Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Izolarea fonica a motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sincer si eu m-am gandit la dezmembrari
    Numai nu cred ca sunt disponibile.
    Doamne Feri nu vreau rau la nimeni dar sper ca sa nu fie Sandero Diesel lovite

    Comment


    • #17
      auziti, dar "blana" asta nu cumva poate face si rau? de ce nu e disponibila pe benzina la nici o echipare? nu cumva creste temperatura motorului mai mult decat e cazul?

      Comment


      • #18
        M-am gandit si eu ca purtand "cojocul" vara poa sa duca la probleme.
        Mai sunt si altii care au spus asta

        Comment


        • #19
          @Goan: indiferent ca iti doresti sau nu,accidente se intampla,din pacate.Si nu este nevoie sa fie de Sandero diesel, blana de la Logan se potriveste la fel de bine.

          Eu cred ca blana care vine sub capota poate sa-ti faca probleme vara - intrerupand,sau ingreunand fluxul de aer - dar nu cred ca este si cazul blanii de la peretele antifoc.Perete care oricum este acolo,este vertical si oricum redirectioneaza fluxul de aer din fata.Mai bine zis,disperseaza. Tot parerea mea.In orice caz,daca ajung sa-mi montez candva,ma voi lipsi de blana care vine sub capota.

          Comment


          • #20
            Sa vedem cu ce feed-back o sa vina Teo77 dupa montarea blanilor.
            Oricum acuma ca vine iarna nu-i foarte evident.
            La vara cand sunt 35 de grade, dar oricum nu cred ca influenteaza foarte mult nici blana de sub capota. Ii drept ca nu "respira" asa usor motorul dar el oricum se raceste prin radiator nu pe deasupra.

            Comment


            • #21
              Salut,
              Mi-am montat acel absorbant de sub capota, de fapt am adaptat momentan unul de la logan diesel pentru a vedea daca se schimba ceva inainte de a face investitia finala. Pot sa va spun ca se simte o diminuare a zgomotului dar destul de mica diferenta. Am mers si cu el pus si scos cate 100 de KM si pot sa spun ca are totusi un rol in insonorizare dar nu cel asteptat. Oricum afara nu mai auzi motorul daca stai langa masina, dar ce folos. Am intrebat la Vocea Clientului in legatura cu montarea acestor repere pe motoare cu benzina si mi-au spus ca se pot monta dar numai in service autorizat. Cand o sa montez si pe cel de tablier o sa va spun efectul pe care il are.

              Comment


              • #22
                interesant aspectul cu diminuarea zgomotului. si eu sunt curios daca cel de tablier isi face treaba. desi imi place cum suna motorul sub capota, mai ales la peste 4000 rotatii, totusi la drum lung, la peste 500 km parcursi odata, devine deranjant zgomotul la motor. astept cu nerabdare raspunsul la testul tau. numai bine!

                Comment


                • #23
                  Teo77 ceva noutati cu protectia de tablier? numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    in masina tot se aude motorul daca nu se face antifonare la bord mai exact sub bordul masinii

                    Comment


                    • #25
                      un spray-spuma, care sa fie aplicat in tot compartimentul motor - capota, peretele dintre motor si bord- stie cineva? am tot cautat pe site-uri si nu am gasit mare lucru. cunoasteti pe cineva care a aplicat?
                      -fara-

                      Comment


                      • #26
                        pare interesant...desi eu nu nu stiu cum ai putea aplica o astfel de spuma.

                        Comment


                        • #27
                          eu am vazut ceva la un megane. avea capota motorului ca si cum ar fi zugravit-o in stropi(calciu) dar nu am stat de vb cu proprietarul. si ma gandesc cum se realizeaza.
                          -fara-

                          Comment


                          • #28
                            http://www.tutorialelogan.ro/Tutorial izolare fonica usi Loganpart. 1 http://www.youtube.com/watch?v=EKQgWRIF6gkpart. 2 http://www.youtube.com/watch?v=-nceN_...

                            Antifoanrea ar merge si cu Aluband - http://www.constructiisifinisaje.ro/...band-p181.html

                            Antifonarea, scz
                            Last edited by danm079; 12 January 2010, 19:24. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              as vrea si eu sa ma lamuresc putin: izolarea fonica e mai bine sa o faci in habitaclul masinii sau in compartimentul motor?..si mai e ceva: cum e mai simplu si totodata cum ar fi mai eficient sa se faca o astfel de izolare. daca intra-devar "imbracarea" cu o vesta/blana
                              nu ajuta mpi-urile si le "streseaza" poate ca ideea cu spray e buna...revenind la eficienta..nu stiu insa.
                              oare mai sunt si alte metode de izolare?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Spanu View Post
                                eu am vazut ceva la un megane. avea capota motorului ca si cum ar fi zugravit-o in stropi(calciu) dar nu am stat de vb cu proprietarul. si ma gandesc cum se realizeaza.
                                nu are efect deosebit am intrebat eu
                                solutia buna parerea mea este izolatie in interior

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google