Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero VS ...concurenta !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero VS ...concurenta !

    Argumentul suprem al autovehiculelor dacia este (printre altele) PRETUL imbatabil / clasa B / motorizare / nivel de dotari.
    In regula, probabil ca asa si este, insa va propun o comparatie, si poate imi spuneti ce parere aveti:

    Dacia Sandero VS Hyundai i20 (ambele sunt in clasa B si au aceeasi lungime ~4m)





    Modelele luate in calcul sunt:

    1. Sandero Laureate 1.2 16v 75 Cp - pret cu TVA - 9500 euro (3 stele EuroNcap - masina are standard doar 2 airbag-uri !) vedeti pe site-ul dacia dotarile standard, multi le stim deja, nu le reiau aici.
    - pretul de 9500 euro se refera la masina vopsita in culoare nemetalizata !!!


    2. Hyndai i20 L Classic News 1 1.2 16V 78 Cp - pret cu TVA 9883 euro (5 stele EuroNcap - 6 airbag-uri standard, centuri pretensionate)
    - pretul include vopseaua metalizata


    - dotari in minus i20 fata de Sandero:
    * oglinzi cu reglaj manual(i20) - electrice la Sandero
    * lipsa computer de bord ??(nu se specifica exact)
    * roti mai mici 175R14, la Sandero sunt de 185R15


    plusuri i20 fata de Sandero:
    + 6 airbaguri fata de 2 la dacia
    + aparatori noroi standard
    + cutie viteze sincronizata
    + deschidere rezervor din interior
    + tetiere active
    + avertizare centuri de siguranta
    + impuls geam sofer
    + senzor temperatura exterioara
    + discuri fata/spate
    + 5 ani garantie fata de 3 ani la dacia )desi, stim cum e cu garantia in romania)


    Daca va uitati pe site-ul hyundai o sa vedeti ca pentru acelasi motor de 1.2, si echipare full(detalii pe site la hyundai) platiti 10900 euro tva inclus.


    Deci, astept pareri pro si contra, completari la ce ai sintetizat eu aici; ce am alege Sandero sau i20 ?

    ps. cand o sa am timp, voi mai prospecta piata si voi veni cu alte comparatii.
    Last edited by bunicuta; 14 February 2011, 21:58.

  • #2
    Asa la prima vedere pt 500 EUR nu merita compromisul cu Dacia.
    Mai ales daca ne uitam si la valorile de la consum:

    Hyundai i20
    - urban 6.5
    - extraurban 4.3
    - mediu 5.1
    Sandero
    - urban 7,6
    - extraurban 4,9
    - mediu 5,9

    Ce as lua eu in calcul este :
    - pretul final cu toate discount-urile producatorului
    - diferenta de CASCO i20 vs. Sandero
    - costul reviziilor Hyundai vs. Sandero

    Comment


    • #3
      Despre consum, stiu de pe forumul hyundai ca nu prea e ok ce da producatorul, aici dacia are o bila alba, fata de concurenti.
      - casco la hyundai sigur e mai mare ca la dacia
      - revizii hyundai mai mari ca la dacia
      - eu nu stiu ca dacia sa aibe discount-uri, poate eventual la hyundai

      Un dezavantaj (cu bataie lunga) al i20 ar fi piesele scumpe

      Comment


      • #4
        Comparatia are o mica mare buba...pretul Hyundaiului este 9883 euro la oferta. Pretul de lista a lui I20 este de 10.990 euro, deci niste multi euro in plus vis-a-vis de Sandero.

        Comment


        • #5
          Mishoo, gresesti, la 10900 euro iti iei versiunea cu cele mai bune dotari, atentie !
          eu vorbeam de versiunea de dotari: L Classic News 1
          tu vorbesti de versiunea de dotari: GL Comfort News

          In alta ordine de idei, vad ca si Fiat au ceva oferte destul de tentante la Grande Punto:

          1.2 69 CP Actual 10.100 euro tva inclus (nu va lasati inselati de cei doar 69 Cp - cutia de viteze e setata excelent, motorasul asta e mai nervos decat 1.4 MPI de pe Sandero-ul nostru - va spun din proprie experienta)
          1.4 77 CP Actual 10.400 euro tva inclus (motorul asta e la fel de depasit tehnologic ca si 1.4-le de pe Sandero, tot cu 8 supape, doar ca cei de la Fiat l-au transformat in euro 5 cu 132 g/km(ps. motorul reno' de 1.2 16v 75 Cp are 135 g/km) fata de 1.4 de pe Sandero cu 166 g/km euro 4).

          Dotarile "Actual" ale lui Fiat sunt aproximativ aceleasi cu ale Sandero Laureate


          ps. desi sta mai prost la capitolul siguranta, fata de Hyundai i20, prefer Fiat-ul pentru costurile de intretinere mult mai reduse, si piese de schimb sub licenta incomparabil mai ieftine ca i20, unele poate mai ieftine ca si la Sandero.
          Last edited by bunicuta; 15 February 2011, 00:08.

          Comment


          • #6
            Si eu vad pe site-ul hyundai ca este la oferta acel pret 9883 euro , pretul de lista fiind 10.999 euro.
            Acum la dimensiuni :
            Sadero 4020x1746x1534 - ampatament 2589 - volum portbagaj 320l
            I20 3940x1710x1490 - ampatament 2525 - volum portbagaj - (probabil mai mic)

            Diferenta de 8cm in lungime se observa. Roata de rezeva la i20 e de dimensiuni reduse , ceea ce eu nu suport. Nu cunosc finisajele interioare , poate sunt mai bune decat la dacia , dar plasticul te asigur ca este de aceeasi calitate , adica foarte proasta.

            Cat despre Fiat - nu tine pe drumurile noastre , se reblageste foarte repede. Iar din experienta mea , la Bravo , piesele au niste preturi de plangi.

