Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Rodaj Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rodaj Dacia Sandero

    Hello everyone!

    Intai sa ma prezint. Sunt un tanar conducator auto. Am condus un an si ceva o Dacia Brec din 89', iar astazi am facut comanda de o Dacia Sandero 1.6, 90 cp, Prefference, gri platine.

    As vrea sa aflu toate detalii tehnice si nu numai referitoare la rodajul masinii. Cu ce viteza ar trebui sa merg, la cate rotatii ar trebui schimbata viteza, pana in ce "punct" ar trebui fortata, cat dureaza rodajul la Dacia Sandero (am citit pe aici, dar unii spuneau de 1500 de km, altii de 3000 km) etc. Practic as vrea sa aflu cum ar fi ideal sa conduci Dacia Sandero pentru a-i putea face un rodaj corect. Pentru ca, desi inca nu o am, tin foarte mult la masina asta si vreau sa o pastrez si sa am grija de ea cat mai mult. Eu cred ca toate detalii astea vor fi scrise si intr-un manual de instructiuni pe care cred am sa-l primesc de la ei, dar nu sunt sigur. Oricum mai multe pareri nu strica. E mai bine sa inveti din greselile altora.

    Mai mult as vrea cateva date despre intretinerea masinii. Am citit foarte multe pareri: unii spun ca ar fi buna benzina carrera de 95', altii de 98' etc. Si cateva date despre ulei ar fi foarte bune. Ce fel de ulei folositi, care ar fi uleiul ideal pentru masina asta, la cati km ar trebui schimbat uleiul si filtrul (eu stiu ca se schimba la 5000, dar stiu asa, din "popor", nu stiu niste date foarte concrete).

    Dupa ce intru in posesia masinii as vrea sa-i mai pun inca doua boxe, in spate. La reprezentanta am vazut ca un set de boxe costa in jur de 93 de lei. A mai facut cineva operatiunea asta? Ar implica cumva pierderea garantiei? Stie cineva cam cat ar costa montarea lor? Ma gandeam acum daca ar merita si daca ar fi o mare diferenta.

    Astept parerile voastre

  • #2
    Cind vei ridica masina vei fi instruit de dealerul de la reprezentanta. Pina la 1000 de km sa nu depasesti 3000rot/min iar pina la 3000 km sa nu o fortezi. Uleiul se schimba la prima revizie 20.000 km sau un an. Eu vitezele le schimb dupa cum se aude motorul, cam la 2500 rot/min iar in timpul mersului motorul sa nu fie nici prea turat dar nici aproape de relanti. Benzina folosita 95 sau 98, este scris si pe capacul interior unde se afla busonul de benzina. Am 2000 km cu masina si sunt multumit de ea, cam la 1000 de km a inceput sa se simta o diferenta la accelerare, raspunde mai bine. Ca incoveniente, viteza a I-a cam scurta si parasolarul cind il folosesti optureaza oglinda interioara. Pentru versiunea care ai optat este echipata cu radioCD 2x15 w, deci radioCD-ul are iesire pe 2 cai nu pe 4 cai. In primul rind iti trebuie alt radioCD cu iesire pe 4 cai, in al 2-lea rind masina la usile din spate cu toate ca ai unde sa montezi difuzoarele nu are precablaj pentru difuzoare iar conectorul care se conecteaza radioCD-ul nu are cele 4 fire ale difuzoarelor de pe spate. Suma aceea de 93 lei pentru 2 difuzoare nu este mare dar depinde de firma si putere(w). Pentru a schimba radioCD-ul inseamna sa renunti la 642 lei plus cumpararea altuia bun care inseamna in jur de 400 lei si a difuzoarelor aferente cam 200 lei asta inseamna 1200 lei. Pentru garantie trebuiesc montate la service auto. Oricum radioCD-urile acestea cred ca sunt de pe stocurile dacia, costa mult, nu au mp3 si sunt si de putere cam mica. La pretul acesta se putea monta un radioCD cu mp3, iesire 4 cai a 50 w si 4 difuzoare. Cel montat de dacia l-am auzit pe un logan, este multumitor daca nu esti prea pretentios, alegerea iti apartine.

    Comment


    • #3
      Ok, cu boxele m-am lamurit. Nu renteaza sa fac schimbarea asta deocamdata, poate o sa o fac mai tarziu, dupa ce am sa "muncesc" casetofonul asta de vreo 642 de lei.

      Dar nu am mai priceput, sau cred ca ai uitat tu sa specifici in post-ul tau:
      1. Care ar fi viteza optima maxima atunci cand masina e in rodaj?
      2. Ce fel de ulei ar trebui folosit? (pentru ca sunt o gramada de marci pe piata, fiecare cu reclama ei)

      Si apoi.. mi se pare foarte ciudat ca schimbul de ulei sa se faca la 20.000 km sau la un an. Daca eu intr-un an merg 1.000 de km tot trebuie sa merg sa-i fac schimbul? Treaba asta n-am prea inteles-o... poate am inteles eu gresit.

