Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Reintregire CASCO sau fraiereala a la Dacia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reintregire CASCO sau fraiereala a la Dacia?

    Salutare!

    Va rog sa ma iertati daca cele descrise de mine vor fi usor off-topic, dar tin sa va impartasesc ceea ce mi s-a intamplat recent la un Dacia service si sa va cer un sfat, o opinie.

    Candva in jurul sarbatorilor de pasti era nebunie mare la supermarketuri si s-a intamplat nenorocirea sa-mi julesc "sandelul" intr-o parcare Kaufland. Vina a fost a mea, am rezolvat pasnic cu cealalta parte si peste cateva zile mi-am dus masina la reparat pe CASCO la Dacia Service de pe Dorobantilor din Cluj-Napoca. Am CASCO la BCR, n-am avut probleme niciodata cu ei. Dauna a fost, in opinia mea, minora. Usa spate dreapta era foarte subtil zgariata, cred ca nici nu s-a dus vopseaua, doar ca aveam vopsea rosie de la cealalta masina implicata, pe acea usa. In spatele acestei usi, bandoul spate dreapta era foarte usor indoit, ca si cum cineva i-ar dat un pumn si ar fi indoit putin metalul.
    Asadar m-am dus la Dacia sa reparam paguba. M-au primit foarte politicos, mi-au zis sa nu-mi fac probleme ca o repara cat ai zice peste. Nu stiu de ce, de la bun inceput aveam sentimentul ca vor sa ma fraiereasca, desi nu aveam dovezi in acest sens. Mi-au spus ca vor schimba toata usa pentru ca nu tine chitul. Suspect. Dar nu mi-a pasat, pentru ca platea asiguratorul, nu eu. Dar sunt convins ca n-aveau de ce sa schimbe usa pentru ca era zgariata foarte foarte fin. Mi-au mai spus ca vor termina reparatia cam intr-o zi, dar mi-au atras atentia asupra faptului ca s-ar putea sa trebuiasca sa astept mai mult pentru acceptul de reparatie de la BCR. Din nou, suspect. I-am facut sa promita ca in cel mai rau caz masina va fi gata in 4 zile, pentru ca am dus-o la ei marti si in weekend aveam nevoie de ea. Mi-au promis ca nu va fi problema si mi-au spus sa stau linistit. Trece o zi, doua, nu ma suna. Ii sun eu. Ei spun ca masina e gata dar n-au primit acceptul de la BCR. Mai trec doua zile, e vineri. Ii sun din nou. Domnul de la caroserii, Tomescu, foarte amabil, dar vizibil mare smecher, imi zice ca daca mi-a promis masina, asta e, sa ma duc ca mi-o da si fara accept. Fericit, ma invoiesc de la locul de munca (ca ei sunt boeri si lucreaza doar pana la 5!) si ma duc dupa masina. La fata locului aflu ca pot lua masina, dar pana nu primesc acceptul nu imi dau talonul. Le explic ca fara talon nu pot conduce masina. Asta e, nu vor sa-mi dea talonul. Ma enervez, dar n-am ce face.
    Incepe a doua saptamana. E luni. Ii sun. Nici vorba sa primeasca acceptul. Ma enervez tare. Sun la BCR si ii intreb de ce dracu n-au trimis inca acceptul. Ei imi spun ca abia cu vreo doua ore in urma au primit cererea de la Dacia pentru accept... Mai trece o zi. Ma suna Tomescu, sa ma duc dupa masina/talon, au primit acceptul. Eu eram foarte suspicios ca au invartit ei ceva suspect pe seama mea. I-am intrebat de 3 ori daca am de platit ceva. Nu, nu, sa stau linistit, e totul bine. Masina era reparata perfect, asa ca n-am mai comentat, am luat-o si gata. A doua zi am examinat usa. Clar nu era schimbata, dar arata perfect. Probabil le-au zis celor de la BCR ca au schimbat usa si au pus ei deoparte usa noua si pe mine m-au aranjat cu vopsirea usii vechi, de accea am asteptat asa mult (ca sa soseasca usa noua - pentru ei). Treaba putea a smecherie de la o posta, dar nu-mi pasa pentru ca n-am platit un ban (cel putin nu direct - voi plati in plus anul viitor la CASCO). A fost o reparatie de peste 1300 RON (desi daunele erau minore) si n-am vazut nici macar o chitanta.
    Si astazi am primit lovitura de gratie. Ma suna Tomescu, nici nu stie cum sa zica, ca ar fi bine sa trec pe la ei sa platesc nu stiu ce reintregire la CASCO, in valoare de 47 RON, ca altfel "de anul viitor voi avea franciza", etc, etc. Din nou m-a cuprins sentimentul ca vor sa ma fraiereasca astia de la Dacia. Ce dracu e reintregirea aia si ce legatura are cu franciza? Cu 2 ani in urma, cand am avut un mic accident similar, de ce n-am platit nici o reintregire si acum vor sa scoata bani de la mine?

