Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sondaj Sandero vs Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by razvy* View Post
    lol pe asta de unde ai mai scoso ? varianta de top a lu' sandero e Prestige iar aceasta in speta are doar o singura varianta de motorizare si anume cea de 1.6 MPI 90 cp




    6:1
    Mda, vad ca trebuie sa desenez ca sa intelegi la ce ma refer: e o diferenta intre varianta "top" si varianta "full" eu am zis full pentru Laureate, adica mai pun la pretul ala de 9K euro si airbag-urile laterale, restul optionalelor sunt pentru lautari, iar modelul de "top" adica Prestige e o mancare de peste stricata la banii aia, nu pot intelege cum mi-ar putea salva viata un volan si un schimbator in piele, sau niste jante de aluminiu sau functia de Mp3 a "punctului albastru"

    Comment


    • #17
      @sandero 4 ever: ba este, dar nu inca. n-am inteles exact cand, dar asa a zis nenea de la iatsa stefanesti, ca la inceput nu au prestige. nici ei nici restul. dar sa revenim la topic.

      Comment


      • #18
        ok "buni" dak u zici ca aia ce ai zis "dumneata' e varianta full opt asa sa fie...se pare ca esti mai in cunostinta de cauza ca si altii ! ...hahaha

        Comment


        • #19
          Incetati cu subiectul asta, altfel sterg posturile. Full-options inseamna toate dotarile posibile pe o echipare/motorizare, asa ca bunicuta a avut dreptate. The end.

          Comment


          • #20
            deocamdata as alege logan 1.6 16v pana la un test cu sandero mai e un pic ca nu ma primesc astia ca nu am 1 an de permis =)) ( asa am auzit ) e adevarat ?
            1.4 MPI 13

            Comment


            • #21
              sandero 1.4 laureate full. 6-1,nu?

              Comment


              • #22
                dintre logan si sandero, as alege loganul are mai mult potential pentru tuning

                Comment


                • #23
                  as alege sandero 1.4 laureate

                  Comment


                  • #24
                    Am ales Sandero 1.6 MPI Laureate.

                    Comment


                    • #25
                      Sandero 1.4 Laureat!
                      Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                      Comment


                      • #26
                        Păi deja am ales Sandero Laureate 1.6 MPI.
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #27
                          Am ales deja Sandero 1.6 Laureat
                          sandero: 10
                          logan: 2
                          "dorutz"... e adevarata faza cu un an de permis ca sa faci test-drive :P.
                          Last edited by BurnCrash; 25 October 2008, 21:11. Reason: Nu am citit si pagina 2 sa tzin contul la numaratoare :D

                          Comment


                          • #28
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v+Chip+Admisie+Evacuare+Axe cu came sport+Catalizator Sport+Planat din Chilasa+Injectoare cu debit marit.
                            Cand deschizi capota, dai de un motor:
                            Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                            Comment


                            • #29
                              decat ce-ai insiruit tu acolo, nu mai bine iei un c'eed? Sau orice altceva.

                              Comment


                              • #30
                                Pai ... Cel mai puternic motor de pe C'eed este de 2.0 140Cp, care are un consum mai mare. Si ... totusi suntem in comunitatea Dacia. ;) Asa, pe Logan, se ajunge pe la 120Cp.
                                Cand deschizi capota, dai de un motor:
                                Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google