      Apropo de schimbatul vitezelor... si eu pana acum le schimbam dupa cum se auzea motorul sau dupa cum simteam ca trage (la Dacia mea brec din 89' iti dai seama ca nu aveam turometru ). Dar aici as vrea sa folosesc intructiunile care mi se dau.

      Iti multumesc pentru parerea ta, marian66v. Mai astept si alte pareri!

      Comment


      • #4
        1. Care ar fi viteza optima maxima atunci cand masina e in rodaj?
        2. Ce fel de ulei ar trebui folosit? (pentru ca sunt o gramada de marci pe piata, fiecare cu reclama ei)

        Si apoi.. mi se pare foarte ciudat ca schimbul de ulei sa se faca la 20.000 km sau la un an. Daca eu intr-un an merg 1.000 de km tot trebuie sa merg sa-i fac schimbul? Treaba asta n-am prea inteles-o... poate am inteles eu gresit.
        1. Viteza in rodaj este conditionata de turatia motorului(3000rot/min Treapta V = 110-120 km/h
        2. Uleiul folosit este cel de la service-ul autorizat unde o sa faci revizia.
        3. Prima revizie se face la 20000 km sau un an (chiar daca ai mers cu masina chiar daca nu, anumite consumabile "imbatranesc" si trebuie inlocuite.
        Parol moncher, comedie mare carevasazica!

        Comment


        • #5
          Multumesc nene Iancule pentru informatiile tale. Am bagat la cap :d

          Daca mai este si altcineva care ar vrea sa-si dea cu parerea, este invitatul meu!

          Comment


          • #6
            Vă rog să-mi spuneți ce benzină să folosesc în timpul rodajului, cea de CO 95, sau cea de CO 98. Părerile celor câțiva pe care i-am întrebat până acum au fost împărțite, iar recomandările lor nu au fost însoțite de argumente.
            Vă mulțumesc!
            Mama proştilor este mereu gravidă!

            Comment


            • #7
              Mai.. eu nu stiu ce argumente sa-ti dau. Dar pot sa-ti zic ca pana acum am avut contact cu o Dacia Logan MCV Diesel si Dacia Sandero 1.6 MPI.

              La amandoua am folosit pana acum doar de '95. Diesel de 95 si Benzina de 95', dar doar de la Petrom. Si nu am avut probleme deloc, motorul trage si functioneaza excelent, nu am nimic de reprosat.

              Si am deja aproximativ 2500 de km la Sandero si in jur de 6000 km la Logan.

              Deci argumente eu nu prea poti sa-ti dau pentru ca nu ma prea pricep, dar sfatul meu e sa pui benzina doar de la acelasi producator si de acelasi fel. Eu asa am facut si a fost foarte bine pana acum.

              Sper sa-ti fie de folos, bafta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by manic_user View Post
                Vă rog să-mi spuneți ce benzină să folosesc în timpul rodajului, cea de CO 95, sau cea de CO 98.
                Eu as recomanda sa pui de 2 sau de 3 ori benzina de 95 si o data de 98.ca sa stie motorul si de cealalta.Vrei ca motorul sa fie elastic, sa mearga bine si cu cea de 98.Oricum va merge mult mai bine cu aia de 98,dar e 41 de mii si ceva litrul.
                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                Comment


                • #9
                  Benzina de 98 merge la un motor cu raport de compresie mai mare. Puterea calorifica este aceeasi. Doar ca rezista mai bine la autoaprinderi.

                  Comment


                  • #10
                    Ai uitat sa ne spui concluzia (pentru noi, cei care nu se pricep).

                    1.6 MPI/1.4 MPI de la Sandero este "un motor cu un raport de compresie mare"?

                    Cea mai buna ar fi de '98 sau pentru motorizarile de care Sandero? Sau are acelasi efect ca si cea de '95. Eu stiu ca diferenta dintre acestea doua este cifra octanica.

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca are dreptate pe jumatate:rezista mai bine la autoaprinderi,ce-i drept,ceea ce o face sa arda mai mult timp,din acelasi volum de benzina.Consumul e mai mic.Din cauza asta spun ca e ok sa bagi si din aia de 98,sa se invete motorul si cu din aia.Si la masina mea(de 1.4) se simte diferenta!merge mai lin,si zgomot mai redus un pic la viteze mai mari.
                      Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                      Comment


                      • #12
                        Sandelul meu este mai "iute" cu 98, cand pun 95 park nu mai are "viata".

                        Comment


                        • #13
                          Ok.. m-ati convins

                          Am sa incerc si eu Sandelul cum merge cu '98 si am sa spun aici, dupa.

                          Comment


                          • #14
                            Ştiu că folosind CO 98 Săndel va fi mai vioi. Ştiu că CO 98 este mai scumpă. Dar în perioada rodajului aceste aspecte nu mă interesează. Pe mine mă preocupă să ştiu care care benzină îi "prieşte" mai mult lu' Săndel, astfel încât rodajul să-i fie prielnic.
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #15
                              asa este

                              sigur...e mai scumpa de 98...dar este mai buna, e bine insa ca motorul sa ”convietuiasca” cu ambele tipuri...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google