    Ce parere aveti?
    Andras
    http://bda-train-blog.blogspot.com/

  • #2
    Eu am urmatoarele pareri. Se stie ca atunci cand duci o masina in service si mai ales pe CASCO serviceurile au prostul obicei de a umfla devizele, ca deh nu e RCA e CASCO si deci se poate. Asta oarecum nu ar trebui sa te afecteze pe tine, e problema intre service si casco sa negocieze ce se poate schimba si ce se poate repara. Pe mine ma surprinde ca te-au chemat la Dacia sa-ti spuna de CASCO. Ce legatura are Dacia cu reintregirea de CASCO ? Eu stiu ca asta cu reintregirea si cu franciza se discuta la firma unde ai CASCO. Exista intr-adevar politici de reintregire (un broker de asigurari te poate lamuri mai bine) daca ai daune cu valori mari intr-un an desi si asta este discutabila. Din cate stiu eu, daca ai eveniment intr-un an, in urmatorul an in prima faza nu beneficiezi de reducerea ca nu ai avut incident si apoi daca valoarea a fost mare ti se mai imputa o diferenta care este reintregirea, tot din cauza incidentului cu o valoare mare. Acuma cat inseamna valoare mare si cat inseamna reintregire, tot cu asiguratorul trebuie sa discuti, asta nu inteleg eu de ce Dacia s-a si bagat pe fir si ti-a si spus ca e deja vorba despre 47 RON.
    Cred ca cel mai bine e sa mergi sa discuti cu asiguratorul sa vezi el ce opinie are si cum vede el situatia. Mult spor si bafta sa fi ferit de viitoare incidente.

    Comment


    • #3
      Reintregirea Casco in urma unui accident nu e teapa, aceeasi suma a platit-o si Oliseh tot la BCR.
      Daca tu stii sigur ca usa aia nu a fost schimbata, si ca nu ai primit nici un act pentru reparatie, atunci da un telefon la VC si fa putina galagie. Ok, masina ti-a fost reparata, dar tu vei avea de patit un Casco mai mare la anu' din cauza notei de plata umflata incorect de catre service...

      ps. masina e cumparata in rate prin sistemul de rate al dealerului ? - poate de asta ti-au spus cei de la dealer de reintregire si nu asiguratorul...

      Comment


      • #4
        Salut!

        Va multumesc pentru raspunsuri

        Masina nu e cumparata in rate, am platit-o cu banii jos in urma cu 3 ani. Se pare ca cei de la Dacia s-au bagat intre mine si BCR pentru ca mai nou asa e sistemul, rezolva ei doi intre ei, ceea ce e bine, fiindca nu trebuie sa umblu eu cu actele de la unul la celalalt.

        Am fost astazi la BCR, le-am explicat ca ceva e suspect si i-am intrebat care-i situatia. Se pare ca intr-adevar am de platit acea suma de 47 RON si nu pot sa o platesc la BCR, doar al Dacia, pentru ca la ei s-au trimis nu stiu ce acte.

        Am vorbit si cu Dacia, le-am cerut un numar de cont si am sa le virez banii. Poate ca i-am judecat putin prea aspru, dar cumva n-am incredere deplina in ei si nu sunt deloc convins ca n-au pus ceva la cale cu usa mea...
        Andras
        http://bda-train-blog.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Salut. Poate ca este cam tarziu si te-ai lamurit intre timp, dar pentru viitor:
          -service-ul poate deconta la asigurator doar reperele cuprinse in nota de constatare pe care o primesti in prima faza tu, ca persoana care deschide dosarul.
          -orice alta piesa pusa pe deviz se plateste de catre asigurator in urma unei reconstatari, care normal trebuie semnata si de tine
          -daca tu nu aveai pe NC usa, service-ul nu avea cum sa o inlocuiasca. 1300 lei ii scot la orice ora din manopera si materiale de vopsitorie, utilizand chiar cataloagele acceptate de asigurator (in medie vopsirea unui element este cca 6 milioane, la care se adauga operatiunile de montare/dem si reparatia propriu-zisa).
          -BCR practica oprirea sumei pentru RSA direct la service, deci era normal sa te sune service-ul (asiguratorul trimite acceptul de plata, mai putin sumele care le considera nejustificate- RSA, fransiza, materiale recuperate etc)
          -RSA reprezinta prima suplimentara care trebuie platita, astfel incat valoarea asigurata sa nu fie diminuata in cursul anului de asigurare cu valoarea reparatiei
          -cand ai ridicat masina din service trebuia sa completezi o cerere de despagubire in care se trece valoarea facturii si alte cateva date. Nu te opreste nimeni sa ceri factura sau devizul de reparatie sa te uiti peste el (pana la urma este o lucrare in urma careia service-ul acorda garantie). In ceea ce priveste termenul de livrare, sa fortezi un termen nu este OK, dar daca service-ul a promis trebuie sa se tina de cuvant-daca nu poate, trebuia sa te anunte.

          Daca toate astea nu s-au intamplat, atunci chiar ai dat peste un service "bun".

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
          Politica de Securitate Google