Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Formula 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Formula 1

    m=am gandit sa discutam despre formula 1 in special despre reguli, in urma unei contradictii. intrebare: va rog sa imi spuneti si sa imi aratati sursa.
    este permis ca dupa calificari_(vinerea),inainte de cursa sa se schimbe pneurile?. adica in calificari sa se alerge cu niste pneuri, iar la start sa se foloseasca alte pneuri?
    -fara-

  • #2
    Eu stiu ca se schimba si in timpul cursei pentru o aderenta mai buna sau dupa cum este pista, uscata sau umeda.

    Comment


    • #3
      Formula One racing
      F1 tyres explained
      Usually we use three sets on Friday, simply because we have to give three sets back to the FIA in the evening, so the best practice is to use them. Then, depending on the race strategy we intend to have, we use between one and three sets on Saturday morning, and usually four sets in qualifying. During the race, again depending on the race strategy, we will use scrubbed tyres or the rest of the new tyres.

      Deci se poate si eu vad un lucru normal.
      Daca ne gandim ca ploua la calificari si pe duminica ii cod galben...

      Comment


      • #4
        in primul rand vinerea sunt antrenamente libere si antrenamente cronometrate. dar nu timpi oficiali. singurele curse de calificare se tin sambata, alea de le transmite nea miki alexandrescu la tv si da, e permisa schimbarea gumelor. ai un numar fix de seturi de gume pe care ai voie sa le folosesti. treaba ta cum , astia de la fia le numara si daca depasesti, esti penalizat. atata timp cat te incadrezi in numarul ala, poti sa pui fiecare roata cu alt tip de guma, nu-i intereseaza.
        si daca tot vreti sa vorbim de regulamente, exprimati-va parerea referitoare la urmatoarea chestie: fia vrea de cativa ani sa creasca gradul de siguranta al competitiei. bun, atunci vin si intreb. de ce in loc sa scada motoarele la 500cp, de exemplu, se caca pe ei si impun in prima faza gume profilate (me motiv ca neavand aderenta, pilotii or sa fie mai retinuti cu acceleratia....wtf!? pai vrei sa-i omori sau sa le impui siguranta?), apoi scad capacitatea motoarelor de la 3000cmc la 2400cmc (cu asta in principiu sunt de acord), iar in ultima instanta, dupa 10 ani de prostie enorma (vezi cazul gumelor profilate) revii la slick-uri, ca e evident ca-s mult mai bune decat hunoaielel ale a cu canal, in schimb impui eleron mai mic si aripa deportanta fata dintr-un singur etaj de trecere...din nou, nu reduci viteza ci le iei alora din aderenta lasandu-i si fara controlul tractiunii si fara abs...
        vi se pare normal? adica are logica ce face fia?
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          eu cred ca s-au facut anumite chestii in asa fel incat sa aiba toti sanse. ca altfel se schimba in formula ferrari.si e vb de cati bani s-au dat ca sa isi vanda anumite pneuri, anumite firme. eu cred ca la 320 km singura masura de siguranta ar fi un scaun catapultabil.=))
          pentru siguranta au limitat 18 000de turatii. inainte erau 19 000.
          -fara-

          Comment


          • #6
            reai prea mic sau nu erai pasionat la vremea respectiva, dar au avut momente de 25-26000rpm.
            intrebare intrebatoare: e spectacol sau sport? adica ce sens are o competitie in care trebuie sa castige toti? sa castige cel mai bun...de ce trebuie schimbat regulamentul ca sa fie circ si nu sport?
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google