Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Floricele pe tavan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce Hyundai ai avut ? Sa nu-mi spui ca era Accent (model 2006) - ca si ala e plin de probleme, inclusiv cu caseta si coloana de directie

    ps. ce chestie dom'le...cum incepe lumea sa-mi dea dreptate

    ps2. noi vorbim de "floricelele" astea la o masina model 2008, deci masina nu are inca 3 ani...oare cum va arata tavanul care dupa 2-3 ani are floricele...peste vreo inca 3-4 ani ? Cred ca se va scurge puroi din el...
    Last edited by bunicuta; 9 March 2011, 19:01.

    Comment


    • #32
      Nu am aceste floricele sau pete de mucegai. Totusi ma intreb: ce puteti simtii cand ati dat multi bani , pe multi ani pe o masina ce o detestati in asa hal? As dori sa stiu si eu raspunsul la aceasta intrebare. Poate mi-am luat masina de pe alta planeta: nu am probleme cu directia si folosesc de 3 ani cauciucuri de 16' , nu am pete pe tavan, suportul lombar functioneaza impecabil , am bara stabilizatoare din fabrica. Singura problema a fost cu exfolierea volanului si s-a schimbat pe garantie. Intr-adevar plasticul este de cea mai proasta calitate , iar finisajele sunt de cacat dar e o masina low-cost si totusi se dovedeste fiabila si ieftin de intretinut - am dat pe 2 revizii in 2 ani 9 mil ( ma apropii de a 3 -a ). Restul e benzina...ce o plateste toata lumea.
      Last edited by geoalexus; 9 March 2011, 20:04.

      Comment


      • #33
        Eu am indragit Sandero inainte sa apara la vanzare, insa dupa doar 3-4 luni dupa ce am luat-o mi-am dat seama ce "panarama" (aka chinezarie) de masina e.

        ps. eu nu am reglaj lombar, nu am bara stabilizatoare, nu am protectie calculator injectie....pentru ca in 2009 cand am luat eu masina le-au scos astia de la dacia.
        Deci Geo tu le ai, si masina a costat pret de catalog 8950 euro (Laureate), masina mea...fara astea de mai sus a costat pret de catalog 8950 (tot Laureate)...deci LOL primesc 99,5% din masina ta, la acelasi pret...mda....eu unul urasc cu toata fiinta mea cacatul asta de panarama de masina. (nu dati cu pietre in mine, cuvantul exista in dex, deci il pot folosi ca atare)

        ps. Geo si zici ca e normal ca un volan sa se exfolieze dupa 2-3 ani ??? (si al meu incepe incet incet sa se exfolieze...e inca in faza incipienta)
        Last edited by bunicuta; 9 March 2011, 21:07.

        Comment


        • #34
          Originally posted by bunicuta View Post
          Asa au facut si cu reglajul lombar...si cu protectia calculatorului de injectie....si cu stratul de antifonare de sub masina pe care l-au injumatatit.........
          total de acord.

          in dorinta de a scadea costurile de productie, inginerii lu' peste prajit au eliminat anumite componente necesare, zic eu. ca de exemplu, la drum lung se cunoaste enorm lipsa reglajului lombar. dar asta e, n-ai cu cine sa te certi...
          Stock is boring...
          My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_r...85#post1410785

          Comment


          • #35
            Ia vedeti daca aveti suruburile de la suportii de portbagaj in gaurile din cupola. Sub banda aia de cauciuc sunt cate 4 gauri cu filet pe fiecare parte a masinii pt prinderea portbagajului. Vedeti daca nu intra pe acolo apa. Eu nu am avut suruburile desi in carte scrie ca trebuie sa fie si am pus altele din comert.

            Comment


            • #36
              Originally posted by bunicuta View Post
              Deci Geo tu le ai, si masina a costat pret de catalog 8950 euro (Laureate), masina mea...fara astea de mai sus a costat pret de catalog 8950 (tot Laureate)...deci LOL primesc 99,5% din masina ta, la acelasi pret...mda....eu unul urasc cu toata fiinta mea
              ps. Geo si zici ca e normal ca un volan sa se exfolieze dupa 2-3 ani ??? (si al meu incepe incet incet sa se exfolieze...e inca in faza incipienta)
              Este vorba doar de diferenta economica dintre 2008 si 2009. Vanzarile auto au luat-o in barba in 2009 , deci de unde sa scoata pierderile decat din sacrificarea anumitor elemente pe care , posibil, ei sa le fi considerat inutile pe premiza ca romanul inghite orice si nu va simti lipsa suportului lombar sau a barei stabilizatoare.
              Corect , nu e normal sa se exfolieze dupa 2-3 ani. Mai mult decat sa-l schimb in garantie nu am avut ce sa fac. Eu stiam la ce sa ma astept cand am cumparat masina , am luat in calcul caseta de directie si acel semering la cota proasta ce necesita schimbarea distributiei. Dar crede-ma, in septembrie 2008 cand am luat aceasta masina nu am gasit altceva nou, mai bun in aceeasi bani, acelasi gabarit si dotari. Sunt in continuare multumit de costurile de intretinere si de faptul ca in aproape 50.000km nu a "comentat" cu absolut nimic.

