Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dacia SUV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Imagini oficiale cu DACIA DUSTER
    Dacia lanseaz? un nou set de imagini, în care vor s? eviden?ieze caracterul recreativ al primului crossover din istoria companiei.

    Comment


    • #62
      nu imi doresc decit sa aibe mare succes peste tot si sa fie apreciata de posesori.
      deocamdata felicit Dacia! masina are si aspecte care nu imi plac dar e chestiune de gust si asta precum stim cu totii nu se discuta.

      Comment


      • #63
        pana una alta, nu stiu daca ati citit, dusterul nostru a castigat ziua a 2-a a cupei andros, a stabilit record de circuit si e in pozitia a 2-a in clasamentul general al trofeului andros, la aproape acelasi timp cu primul clasat, diferenta minora, in conditiile in care in prima zi a abandonat din cauza impotmolirii in zapada si a unui acrosaj. alain prost se declara foarte multumit de masina, pentru inceput.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #64
          Partea tehnica mai exact tractiunea 4x4 este preluata de la nissan din cate stiu.
          Astazi am vazut in trafic un nissan navara destul de tarziu care a trecut pe langa mn, vazandu`l imediat m am gandit la dacia duster, chiar seamana ....

          nissan navara <-> dacia duster

          Comment


          • #65
            sistemul de transmisie integrala e cel de pe nissan xtrail. posibil sa fie similar ca principiu cu cel de navara, nu stiu sigur. ca si preturi, se vehiculeaza 13-15000 euro.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #66
              Da asa este, numai ca motoarele sunt cam slabute 1.6 16v pe benzina si celelalte doua pe motorina. Sunt de acord cu aceste motoare numai ca ar fi trebuit sa-ti dea posibilitatea sa alegi si un motor ceva mai mare chiar daca pretul crestea proportional.

              Comment


              • #67
                pt 2-3 care-si vor cumpara, ipotetic, o dacie de 20000 de euro, n-are rost sa investesti milioane in proiectare de subansamble, teste dinamice, etc. e o pierdere de bani nejustificata, care bani nu-i vei recupera din vanzari. uita-te cati utilizatori de dacie au motorizarea 1.4mpi si-o sa te convingi de ce zic eu. inclusiv tu ai 1.4 si vorbesti de motoare mai mari. de ce nu ti-ai luat un dci85 sau un 1.6mpi? tu, personal, ti-ai fi luat 1.8 140cp, daca era in oferta? cred ca nu. ei, vezi, asa faceau si restul de 70% de posesori de 1.4.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #68
                  Am luat 1.4 pt pentru ca m-am nascut in 1.4 , vorbind serios, am luat 1.4 pentru ca este mai ieftin, asigurare, impozite, intretinere, consum, etc iar diferenta de putere dintre 1.4 si 1.6 nu justifica cheltuiala in plus, dar nu as cumpara nici motor de 1.0 sau 1.2. Intre 1.4 si 1.6 16v, da, aici se justifica chiar daca te costa in plus diferenta de putere este semnificativa. Personal nu fac parte din cei care-si doresc un SUV, utilitatea acestuia este alta decat sa-mi fac cumparaturile, sa ies odata pe saptamana cu anumite treburi sau la cate o plimbare. Ai dreptate, vanzarile ar fi fost mici si poate nu justificau cheltuielile, dar eu m-am gandit strict la o diversitate a produsului. Chiar daca ar fi scos un motor cu putere de 140 cp, fata de cel de 110 cp, ar fi trebuit neaparat sa-i puna un girofar pentru a fi observat de la cel putin 1 km, altfel la noi nu-si merita investitia. Daca ne luam dupa cat suntem de saraci ar fi insemnat ca in tara sa nu existe cazinouri, malluri, etc iar acestea sunt super aglomerate sau un alt exemplu ar fi surprinderea celor de la anumite supermarketuri cand si-au recuperat foarte repede investitia facuta. Se uita ca suntem o tara cu oameni saraci dar fuduli. Ca o concluzie, parerea mea este ca, s-ar fi vandut daca ai fi avut posibilitatea sa renunti la anumite dotari in favoarea unui motor mai puternic chiar daca costa ceva mai mult si da, ai dreptate, firma are importanta tocmai de aceea aceasta investitie cu modelul de competitie Dacia Duster si Alain Prost.

                  Comment


                  • #69
                    Se vehiculeaza un pret maxim de 17000 Euro pentru Dacia Duster 4x4 1.5 110 CP DCI Full Option.
                    Cel mai putenic motor ce va echipa Dacia Duster va fi cel pe benzina de 1.4 16V 130 CP. In versiunea Full Option vom avea part, de scaune incalzite, 4 airbag-uri.
                    Se va lansa pe piata in februarie-martie si cu toate motorizarile odata. Se vor lansa ambele versiune de tractiune att 4x2 cat si 4x4.
                    Toate astea le stiu de la un prieten care a condus versiunea de 1.5 110 CP DCI si care lucreaza la centrul de cercetari.

                    Comment


                    • #70
                      Dacia Duster din interior ce s-a schimbat fata de bordul loganului.
                      Sincer sunt sceptic ca este acela bordul dar...sa zicem

                      Comment


                      • #71

                        Comment


                        • #72
                          Sigur e iarasi imaginatia celor de la ProMotor.
                          Si de la ph1 la ph2 au fost mai multe schimbari decat vor ei sa zica ca sunt acuma la primul SUV Dacia.
                          Eu cred ca cei de la Promotor sunt actionari majoritari la ceva producator de SUV-uri si de aceea baga bete in roate la Dacia

                          Comment


                          • #73
                            de acord cu tine goan, mai mult speculatii, o poza clara nu a aparut inca, deci no coment

                            Comment


                            • #74
                              motor 1.4_16v 130CP nu exista in gama renault. numai daca nu l-au inventat cei de la promotor cumva zilele trecute
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #75
                                Ar fi motorul de pe Renault Megane - 1,4 TCe de 130 CP. Dar ma indoiesc ca si-ar avea locul in gama Dacia. E prea evoluat tehnologic si deci ... scump.

                                Motorul TCe de 130 de cai putere este o unitate 1.4 16v Turbo care ajunge la puterea maxima la 5500 rpm si atinge cuplul maxim de 190 Nm la 2250 rpm. Megane TCe 130 atinge o viteza maxima de 200 km/h, acceleratia 0-100 km/h avand loc in 9.6 secunde. La capitolul consum anuntat de producator, noua versiune a modelului Renault reuseste 6.5 litri/100 km in regim mediu mixt, 8.5 litri/100 km in regim urban si 5.3 litri in extraurban. Emisiile de dioxid de carbon se cifreaza la 153 de grame/km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google