Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Izolarea fonica a motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asa cred si eu,o izolare in interior cu Aluband,cum a facut Streulea (in tutoriale se poate vedea),plus blana de la peretele antifoc.Cea de sub capota nu as pune-o...

    Comment


    • #32
      concluzia este destul de clara dupa parerea mea, orice izolatie face ceva, adica reduce zgomotele mai mult sau mai putin indiferent de natura ei,

      Comment


      • #33
        Wow,danm079 a pus punctul pe i.Concluzia: izolarea fonica a motorului reduce zgomotele motorului.Parerea mea...

        Comment


        • #34
          Wow, sanderizer...

          Alubandul reduce vibratia , ceea ce duce la eliminarea transmisiei undelor sonore

          sau http://www.be-loud.ro/produse/Acceso...namat/DynaPad/
          Last edited by danm079; 14 January 2010, 19:38. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            o varianta mai ieftina nu aincercat nimeni pentru capota ?

            Comment


            • #36
              stie cineva sar potrivi blana de sub capota de logan la sandero

              sti cineva daca sar potRiVi blana de sub capota de logan la SANDERO??????
              Last edited by matache; 25 February 2010, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Din cate stiu eu, chiar la FIX nu, dar retusata pe ici pe colo poti sa o prinzi.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Teo77 View Post
                  Salut,
                  M-am interesat de preturile la cele doua insonorizante de pe Sandero diesel (cel de sub capota si cel dintre motor si pedalier-tablier).Preturile si codurile sunt: absorbant sub capota cod 8200734089 la 276,80 lei si insonorizant tablier cod 6001550337 la 315,26 lei.Clemele de prindere sunt la 2,72 lei bucata si iti trebuiesc vreo8 buc. de fiecare reper montat. Cu montajul cred ca se poate descurca oricare dintre noi, nu pare complicat.O sa le cumpar saptamana viitoare si o sa va spun schimbarile intervenite (in afara de schimbarile din bugetul propriu).
                  Salve,

                  Eu sunt extrem de deranjat de zgomotul din habitaclu care se aude de la motor, asa ca m-am interesat de un absorbat acustic tablier. Cei de la reprezentanta din Timisoara mi-au dat codul pentru Sandero, mi-au zis pretul (315 lei) si... mi-au spus ca au incercat sa il monteze pe alta Dacie Sandero - fara succes, deci nu vor sa mai incerce si pe masina mea. Ceea ce m-a descurajat de fapt a fost ca mi-au spus clar ca trebuie sa dea jos jumatate de masina ca sa puna amaratul ala de material pe peretele de foc.

                  De remarcat ca am avut cateva interventii la ei si au lucrat impecabil, deci n-am vorbit cu incepatori neinitiati.

                  Voi cum stiti? Ii intreb pe cei care au vrut sa faca operatia asta pe masina sau chiar au facut-o, nu pe cei care isi dau cu parerea.

                  Multzam.
                  Last edited by Ezo; 24 June 2010, 13:57.

                  Comment


                  • #39
                    si eu eram foarte interesat de aceasta operatiune, insa am renuntat momentan. chiar voiam sa postez daca s-a incumetat cineva, caci de la Teo77 nu mai aveam vesti. ma mai interesa daca exista si pe versiunile pe benzina husa aia pentru peretele despartitor, ca nu am inteles exact daca sunt huse "dedicate" si pt motorizarile pe benzina si daca se monteaza pe echiparea de top sau la masinile cu motoare in 16 volti. pe mine cel mai tare ma deranjeaza zgomotul de ambreiaj. numai din cauza aia as izola fonic masina sa nu mai aud tractorul ala la relanti. motorul intr-adevar urla de la 120 in sus, dar cum masina nu e una de viteza..treaca-mearga, insa tzacanitul ala la relanti ma scoate din sarite! acum daca spui ca trebuie demontat jumatate din compartiment motor (sau unde umbla), nu stiu ce sa zic, depinde foarte mult cine ti-o face, iar daca e sa ne luam dupa cei de la Dacia ma abtin! si mie mi-au spus sa nu pun bara antiruliu (ca nu se recomanda daca nu a fost pusa din fabrica) si am pus-o si am facut bine!
                    asadar up-gradez si eu topicul cu aspectul legat de ambreiaj! se merita izolarea din acest punct de vedere ...au ba!? multzam si eu!
                    Last edited by ciomp; 24 June 2010, 14:22. Reason: adaugire si corectare

                    Comment


                    • #40
                      Salut,
                      Am montat pe peretele tablier un absorbant acustic (pasla) luata de la un Logan Diesel si se monteaza destul de greu dar se poate monta si acasa, nu neaparat la service. Se potriveste si la Sandero la toate gaurile mai putin parca la una de jos. Rezultatul este o diminuare a zgomotului produs de motor multumitoare, eu spun ca se merita.

                      Comment


                      • #41
                        Teo, ce a trebuit sa demontezi de pe masina? ne poti detalia putin operatiunea de montare a pislei?.

                        Multumesc, numai bine!

                        ps tzacaneala aia de la ambreiaj s-a mai diminuat dupa montajul pislei izolatoare?

                        Comment


                        • #42
                          Ca sa o pot prinde in partea de jos a trebuit sa dau jos rotile (am dat jos pe rand cate una, suspendata pe cric). Prinderile sunt intuitive, sunt niste "suruburi" in care trebuie sa intre pasla (te ajuta gaurile pe care aceasta le are sa o ghidezi). Chiar daca se mai sifoneaza partea aia metalizata a paslei(folia de aluminiu), o asezi dupa aia cu mana, presezi usor pe ea pana ia forma initiala. Am pus-o de sus in jos, dinspre compartimentul motor, in aproximativ o ora, singur. Cred ca o rampa te poate ajuta mult mai mult decat suspendarea pe cric deoarece iti ofera o vizibilitate mai buna a partii de dedesupt. Zgomotul motorului se diminueaza sigur, la ambreiaj am si eu aceeasi problema cu zgomotul specific de diesel cand e pe liber.

                          Comment


                          • #43
                            niste poze ar fi utile

                            Comment


                            • #44
                              O sa incerc sa pun niste poze dar sper sa nu va suparati daca intarzii putin cu postarea lor (nu prea am timp liber si acum nici vremea nu ma lasa, cu ploile astea!). Promit ca in cel mai scurt timp voi posta si poze.

                              Comment


                              • #45
                                ok asteptam

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google