              Comment


              • #37
                off-topic,mie pe 1 august 2008 mi-a livrat masina, model laureat si am suportul lombar dar din pacate lipsa bara stabilizatoare.

                Comment


                • #38
                  Olimpiu, tu ai si protectia aia la calculatorul de injectie pe langa reglajul lombar...

                  Comment


                  • #39
                    Nu e ploblema doar la dacia ,am mai intalnit si la opel si ford aceeasi problema cu "floricele" pe tavan...

                    Comment


                    • #40
                      Pt "buni":getz 2004 diesel.In afara de o bieleta,rulment si cateva bucsi+consumabilele aferente absolut nimic.aaaaaaaaaaaaa??????
                      E ceva zic eu ca pana in 135 de mii sa nu te agiti prea tare,si imi pare asa de rau pt a intrat un dobitoc in mn frontal si am pierdut-o.In fine nu vreau sa fac comparatie ca nu isi are rostul.Ideea e ca atunci cand am luat masina asta nu m-am gandit decat la rezistenta si intretinere ieftina(pt k fac minim 35 de mii p an lejer si asta in afara orasului)dar in 30 de mii aproape ma disperat.De exmplu:schimbat caseta de directie p garantie luni si azi vineri iar sunt zgomote la viraj,luni iar la dacia iar schimbam caseta.Sa nu mai zic k nu m-am plans niciodata de fatpul ca asa cheala cum e nu are nici cea mai de simt dotare in zilele noastre.Concluzia?????????????

                      Comment


                      • #41
                        In acest week-end am trecut la operatiunea de cosire a floricelelor. Am spalat tavanul cu un burete si cu o solutie antimucegai. Pot sa spun ca jumatatea spalata este curata si se vede diferenta. Poate in urmatorul am sa reusesc sa spal si cealalalta jumatate. Ce vroiam mai mult sa spun este ca s-ar putea sa ma fi inselat cand am spus ca au eliminat ei ceva. Spun asta pt ca spaland am tras un pic de blana in colturi si am vazut ca deasupra are un strat de ~ 1cm de spuma poliuretanica prin care nu prea trece apa. Deocamdata concluzia mea este ca floricelele s-au facut din cauza umezelii in interior, care la mine se datoreaza usilor din spate.

                        Comment


                        • #42
                          Pai asta ziceam si eu....nici eu si nici Oliseh nu avem (inca) probleme cu apa infiltrata pe la usi...si nu avem problemele cu mucegaiul...cel putin eu nu am nici macar 1 pata de mucegai...dar mai e timp...vorba aia: sunt optimist

                          Comment


                          • #43
                            Pesimistul zice : "mai rau de atat nu se poate!"
                            Optimistul : "ba se poate, ba se poateeee! "


                            Si eu am floricele pe tavan, mai mult spre partea din spate, dar macar nu-mi ploua in masina .....dar...daca imi amintesc de vorba optimistului .... cu oleac' de rabdare ...cine stie

                            si ca fapt divers, nush de ati vazut, ProMotor se lauda pe pagina de FB cu varianta Sandero Orange. Da, oki...e atragatoare ca aspect, eleganta, pozele sunt reusite daaaar le-am recomandat lecturarea si a comentariilor de pe aici =)) Se numeste ca's rautacioasa ?

                            Comment


                            • #44
                              Le-am indepartat spaland tavanul cu solutie de spalat tapiteria de la TurtleWax. Destul de multe. Curios, nu le-am considerat mucegai pana nu am citit acum acest thread. Au disparut fara probleme. Nu frecati tavanul cu bureti abrazivi ca este de proasta calitate, parul acela de la suprafata se zbarleste nasol.

                              Comment


                              • #45
                                Eu am reusit cu antimucegai. Am folosit un burete dar nu am apasat asa tare asa ca nu se vede suprafata zburlita. Am sa ma orientez data viitoare spre TurtleWax. Vroiam sa te intreb tu ce ai folosit inlocul buretelui ? Nu in ultimul rand ma bucur ca topicul a fost util.
                                Last edited by Goan; 12 September 2011, 09:15. Reason: Ups, am gasit pana la urma.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google