Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Supraalimentare pe motoarele MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supraalimentare pe motoarele MPI

    Stiu ca nu e foarte simplu dar un sistem de supraalimentare ar face mpi-urile un pic mai fasnete.Nu ma refer la un castig de 40-50% dar acolo vreo 15-20 de cp in plus.Eu am un 1.4 mpi si ma gandeam sa-i montez o turbina de Dci chiar daca e slabuta .Sa ajungi de la 75 la vreo 90 de cp nu e foarte daunator pt motor si ar rezista absolut toate componentele.Ar mai fi si varianta unui compresor mecanic dar aici e mai complicat zic eu.Hai sa discutam un pic pe tema asta.

  • #2
    Cred ca ambele motorizari 1.4 si 1.6 nu merita o asa investitie. Nu cred ca performanta se va imbunatati simtitor , iar daca se va imbunatatii inseamna ca va dauna motorului. Sunt motoare prea simple pentru a fi modificate. Nici maca nu sunt 16valve. Si sa fim sinceri acum , performanta nu se obtine cu acelasi consum.

    Comment


    • #3
      dar consumul mai mare...? trebuia sa ti iei 1,6 mpi aveai cp mai multi

      salut Geo.. la o mare intalnire
      Last edited by raduiancu; 8 December 2010, 21:10. Reason: Automerged Doublepost
      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

      Comment


      • #4
        Nu vorbeam de castiguri f mari de putere v si nici de investitii foarte mari.Daca ati vazut loganul de 170 si ceva de cai , acolo e ceea ce spui tu. Raman la ideea ca se poate aduce un plus de putere si un echilibru intre consum si fiabilitate

        Turbina face tot jocu , n-ati vazut tendinta de a face motoare mici supraalimantate , ex linea 120 cp ...
        Last edited by bestdodo; 8 December 2010, 21:11. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Am avut de a face cu skoda octavia 1.2 180cp. Sa vezi ce inseamna supraalimentare. Raman la parerea ca motoarele de pe Dacia nu sunt facute pentru tunning.

          Salut Iancu...in curand poate ne intalnim.

          Comment


          • #6
            Sunt motoare prea simple pentru a fi modificate.(geoalexus). dak vrei sa faci ceva
            (parerea mea) tuneaza cu bun simtz si elegantza... nu mult rau si nici multi colorata ca deja intri in extrema de cocalari... etc
            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

            Comment


            • #7
              Daca tot vrei 15-20 CP... schimbi axa, sistem de evacuarea complet, si ai rezolvat problema... tot ce inseamna supraalimentare necesita pentru siguranta ta schimbarea internelor motorului plus multe alte modificari deci bani multi
              Sandero R2

              Comment


              • #8
                eu am condus o gramada de masini(marci) e destul de fashneatza, intradevar cand dai drumul la aer conditionat paleshte... dar cam la toate masinile cu motor sub 2000... nu toate dar sunt fff multe si marci consacrate... poate alti vor spune altceva, agata ce e bun de la mai multi.... salut bestdodo.... incantat sa te cunosc
                La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                Comment


                • #9
                  Ma frate dupa cum vad nu cred ca isi mai are rost forumul asta, cum vine cineva cu o idee voi zice ..n-are rost.Atunci hai sa ne retragem si face fiecare ce vrea , dar eu consider ca rolul unui asemenea forum este de a ne consulta intre noi , de a veni cu diferite idei , nu de a nega din start orice initiativa. De ce crezi ca o axa cu came schimbata , eventual o comprimare a motorului prin frezarea chiuloasei ar fi mai sanatoase decat o turbina.Nu e musai sa bagi aer en gros , nu vorbeam de presiuni mari de supraalimentare , ca sa fie nevoi sa umbli in motor, sa bagi pistoane scobite etc
                  Deci sa revenim, credeti ca o turbina de logan dci care nu e foarte scumpa, chiar noua fiind, ar merge montata?

                  Am avut saptaman aceasta una pe mana , noua , pret 12 mil.Ideea e ca la benzinare evacuarea e in fata motorului iar turbina va trebui sa isi gaseasca si ea loc pe acolo.Ochiometric eu zic ca merge , se poate trage si ungere ...
                  Last edited by bestdodo; 8 December 2010, 22:24. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Are ros... numai ca uni sunt foarte sceptici...
                    Cea mai mica turbina scoate intre 50-130CP... pentru aceasta modificare iti trebuie:

                    1) Galerie evacuare custom
                    2) Traseu si toba finala
                    3) Injectoare
                    4) Intercooler + traseu
                    5) Pompa de benzina
                    6) Blowoff
                    7) Regulator presiune turbo
                    8) Ceas boost
                    9) ECU sandalone

                    PS. daca te apuci de treaba mare grija la presiune... nu trebuie sa depasesti 0,8 bari (galeria de admisie nu cred ca o sa reziste)... de preferat 0,5 bari
                    Last edited by DYA91; 8 December 2010, 22:30.
                    Sandero RS

                    Comment


                    • #11
                      Merci Dya91, in sfarsit cineva deschis discutiilor...Foarte corect ce ai enumerat tu, dar aici dupa toate astea se obtin puteri destul de mari .Eu eram curios daca s-ar putea monta cele enumarate de tine , mai putin injectoare si pompa de benzina.Daca reglezi turbina pe 0,4 - 0,5 bari , castigul de putere nu va fi mare dar se va simti .Ar fi necesara doar o ajustare din soft pt ecu si in felul acesta si consumul ar fi sub control ( asta depinde si de cum o calci , ca si fara supraalimentare poate lua 15 % daca o urechezi).

                      Comment


                      • #12
                        ECU standard nu poate comanda turbina... iti trebuie neaparat alt ECU si am uitat sa mentionez ca trebuie inlocuit si senzorul MAP
                        Sandero RS

                        Comment


                        • #13
                          Ce inseamna aceste modificari in bani ? Si cu cat va creste consumul ? Si nu refuz o idee din start , doar ca pentru Dacia nu se merita. Exista japonezele care merita tunate.

                          Comment


                          • #14
                            2500-3000 E... pana nu faci modificarile nu ai de unde sa stii cat consuma...
                            Sandero RS

                            Comment


                            • #15
                              Nu voi schimba nici Ecu , voi monta doar turbina si voi face reglajele necesare...mai spre primavara cand voi avea conditii de lucru.Pana atunci iau turbina si caut galerie de Logan sa o modific.Sunt convins ca voi castiga 15 - 20 de cp ceea ce e suficient.
                              Apropo, in urma cu ceva ani am avut un Escort de 1.8 diesel si pt ca era lent am decis sa il intaresc putin.Toata lumea zicea sa schimb tot de pe un motor 1.8 td si sa pun pe al meu, adica galerii , turbina, pompa de injectie , injectoare .Cel clasic are 60 de cai , cel td are 90 dupa carte.Eu am cautat si am schimbat doar galerii si am pus turbina , am alimentat-o din traseul de ungere din bloc si ...asta a fost.Mare mi-a fost mirarea cand nu imi recunosteam masina , tragea de rupea si avea cuplu inca de la turatii joase.Si alea erau vechituri , injectii clasice .Stiu ca ;a benzina e diferita treaba , dar toata hiba e sa gasesc un optim de presiune la care arderea sa fie optima .Bagand benzina in plus in motor nu e musai sa ai si putere mai mare. Nu stiu , o sa incerc...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google