        a, cred ca mai rau se omoara motoarele la mersul in oras, cand iesi intr-o intersectie in care nu ai prioritate si o fortezi pentru a intra sau cand faci cativa mm in cateva minute.
        Last edited by Stefan; 3 November 2008, 23:01.

        Comment


        • #19
          Originally posted by marian66v View Post
          a, cred ca mai rau se omoara motoarele la mersul in oras, cand iesi intr-o intersectie in care nu ai prioritate si o fortezi pentru a intra sau cand faci cativa mm in cateva minute.
          Corect ... !
          Cand deschizi capota, dai de un motor:
          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

          Comment


          • #20
            Si eu spun din proprie experienta ca un motor exploatat corect da ce e mai bun din el incepand de pe la 30 000 KM.
            Bafta!

            Comment


            • #21
              filtru benzina la Sandero

              Am cumparat un Sandero si dupa 200 km mi s-a aprins ledul galben care in carte,spune ca reprezinta martor luminos de control al sistemului antipoluare.Am inteles ca am apa in benzina si s-a depus in filtru de benzina.Intrebarea este unde se afla acesta si cum pot sa il schimb?Ms. anticipat

              Comment


              • #22
                Originally posted by capone1 View Post
                Am cumparat un Sandero si dupa 200 km mi s-a aprins ledul galben ....
                Eu daca as fi in locul tau as merge la reprezentanta. Masina este in garantie si in mod normal nu ar fi trebuit sa ti se aprinda becul ala. Mie nu mi s-a aprins deloc pana acum. Asa ca.. eu zic sa mergi la ei, sa le arati si sa le explici cum sta treaba si daca va fi ceva de schimbat o sa-ti schimbe ei. Acum... pe banii tai daca va fi din cauza ta, pe banii lor daca e din cauza lor, normal

                Comment


                • #23
                  Se pare ca pot fi cauze multiple, intra pe loganclub si vei gasi raspuns la problema ta.
                  Last edited by marian66v; 1 March 2009, 18:01.

                  Comment


                  • #24
                    filtrul de benzina e in rezervor, corp comun cu pompa, deci ori schimbi tot ori nu schimbi nimic. de la apa in benzina sa rezolva usor preoblema. la 20 de litrii de benzina baga un litru de alcool ETILIC pur (cred ca gasesti la alimentare, supermarketuri sau magazine cu chestii tehnice/lacuri-vopsele). alcoolul se amesteca atat cu apa cat si cu benzina si asa vei consuma apa din benzina. daca insa ai multa apa, scoti bancheta, desfaci capacul pompei si scoti toata benzina, apoi faci amestecul benzina-alcool si-l bagi in rezervor. alta metoda e sa desfaci furtunul ce pleaca din rezervor spre motor, pui un vas sub masina, pui contactul cateva secunde pana ajungi pe rosu cu indicatia de nivel. apoi mai pui contactul 2-3 secunde, nu mai mult. pompa o sa goleasca rezervorul. grija ca pe furtunul ala din rezervor ai presiune de 3 bari si debit de 1litru/secunda.
                    alta avrianta la problema ta ar fi sa ai o fisura in galeria de evacuare sau vreun surub de etansare destrans si pe acolo sa intre aer fals, iar sonda lambda sa detecteze amestec sarac si de aici consum crescut, mers neregulat, senzor antipoluare aprins.
                    alta varianta si pe asta as merge prima data, ai agatat cu amsina vreo creanga, bordura sau ai luat tare o balta si firul de la lambda 2 (aval, dupa catalizator) sa fie iesit sau contactul prost. uita-te sub masina, daca vezi vreun fir atarnand, pune-l la loc; inainte curata mufa cu spray de contact si n-o sa ai probleme. dupa 20km ar trebui sa dispara de la sine avaria si sa se stinga led-ul in bord.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Filtru benzina

                      Multumesc pt.raspuns.Acel fir unde se afla mai exact?Problema cu ledul s-a intamplat dupa un drum pe ploaie.Motorul functioneaza corect fara intreruperi.Ma gandesc daca ar fi fost apa in benzina ar fi trebuit sa functioneze distorsionat.

                      Comment


                      • #26
                        Pai, ai garantie. Mergi la service si o repara. De la Sonda Lambada (sau cem se numeste) nu poate fii?
                        Scuzati absenta indelungata. I'm back

                        Comment


                        • #27
                          Ridici capota si te uiti la iesirea din motor pe galeria de evacuare ai o sonda, cred ca aceea este.

                          Comment


                          • #28
                            aia e lambda1 (amonte); lambda2 (aval) e dupa catalizator, sub masina. nu s evede decat de sub masina. acum incep incet-incet sa ma indrept spre sonda, clar...nu e apa in benzina. verifica sonda de sub masina dar nu exclude complet un por in evacuare. 4 din 5 e sonda lambda, 3 din 4 ca e lambda2...baga-te dedesubt si gasesti firul. doar ala e in zona catalizatorului.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat.Am fost la service si mi-a resetat calculatorul.Multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute

                              Comment


                              • #30
                                Salut,
                                Eu cred ca motoarele moderne nu mai au nevoie de rodaj, ca cele de acum 25 de ani de pe Daciile 1300. Iar daca vrei sa fie longeviv, nu trebuiie sa treci niciodata de 3500ture pana motorul nu e incalzit bine, sa nu accelerezi brutal nici cand e cald, sa nu faci doar oras cu el, si , din cand in cand, sa-l turezi la maxim in a 2-a treapta de viteza, pt cateva secunde, apoi franezi brusc si repeti de cateva ori, pentru a elimina depozitele de impuritati pe care le lasa benzina, mai ales din cauza unei utilizari predominant urbane.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google