Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Calatorie Ungaria si Austria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...si eu cand am citit din prima "gaze" - nu pricepeam ce treaba au gazele de esapament cu parbrizul la 140Km/h

    Comment


    • #17
      asta inseamna ca nu prea circulati cu 140 si nu stiti ce chin e sa ti se lipeasca de parbriz, si mai ales cand nu mai ai solutie, sau cand datorita crizei folosesti apa de la robinet
      -fara-

      Comment


      • #18
        Spanule, poate ca unii dintre noi se mai gandesc si la viata lor (eu unul stiu ca o fac)

        Comment


        • #19
          Pai m-am hazardat si eu la 140 km/h si nu pe autostrada...deci nici eu nu ma gandesc la viata mea,se pare...

          Comment


          • #20
            Am fost si eu inconstient de vreo 2 xri

            140 si 150 ambele in localitate.. (noaptea) dar knd am vazut acu` vitezometrului am calcat usor frana

            Comment


            • #21
              o singura data 140 km/h in afara localitati pe E81 zalau -cluj

              Comment


              • #22
                Gata. Detalii AICI

                Comment


                • #23
                  Foarte frumos, adevarul este ca Sandero este o masina de care nu-ti este rusine oriunde ai merge. Pentru cei care ii incanta SH le-as pune o intrebare, ati avea curajul sa faceti o calatorie cu un SH ?

                  Comment


                  • #24
                    hai sa nu exageram acum, ca nu-i dracu' chiar asa negru cu sh-urile...daca ai rabdare si nervi sa-ti alegi unul calumea, atunci nu vad care-i problema. becali, de exemplu are sh. credeti ca-i e frica sa plece undeva cu maybachu' ? am un prieten cu s-klasse sh, din 2003. credeti ca i-o fi frica sa plece cu ea in concediu? personal am mers cu fors escort din '87 in concediu si nu am avut emotii(4 persoane). a, ca fordul ala valoreaza cat un set de roti de sandero, si ca nu e sh, e xh (adica nu mana a doua, ci a 4-a sau a 5-a), e altceva, dar inca isi mai face treaba. dar a papat o caruta de bani ca sa fie adus in starea in care sa nu ceara decat benzina si lichid de spalat parbrizul. as vrea sa vad un sandero peste 20 de ani daca mai are macar juma' d emetru patrat de tabla fara gauri in ea. de logan aceeasi parere...cam "praf" la tablarie. prin prisma faptului ca nu cred ca cineva vrea sa-si tina loganul/sandero-ul mai mult de 8 ani, nu e mare problema ca tabla nu tine.
                    Last edited by Seba; 8 May 2009, 11:32.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Cunosc doua cazuri unul este ford focus si unul cu fiat punto. La cel cu fordul a avut probleme cu motorul iar ultima data s-a ars releul de incarcare, tensiune undeva la 17,5 V, ii facea bordul ca pomul de craciun, nu mai functioneaza inchiderea pe partea drepta, totul este electric nimic mecanic, sa tragi de un buton o cheie mecanica, nimic, deocamdata are de asteptat 3 saptamani pana vin piesele. Cel cu fiatul dupa ce ca este urat i s-a stricat si electromotorul , cel putin are motor diesel de 1900 cmc. Daca ne uitam la Becali, da este cu totul altceva, dar ar trebuii sa comparam masini apropiate ca pret daca nu ceva mai jos decat pretul unei masini noi ca sa ai totusi un avantaj.
                      Stiu dacie din 1976 care functioneaza perfect, cand mergi cu ea pe sosea zici ca este tanc
                      Last edited by marian66v; 8 May 2009, 16:26.

                      Comment


                      • #26
                        Daca totul va decurge cum trebuie, si anul acesta Sandelul va lua calea strainatatii. Dupa ce am fost pana la Viena in aprilie 2009 si la mare la bulgari in septembrie, prin vara 2010 va ajunge in zona montana austriaca, Germania, Cehia si chiar Slovacia.
                        Voi reveni cu detalii...

                        Comment


                        • #27
                          De ce nu iti faci un thread al tau unde sa postezi despre masina, foto cu masina sau din calatoriile tale. Ce sa-ti spun, calatorie placuta si te asteptam cu fotografii.

                          Comment


                          • #28
                            Pai, am deja un thread pe My Ride si o sa scriu si sa pun poze pe acolo.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google