Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    in legatura cu accidentul cu sandero...important e ca airbagurile s-au deschis. dar cum de s-a rasturant cu ea? vieza prea mare sau instabilitate...iar o sa inceapa povestile cu sandero care se rastoarna in curba la 85km/h
    -fara-

    Comment


    • #17
      Soferul de pe Sandero a intrat in depasirea unei coloane fiind fugarit de un x5. Nu a mai avut loc sa intre inapoi si a tras un pic dreapta si s-a lovit de un opel vectra in partea stanga a lui si din lovitura s-a dat peste cap. Accidentul s-a produs in linie dreapta!

      Comment


      • #18
        Nu-i singurul Sandero avariat. Azi dimineata cand mergeam la serviciu am vazut un Sandero Gris Basalte lovit. Cand l-am vazut eu era o Skoda Fabia care l-a lovit in spate cam tare si o motocicleta care era la vreo 2metri de Sandero. Cred ca motociclistu' a schimbat banda fara sa se asigure, Sandelu a dat in el (nu era foarte lovit in fata, doar bara era infundata si era frecata aripa) si Skoda in Sandero. In spate, Sandelul era cam lovit (bara si hayonul erau indoite rau de tot).
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

        Comment


        • #19
          prost sofer

          cum mama naiba sa te iei la tranta cu un x5?oamenii astia nu sunt nomali.
          -fara-

          Comment


          • #20
            7 maşini Sandero şi Logan, abia ieşite din fabrică, distruse lângă Nădlac!
            Platforma pe care erau duse la cumăprătorii din Germania s-a rupt, în apropiere de Nădlac, după ce şoferul a încercat să evite un accident. Trailerul s-a oprit de-a curmezişul şoselei şi vreme de trei ore, traficul a fost paralizat.
            Trailerul încărcat cu şapte maşini se îndrepta spre vama Nădlac. Trebuia să ajungă în Germania, unde clienţii aşteptau autoturismele comandate. Şoferul povesteşte că a fost nevoit să tragă brusc de volan, ca să nu zdrobească o maşină care făcea o depăşire pe contrasens. N-a mai apucat să se redreseze, trailerul a intrat în balans, platforma de sus s-a rupt şi trei maşini au căzut pe şosea.

            Şoferul care intrase în depăşire şi a provocat totul şi-a continuat liniştit drumul, iar poliţiştii se tem că nici nu vor da de urma lui, pentru că nimeni nu i-a luat numărul maşinii. Abia după trei ore, utilajele au reuşit să elibereze şoseaua.

            Transportul de maşini era asigurat. Cei care le-au comandat vor trebui să mai aştepte până când alte autoturisme vor porni spre ei.

            Era bine daca nu erau si sandero pe trailer...........
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Ala care o provocat accidentu si de il prinde nu ii face nimik.

              Si eu mi-am lovit masina pentru ca un mos cu o dacie so oprit din scurt intr-o curba si o semnalizat stanga sa treaca peste linia dublu continua. Unu cu o camioneta o franat puternic, iar cand mosu o auzit scartu o pornit si o scapat neatins, in schimb eu m-am bagat cu vreo 30-40km/h in camioneta...pe banda unu era un tir si cum era si un pic de curba la dreapta nu am vazut decat in ultimu moment. I-am luat toate datele la batran da degeaba, cand am fost la politie o zis politaiu ca nu ii poate face nimik pentru ca nu o fost lovit...plus de asta degeaba il cheama la politie ca nu va recunoaste....
              Logan 1.4MPi...

              Comment


              • #22
                asta-i romania.......

                Comment


                • #23
                  Conform legislatiei in cazul tau corect e asa:
                  - mosul poate fi sanctionat pentru taierea dungii continue, dar asta doar daca mai depun marturie si altii
                  - tu esti sanctionat pentru erespectarea distantei regulamentare intre masini si eventual neadaptarea vitezei la conditiile de drum si suporti paguba.

                  trist dar asta e legea in romania.

                  Daca unu opreste din senin si in spatele lui se face carambol aia din spate isi repara singuri masinile pt ca n-au pastrat distanta.

                  Aici exista o cale de a scapa dar diin doi in doi si tine f mult de politist. Adica din doi in doi unu declara ca el a oprit fara sa il loveasca pe cel din fata dar a fost lovit din spate si aruncat in ala din fata....
                  Bafta!

                  Comment


                  • #24
                    nu stiu daca ati vazut accidentul cu sandero alb de la stirile protv de la ora 17.
                    ideea e ca la 90km/h(unde s-a oprit acul vitezometrului) adunata cu viteza celor de pe contrasens soferul nu a avut nicio sansa.
                    -fara-

                    Comment


                    • #25
                      Dumnezeu sa-l ierte

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google