            Comment


            • #7
              Off Topic: Dupa 3 masini Fiat detinute in timp va pot spune ca intretinerea nu este deloc ieftina.Exemplu concret:revizia (filtre + ulei 4 l) la Fiat Stilo la AutoImola m-a costat 700 RON,la Sandero 380 RON (mai putin filtru de polen).

              Comment


              • #8
                Din comparatia initiala facuta de Bunicuta,iese mai convingator i20.Clar.Dar am eu un prieten care are i10,luata cam in acelasi timp cu sandelul meu.Pe langa faptul ca la revizii iese cam dublu fata de mine,daca are probleme cu masina e buba...a stat saracul 2 saptamani dupa o amarata de piesa.Are de mers 200 km (Ciuc-Brasov si retur) pentru orice operatiune,neavand reprezentanta in Ciuc.
                In alta ordine de idei...nu ii inteleg pe cei care se plang de calitatea plasticelor din (orice) masina.Si la testele facute de magazine auto,au remarci de genul: plasticul din interior foarte prost,tare la atingere si cu sunet prost...Stai putin nene,vrei puf? e plastic! Si eu cand ma urc in masina nu incep sa ciocanesc,sa aud cum suna,nu?
                Daca vorbim de finisaje interioare si imbinari,inteleg.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sanderizer View Post
                  plasticul din interior foarte prost,tare la atingere si cu sunet prost...Stai putin nene,vrei puf? e plastic!
                  Hmm, stai asa...unchiu'meu si-a luat un audi A4 din 2003...ei bine, si in ea sunt o gramada de plastice, dar oameni buni, nu se compara calitatea lor cu cele de pe sandero, mergeti intr-n targ auto si pipaiti plasticele la audi, vw, ford, o sa aveti o revelatie.
                  O sa spuneti ca sunt masini scumpe, eu spun altceva: sunt tot plastice, ori in ziua de azi, sa produci plastic e cel mai ieftin, costurile sunt extrem de mici. Sunt convins ca diferenta de pret dintre un plastic ordinar si unul de calitate superioara nu depaseste +10%.

                  Da, problema cu hyundai sunt intr-adevar piesele, sunt scumpe si stai dupa ele la dealer, asta daca nu iei de pe piata piese mai mult sau mai putin contrafacute



                  ps. referitor la Fiat-uri, evident ca piesele originale sunt scumpe; de exemplu varu'meu are un Fiat Punto 1.2 model 2000 si a trebuit sa schimbe pompa de apa, care, originala la dealer il costa cu tot cu manopera 780 ron, dar omul si-a cumparat o pompa neoriginala (garantie 2 ani), pompa o fost vreo 150 ron ! manopera nu stiu, ca o schimbat si distributia atunci si mai multe la masina...

                  Chestia cu reviziile scumpe nu prea mai tine, de cand s-a adoptat regulamentul UE nr. 4612010 care se aplica din 01 iunie 2010 si care spune ca masinile aflate in perioada de garantie pot sa-si faca reviziile obligatorii, la orice service auto autorizat, fara a pierde garantia.
                  Cu alte cuvinte, mergeti la orice service care are aprobare RAR, faceti revizia cum scrie la carte, cu factura, cu datele completate in cartea masinii, cu stampila....si, in caz de problema ce necesita utilizarea garantiei, producatorul nu are dreptul sa-ti anuleze garantia pe motiv ca ai facut revizia la un tert !!! (inlcusiv inginerul sef de la dacia service zalau a recunoscut cu jumatate de gura, ca se poate face revizia in alta parte - evident ca nu era fericit ca stiu de chestia asta)
                  Last edited by bunicuta; 15 February 2011, 11:33.

                  Comment


                  • #10
                    mai bine o comparai cu opel astra
                    La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                    Comment


                    • #11
                      referitor la Fiat-uri, evident ca piesele originale sunt scumpe; de exemplu varu'meu are un Fiat Punto 1.2 model 2000 si a trebuit sa schimbe pompa de apa, care, originala la dealer il costa cu tot cu manopera 780 ron, dar omul si-a cumparat o pompa neoriginala (garantie 2 ani), pompa o fost vreo 150 ron ! manopera nu stiu, ca o schimbat si distributia atunci si mai multe la masina.
                      Eu am luat ca referinta preturile de la reprezentanta.Ca intre pretul pieselor OEM de la reprezentanta si cele aftermarket exista o mare diferenta stim cu totii:toba finala la reprezentanta costa 1100 RON,cea aftermarket Bosal m-a costat 250 RON.Dar totusi cred ca cele aftermarket pentru Fiat sunt mai scumpe decat cele aftermarket pentru Dacia...

                      Comment


                      • #12
                        nu mi place deloc fiat, aveam posibilitatea sa mi cumpar fiat.

                        pare rau ca nu am luat i30 ule.
                        Last edited by raduiancu; 15 February 2011, 19:10. Reason: Automerged Doublepost
                        La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                        Comment


                        • #13
                          Azzzuro, nici la dacia nu mi se par prea ieftine piesele de origine.

                          ps. eu unul mi-as fi luat in 2009 Fiat GP, dar erau cu mult mai scumpe decat Sandero la aceleasi dotari (in special dotari de siguranta).

                          ps2. cat ai zis ??? 1100 ron toba finala la Sandero ?????????? Fuckin' shit e enorm...

                          Comment


                          • #14
                            1100 RON costa toba finala de Fiat Stilo 1,6 la reprezentanta Nu cred ca Dacia are astfel de preturi...Sau are?

                            OT:Buza/spoilerul de cauciuc de la baza barei fata costa 35 E fara TVA,deci cca 190 RON!

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca era vorba de Fiat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google