Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Supraalimentare pe motoarele MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si cum faci aceste reglaje daca ECU stoc nu iti permite ?
    Sandero R2

    Comment


    • #17
      Umblat un pic prin harti de catre cineva care stie.

      Teama mea e alta, temperatura de lucru la turbinele de diesel e mai scazuta , ar trebui una de benzinar...si astea se gasesc si mai greu si sunt si mai scumpe.
      Last edited by bestdodo; 9 December 2010, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Va doresc "succesuri" si multi cai peste cei initiali.

        Comment


        • #19
          Daca zici tu... spor la treaba... daca nu o sa functioneze iti recomand cel putin un UniChip
          Uite si ce cauti
          Last edited by GGI78; 9 December 2010, 00:13.
          Sandero R2

          Comment


          • #20
            Nimic nou ?... era interesant
            Sandero R2

            Comment


            • #21
              .... tot nimic ?
              Sandero R2

              Comment


              • #22
                sal GGI78. intra pe alte "posturi"... te astept
                La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                Comment


                • #23
                  cand o sa faca "poc" motorul din cauza detonatiilor sau o sa consume ca un camion si-o sa traga ca un elefant mort, sa ne scrieti. valabil celor care fac ei modificari de mii de euro, pe genunchi in sufragerie si se asteapta sa mearga. pt cei carora afr nu le zice nimic, si pt care maf sau map sunt acelasi lucru, succesuri tehnice deosebite...sa ne suneti si nou, astora mai sceptici, cum faceti o harta de injectie daca nu stiti presiunea din turbo si nu schimbati senzorii si ecu injectie.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Nu cred ca avea rost sa precizezi de senzorul MAF... ii bagi in ceata definitiv
                    O sa intrebati, de ce?
                    Explicatia:

                    MAF, Mass Air Flow meter - este senzorul care indica lu' ECU, cantitatea de aer care intra in motor... popular cunoscut sub numele debimetru de aer (nu are asa ceva dacia pe motoarele MPi)

                    MAP, Manifold Air Pressure - senzor de presiune absoluta in galeria de admisie
                    Sandero RS

                    Comment


                    • #25
                      Ce se intampla daca incalzim aerul din galeria de admisie?
                      de exemplu, daca am muta capatu furtunului de admisie pe langata galeria de evacuare.

                      Comment


                      • #26
                        Ai strica mai mult performantele motorului.Toata lumea se chinuie sa raceasca cumva aerul ce intra,izoleaza admisia pe cat posibil,si tu vrei sa-l incalzesti?! Care e rolul InterCoolerului (unde exista)? Sa raceasca aerul... Aerul incalzit se dilata.Adica in acelasi volum de aer o sa ai mai putine molecule de O2,la care sa adere moleculele benzinei.Inseamna mai putin aer absorbit,performante scazute.Sa ma corectati daca gresesc.
                        Last edited by sanderizer; 1 May 2011, 13:28.

                        Comment


                        • #27
                          totusi, solutia e buna iarna, la pornira la rece si nu numai, cand n-ai nevoie de toti caii ca sa patinezi pe gheata si nici de-un consum marid gratuit, fara sa-i poti vedea rezultatul pus in asfalt, cum se zice. vara insa, "termini" motorul. nu fizic, ca nu sufera, dar in sensul ca va trage ca ochiul mortului.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #28
                            Mda..."macar" la vechea dacie exista acea clapeta,unde puteai alege,daca vrei aer de pe galerie,sau mai rece. Oricum,daca nu ma insel, temperatura ideala a aerului absorbit este pe la 40 C. Aerul contribuie la racirea motorului,ca si benzina.Deci si sufera motorul - in timp.

                            Comment


                            • #29
                              il tine termostatul la temperatra optima, nu-ti fa griji de temperatura aerului. iar temperatura "stas" la care se dau datele unei masini/motor e de 25 de grade. celsius
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by bestdodo View Post
                                Stiu ca nu e foarte simplu dar un sistem de supraalimentare ar face mpi-urile un pic mai fasnete.Nu ma refer la un castig de 40-50% dar acolo vreo 15-20 de cp in plus.Eu am un 1.4 mpi si ma gandeam sa-i montez o turbina de Dci chiar daca e slabuta .Sa ajungi de la 75 la vreo 90 de cp nu e foarte daunator pt motor si ar rezista absolut toate componentele.Ar mai fi si varianta unui compresor mecanic dar aici e mai complicat zic eu.Hai sa discutam un pic pe tema asta.
                                da... ce sa zic ... ai vise mari stii cat o sa consume dupa asta ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google