Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accidente

    aici puteti posta poze cu accidente mai grave sau mai putin grave

  • #2
    sa pun si eu niste poze
    Scenariul este simplu: pe o stradă din Canada, un şofer de camion neatent reuşeşte să "degajeze" un nevinovat smart, la preluare intervine un alt vehicul comercial venind din sens opus.Deşi am putea crede că deznodământul după succesiunea "sut şi stop pe capotă" a fost unul nefericit , şoferul citadinei a ieşit dintre fiarele contorsionate pe propriile picioare, speriat doar de experienţa prin care a trecut.

    De fapt, sintagma "fiare contorsionate" nici nu prea se aplică, după cum putem observa celula de siguranţă a absorbit destul de bine şocurile, singurele care au avut de suferit fiind panourile exterioare de plastic. Totuşi ţinând cont că aceste suprafeţe din material compozit sunt oricum interschimbabile, ne aşteptăm ca nota de plată să nu fie foarte mare, raportat la gravitatea accidentului.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Scările le cobori, de obicei, folosindu-te de picioare. Dar, dacă ai la bord nişte pahare de vodcă, tractorul devine o opţiune mult mai interesantă...

      Ciudatul accident s-a petrecut în Polonia, unde fermierul Tomasz Jankowski, de 45 de ani, a vrut să le demonstreze tovarăşilor de băutură ce ştie să facă tractorul lui. Astfel, nişte trepte din apropiere s-au transformat într-o probă ad-hoc de trial pentru offroaderul obişnuit cu munca la câmp. Cu rezultatul din imagine - "după nişte pahare de votcă, am crezut că treptele sunt mai late şi le pot coborî fără probleme cu tractorul", afirmă polonezul, care, după ispravă, s-a întors în bodegă, unde a fost găsit o oră mai târziu de poliţie.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Lumea spune că e bine că Lewis Hamilton nu a moştenit stilul de condus al tatălui său, Anthony Hamilton. De ce? Ei bine, vedeţi în următoarele imagini cum Anthony a reuşit să distrugă un Porsche Carrera GT care nici măcar nu era al lui.

        Accidentul în care tatăl starului de Formula 1 Lewis Hamilton a fost implicat, nu s-a soldat cu răniţi, cu toate că acesta a pierdut controlul maşinii, a deviat de pe şosea, trecând de un gard viu şi oprindu-se într-un parc de copii unde, din fericire, nu era nimeni prezent. În Porsche Carrera GT, alături de Anthony Hamilton se mai afla şi soţia sa Linda, mama vitregă a lui Lewis.

        Cei prezenţi la faţa locului declară că Anthony a vrut să se dea mare cu noua sa maşină împrumutată, şi anume un Porsche Carrera GT ce atinge 100 km/h în doar 3,9 sec şi valorează în jur de 420.000 euro.

        După accident Anthony a declarat: “Acesta e primul meu accident după 30 ani şi întâmplarea a fost să fiu în maşina altcuiva. Din fericire, singurul lucru afectat a fost maşina şi un gard de tufiş pentru care îmi pare extrem de rău.”
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Vai, asta care a distrus Porsche-ul ar trebuit executat, asta e o crima !!! (daca era un Ferarri nu era o problema, dar un Porsche ?! )

          Comment


          • #6
            a vrut sa se dea mare saracu' si a distrus o masina superba

            Comment


            • #7
              altii distrug maybachuri si nu-i omoara nimeni.
              da' le vine si lor judecata...

              apropo de asta, imi aduc aminte cum povestea lewis hamilton de faptul ca atunci cand e el la volan si taica-su in dreapta, acesta din urma nu inceteaza cu atentionarile de genu: vezi ca ai gresit aia, fii mai atent acolo, asigura te mai bine. oare ce mai zice acum?
              Last edited by Stefan; 6 June 2008, 16:13.

              Comment


              • #8
                e clar care e mai bun sofer..........

                Comment


                • #9
                  Una e condusul pe strada si alta pe circuit. Tind sa-i dau dreptate tatalui lui Lewis.

                  Comment


                  • #10
                    Rubrica accidente exotice bifeaza inca o data prezenta supercarului japonez Nissan GT-R. Proaspat lansat pe piata, GT-R se pare ca da mari batai de cap soferilor neatenti care nu reusesc sa tina in frau cei 480 de cai aflati sub capota.

                    Cel mai recent accident a avut loc in Malaezia, dar cauzele producerii sale nu se cunosc. Cert este ca soferul a avut ocazia sa simta pe pielea lui eficienta elementelor de siguranta ale noului Nissan GT-R, partea frontala facand fata cu succes impactului, desi arata destul de sifonata.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                      Apasa aici


                      deci avea dreptate tatal lui lewis cand il atentiona. greseala tipica de noob - lovire din spate la semafor .

                      Comment


                      • #12
                        Se pare că din ce în ce mai mulţi proprietari de Ferrari nu-şi dau seama de puterea maşinilor pe care le conduc şi exagerează cu piciorul pe pedala de acceleraţie.

                        Proprietarul unui Ferrari 360 Spyder din Australia, încercând să impresioneze publicul de la terasele cafenelelor, a sfârşit prin a-şi distruge în proporţie de 40%, maşina de peste 100.000 euro. Se pare că acesta a pierdut controlul maşinii atunci când a apăsat ceva mai mult decât trebuie pe pedala de acceleraţie, bolidul oprindu-se în stâlpul de pe mijlocul străzii spre amuzamentul asistenţei
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          După cum reiese şi din poze, trenul care a deraiat de pe şine, s-a oprit la doar câţiva centimetri de clădirea staţiei Tallin, un noroc pe care proprietarul BMW–ului Seria 5 nu l-a avut, maşina fiind tandru "îmbrăţişată" pe partea stângă, cea a şoferului.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Sa mori de ras, nu alta. Cum au putut sa fie asa de prosti oamenii aia?
                            Noutati din domeniul auto si al sporturilor cu motor, articole, galerii multimedia şi teste ale celor mai populare automobile.
                            Scuzati absenta indelungata. I'm back

                            Comment


                            • #15
                              Pentru comentarii la topicul asta, puteti posta aici. Pe ala l-am inchis.
                              Last edited by Stefan; 7 July 2008, 15:06.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google