Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Mazda 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero vs Mazda 2

    Ati vazut careva ce dotari are o Mazda 2 la pretul de 10.790 euro (TVA inclus) motor 1.3 l 75 CP (si doar 129 g/km - asta da bine la taxa de prima inmatriculare)? - intrati pe site si or sa va curga balele !
    A, si inca ceva, are 3 ani garantie sau 100K Km, singura problema e ca nu prea sunt multe service-uri prin tara (vreo 14 daca nu ma insel)

    ps. masinuta e Made in Japan (vine direct din Japonia, pe bune)
    ps2. le-am trimis mail la dealerii din Cluj sa-i intreb de preturi, preturi revizii, eventual accize piese schimb, etc.
    Va tin la curent.
    Last edited by Stefan; 3 May 2008, 01:10.

  • #2
    M-am uitat la dotari, dar nu mi s-a parut cine stie ce. Singurul plus ar fi sistemul de injectie la motoarele pe benzina, este foarte dezvoltat si fiabil.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Da ? eu nici nu stiam asta (chestia cu injectia), pe mine m-au atras dotarile la varianta TE adica la asta de 10790 euro: servodirectie, abs, ebd, centuri fata cu limitator de efort, airbag-uri frontale, bancheta spate rabatabila, oglinzi electrice, aer conditionat semi-automat, inchidere centralizata, geamuri electrice fata, vopsea metalizata, imobilizator electronic....si ar mai fi cateva interesante...
      Marele minus ar fi, dupa cum spuneam, service-ul....adica nu prea au service-uri peste tot in tara, asa cum au cei de la Dacia ori asta e un atuu important cand te gandesti ca vrei o masina noua la care esti obligat sa faci reviziile in service-uri agreeate de producator, ca sa nu mai vorbim de piesele de schimb.

      Andrei, ideea e ca pretul nu mi se pare defel exagerat, avand in vedere ca un Fiat GP tot la 75 HP si cu dotari mai putine costa 10530 euro iar un Ford Fiesta cam 10800 euro (motor de 80 CP) iar o Skoda Fabia motor de 70 HP cam 11000 euro...acuma nah, daca la aceleasi dotari un Sandero 1.4 75HP, ar costa maxim 8500 euro, atunci e de luat in calcul, dar tare mi-e ca la dotarile astea va costa poate pe undeva 9000 - 9300 euro....ori, in cazul asta....nu mai pare asa mult sa dai pe o masina (Mazda 2) 10790 euro, masina care are 5 stele la NCAP...ce zici ?
      Last edited by Stefan; 1 May 2008, 14:17. Reason: nu mai cita postul anterior

      Comment


      • #4
        Pai daca ai banii aia, si preferi o masina cunoscuta pentru fiabilitate ca Mazda, eu zic: go ahead, buy it. Eu din pacate am maxim 8500 de cheltuit, asa ca... raman la Sandero. Daca as fi avut inca 2000 si eu m-as fi gandit la Mazda2.

        Aa, inca ceva, pentru viitor: ai fi putut pune intrebarea cu Mazda tot pe topicul deschis de tine la versus. Nu vad rostul in a avea doua topicuri diferite. Daca maine te razgandesti si vrei Fiesta, ce faci, mai deschizi un topic?
        Bafta, si nu uita ca alegerea ta e cea mai buna la final.
        Last edited by Stefan; 1 May 2008, 00:42.

        Comment


        • #5
          din cate stiu eu, piesle de schimb si reparatiile la masinile japoneze sunt cam scumpe.
          Scuzati absenta indelungata. I'm back

          Comment


          • #6
            or fi ele mai scumpe piesele la japoneze, dar ai nevoie de ele mai rar.
            Last edited by Stefan; 2 May 2008, 23:10.

            Comment


            • #7
              A, scuze de faza cu un nou thread, credeam ca e mai bine asa..
              Apropo, nu o sa mai deschid un thread despre Sandero vs Fiesta , ca asta a fost primul in calcul cand auzisem ca apare Sandero

              Pai eu teoretic as avea sa dau pe o masina chiar si 12000 euro, dar nu vreau, adica pentru ce folosesc eu masina si la ce drumuri si taxe sunt in romanica, nu merita o astfel de investitie.

