If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
Din aceasta imagine rezulta ca cel mai ieftin I20 benzina la pretul de lista este mai scump decat cel mai scump Sandero pe benzina la pret de lista. Asta e un motiv pentru care am ales Sandero in fata Hyundai, iar Fiat nu mi-as lua nici daca l-as repara pe gratis.Imi pare rau de dimensiunile pozelor.
Intrati bre la configurator, nu in pagina aia de preturi remat, la configurator nu apare la nici o oferta. In fine, ideea e ca o poti cumpara la pretul pe care l-am precizat mai sus.
ps. pretul final e mai mic decat la Sandero, daca punem in balanta dotarile (mai ales cele de securitate), din pacate problema coreencelor e ca au preturi la intretinere/piese ridicate, asta e un fapt cunoscut.
Nu prea merge comparatia dintre Sandero si I20 , nu neg avantajele modelului corean dar totusi ati vazut ce spatiu interior ofera !!! Daca sunteti ca mine si folositi Sandero pentru drumuri mai lungi + 2-3 peroane +bagaje nu prea merge I20.
Daca vorbim si de piese/consumabile dacia nu are rival pe aceasta piata.
Daca ar fi acum sa aleg cred ca as merge pe un Logan 1.6 16V , sau opel astra clasic 3 care costa 9825+ 3 prime de casare deci in jur de 11000 .
Comparatia mai are o buba...MARE
I20 e 9880 ero cu un motor de 1,2 78 de cai. Eu am luat un Prestige de 1,6l 90 de cai cu 9900 euro(600 euro oferta la dealer)
Intr-adevar la siguranta I20 este peste Sandero insa costa mai mult.
Pentru francofoni...un site interesant de recenzii pt masini printre care si Sandero http://www.vozavi.com/auto/citadine/...p12_50762.html
Pentru altele va descurcati voi pe acolo. Sper ca nu a mai fost postat pe vreundeva pe aici prin forum.
Comparatia mai are o buba...MARE
I20 e 9880 ero cu un motor de 1,2 78 de cai. Eu am luat un Prestige de 1,6l 90 de cai cu 9900 euro(600 euro oferta la dealer).
1. 600 euro era oferta in programul rabla banuiesc...
2. motorul ala 1.6 90 Cp (LOL) e antic, consuma mult, polueaza in draci, si culmea ca are maxim 87 CP - si nici nu mai exista in gama dacia, a fost inlocuit cu ta-ta-ta surpriza, acelasi motor, doar ca de data asta are doar 83,1 Cp !!!! (pe site e dat ca fiind de 85 Cp - 62Kw = 83,1 Cp nu 85 cum zice dacia)... ala de 1.4 n-au mai reusit sa-l readuca la viata in euro 5 si l-au lasat sa moara de batranete...numa cei de la Fiat si Citroen se incapataneaza sa tot traga de 1.4 MPI si sa-l aduca la normele euro 5 - au si reusit !
3. oricand prefer motorul ala de 1.2 78 Cp decat anticul 1.6 sau 1.4 de pe Sandero.
Am vazut si eu azi in realitate un i20 , poate mai vazusem dar nu l-am luat in seama, este foarte mic, si garda la sol mai mica in comparatie cu sandero sau cel putin asa da senzatia. Iar i30 si ceed sunt mai mari dar au si preturi pe masura.
1. 600 euro era oferta in programul rabla banuiesc...
2. motorul ala 1.6 90 Cp (LOL) e antic, consuma mult, polueaza in draci, si culmea ca are maxim 87 CP - si nici nu mai exista in gama dacia, a fost inlocuit cu ta-ta-ta surpriza, acelasi motor, doar ca de data asta are doar 83,1 Cp !!!! (pe site e dat ca fiind de 85 Cp - 62Kw = 83,1 Cp nu 85 cum zice dacia)... ala de 1.4 n-au mai reusit sa-l readuca la viata in euro 5 si l-au lasat sa moara de batranete...numa cei de la Fiat si Citroen se incapataneaza sa tot traga de 1.4 MPI si sa-l aduca la normele euro 5 - au si reusit !