              Cu piesele Mazda...ce sa zic, am intrebat la dealer daca imi poate da o mica lista cu pretul pieselor...ca sa-mi fac o idee...ma indoiesc ca o va face, oricum, l-am intrebat unde se fabrica piesele, ca daca se produc in afara UE, atunci chiar nu merita sa iei o Mazda cu 30% accize, te rupe la bani.

              Pana la urma, eu astept cu nerabdare va vad pe viu in Zalau un Sandero de 1.4 si sa merg cu el in drive test (parca as avea 5 ani si as sta langa pomul de iarna sa-mi primesc cadoul - asa astept Sandero asta) si eventual daca nu ma satisface, sau daca e pretul prea mare, atunci iau in calcul si alte variante, poate chiar si una SH de prin 2004.

              Comment


              • #8
                Sunt alaturi de tine. Cred ca Sandelul e prima masina care ma atrage rau. Sunt indragostit de motorasul de 1.4; sa vedem daca se merita sa dau Clio-ul.

                Spre rusinica mea, stie careva care e masa totala la Sandero 1.4 ?

                Asta e un criteriu de comparare pentru mine.
                Last edited by Stefan; 3 May 2008, 00:55. Reason: Mai putine puncte de suspensie te rog
                Renault Clio 2001 1.4 8v ( 58500 km 01.05.2008)
                Dacia Logan 2006 1.5 Dci (36000 km 01.05.2008 )

                Comment


                • #9
                  Pai Sandero va fi cam cu 40-60 Kg mai usor decat Logan cu 1.4 care are 975Kg, deci Sandero va avea poate 910 - 930 (daca va avea mai mult de 950 Kg atunci, parerea mea e ca i-au rigidizat structura de rezistenta, dar ma indoiesc ca e alta decat cea de la logan) ceea ce eu zic ca e in avantajul motorasului de 1.4.

                  Nu mai cita mesajul anterior.
                  Last edited by Stefan; 3 May 2008, 12:53.

                  Comment


                  • #10
                    Ok.. super.. cica am de vanzare clioul din semnatura
                    Renault Clio 2001 1.4 8v ( 58500 km 01.05.2008)
                    Dacia Logan 2006 1.5 Dci (36000 km 01.05.2008 )

                    Comment


                    • #11
                      Sandero 1,4 MPI va fi mai usor decat Clio 1,4 8v, dar nu uita ca are o cutie de viteze etajata diferit (treptele sunt mai lungi). Performantele dinamice sunt asematoare cu ale Loganului cu aceeasi motorizare.
                      Banuiesc ca te interesa aspectul asta din prisma performantelor care ar putea fi mai bune la o masina mai usoara.
                      Last edited by Stefan; 3 May 2008, 13:06.

                      Comment


                      • #12
                        Astept cu nerabdare un test drive pe autostrada la meridian vest ... dupa mai vedem cum se prezinta
                        Renault Clio 2001 1.4 8v ( 58500 km 01.05.2008)
                        Dacia Logan 2006 1.5 Dci (36000 km 01.05.2008 )

                        Comment


                        • #13
                          mazda 2 este din alta clasa,adica clasa mini si are mai putin spatiu fata de un sandero dar dacia invinge la capitolul pret dar la ce echipari va avea vom vedea

                          Comment


                          • #14
                            Sandero are 4m lungime, Mazda 2 are 3,9m si dar as baga mana in foc ca la Mazda 2 spatiul interior e mai bine proiectat decat la Sandero (la volum portbagaj castiga detasat Sandero), oricum, o sa ma conving pentru ca tin neaparat sa dau o tura si pe la un dealer Mazda.
                            La pret/dotari Sandero bate si Mazda si Opel si Fiat, poate nu si Ford Fiesta, care e la promotie la 10222 euro (TVA inclus) cu tot ce are un Logan Laureate Plus, ba pe deasupra mai are si centuri cu limitator de efort, echipament esential la un contact frontal (ma tot intreb de ce nu e disponibil si pe Logan sau Sandero)

                            Comment


                            • #15
                              economia e pe primul plan..... au vrut sa scoata cat mai ieftin aceste masini
                              dar ar fi bine ca dacia sa lanseze si versiuni de echipare mai superioare de la vreo 16 000 de euro cu climatizare ,abs , esp si asa mai departe pentru oamenii mai pretetiosi

                              Foloseste Edit - nu fa double posting, mai ales la timp asa scurt, inca aveai activ Edit.
                              Last edited by Stefan; 6 May 2008, 22:19.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google