3. oricand prefer motorul ala de 1.2 78 Cp decat anticul 1.6 sau 1.4 de pe Sandero.
1. 600 de euro era oferta dealerului la care s-au mai adaugat cei 2700 din vouchere. Nu stiu de ce era oferta cu 600 de euro dar era.
2mie motorul ala de 1,6l imi consuma in traficul din Bucuresti undeva la 10 la suta acum iarna dupa 5000 de km, iar afara 6,3.E mut sau putin..nu stiu dar atat e. iar caii putere imi sunt suficienti
3. Eu mai am o masina, Citroen C1 cu motor de 998 cm cubi si 68 de cai putere. Este un raport minunat insa motoarele cu turatie mare, adica cele de capacitate mica, au si o uzura mai rapida. In plus sarcinile maxime admise sunt mai mici. Mai ai si o problema la tractare de remorci vis-a-vis de sarcina. eu de asta am si optat pt motor de 1,6 in loc de 1,4 care mi-ar fi fost suficient cu masina goala.
Geo, eu zic exact invers: nu i20 este mic (pentru lungimea pe care o are) ci Sandero este umflat (pe verticala) - pentru lungimea pe care o are.
Nu cei 7 cm in plus ca lungime ai Sandero-ului se simt atat de tare, cat faptul ca e bombat, inaltimea e mare la sandero.
ps. Sandero pare SUV pe langa orice limuzina
Mishoo, pai si eu am luat masina prin rabla, in 2009 si am avut reducere 3800 ron de la stat (nu erau atunci vouchere) si 600 euro reducere de la dacia. Eu vorbeam totusi de pretul masinilor fara reducerea din programul rabla.
Tu daca ai fi vrut sa cumperi masina in afara programului rabla nu ai fi avut acea retinere de 600 euro.
Uzura motoarelor mici, de turatie e absolut nesemnificativa, sa fim seriosi, ca doar nu faci cu C1 ala 1 milion de km...
ps. aia 10% nu sunt reali in Bucuresti decat daca circuli cu masina doar in weekend, noaptea sau conduci atingand acceleratia cu o pana, nu cu piciorul, mai ales acum, iarna, cand motorul se incalzeste mai greu. Imi pare rau, dar nu te cred cand spui ca ai consum doar in oras de 10% cu 1.6-le iarna...
Nu poti face consumul in cacatul de bucuresti si argumentez:
1. Daca mergi in orele de varf , adica intre 8-10 si 16-19 , si faci o traversare de oras , cum fac eu zilnic, poti ajunge si la 12% (zile lucratoare);
2. Daca mergi inafara orelor de varf poti sa te invarti intre 9-10%(zile lucratoare);
3. Daca mergi in weekend prin Buc o sa ai o revelatie , adica poti ajunge pe la 7% dar nu mai mult de 8%.
Cam asta este concluzia mea despre consumul urban al acestui autovehicul , dupa 2 ani si ceva de la intrarea in posesie.
Mai precis consumul meu e de 9,4 la suta ladata asta din calendar. Ma duc la servici la 6.15 dimineata si ma intorc la 14-14.30 dupa amiaza. Traversez tot Stefan cel Mare in ambele sensuri...fac in jur de 20 de km zilnic. Stiu ca orele nu sunt de varf insa la orele la care merg asta e consumul la temperatura de zilele astea. Cand era mai cald prin oct-nov consumam si 8,9. Viteza medie e undeva la 22-23 km/h
Daca intrati pe site-ul Dacia la Oferte speciale - Promotii autovehicule - Promoţii Sandero
Sandero Laureate la 6400 euro cu :
- Aer condiţionat
- ABS
- Airbag-uri frontale
- Direcţie asistată
- Radio CD 4x15 W
si 1 an CASCO gratuit si bine inteles 4 ani garanţie
si mai este si Sandero serie limitată Orange de la 6100 euro
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment