If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
Am vazut toate filmele. Dacia s-a compotat cel mai rau, s-au ridicat in aer ambele roti de pe partea dreapta. Mai rau ca Nissanul.
Deh, masina mica si inalta, la ce sa te astepti? Era interesant sa vedem si un Sandero normal cum se comporta sa vedem cat conteaza cei cativa cm in plus la garda la sol a lui Stepway.
Ai văzut alte filme înseamnă. Nissan și Kia erau din alt film. Stepway s-a comportat predictibil. La prima încercare, șoferul s-a speriat pur și simplu. Asta scrie și pe subtitrare. Apoi s-a obișnuit cu suspensia moale și a călcat-o, roata stânga față s-a înfipt foarte bine în asfalt fără să piardă tracțiunea către dreapta. Ce să mai vorbesc de Peugeot care a lovit toți pereții.
În privința Sandero sau Logan, ele nu trec de 70-71 km/h. Le zboară spatele cu brio.
Dar uite o clasă peste, VW Tiguan. Recunosc valoarea când o văd.
2008 stă lipit de asfalt și nu poate vira la 75 km/h lovind parapeții. Halal manevrabilitate. De ce nu recunoști? Iar testul elanului se face la viteze diferite, după cum observi. Începi cu o viteză și crești până când nu mai poți. Se vede limpede la 72 km/h, când privești din față mașina, că omul a ratat virajul din greșeală de pilotaj (necunoașterea mașinii). Am făcut, special pentru tine, o captură cu momentele de timp la care a efectuat intrarea în șicană. 72 km/h este primul viraj greșit de pilot, nu cel reușit după ce a înțeles mașina. Iar 75 este virajul reușit din prima.
Uite ce spune Telegraph despre 2008.
Comfort is also hampered by suspension that struggles to cope with poor surfaces, transmitting them through to the people inside the car. The 2008 isn’t as firm as a Nissan Juke, but Renault’s Captur is far more forgiving over bumps.
Peugeot 2008 este o mașină de oraș, de asfalt drept ca foaia cu suspensie tare și de aceea stă pe astfalt chiar și când nu mai poate vira. Stepway este superioară la acest capitol. Nu vorbim de mașini de curse ci de mașini de șosea care mai ies și în offroad când au chef. Cifrele nu mint. Peugeot nu a putut face testul la 75 km/h, greoi ca un francez grăsan lipit de asfalt. Stepway l-a făcut ca un cal ușor nărăvaș.
Hai, frate, ca am ajuns sa comparam mere cu cascaval si cu parizer...
De parca toate masinile alea testate au aceleasi anvelope (material, profil, temperatura, etc...) Vedeti ca masini mult mai scumpe decat sandelu pot iesi mai prost la testu' hehelanului. Cum naiba se face ca la unele masini mentioneaza ca au anvelope yokohama si la altele nu ? Oare toate masinile testate au anvelope cu aceleasi caracteristici? Ma indoiesc.
Sau de parca toata lumea ar reactiona la fel si am fi toti piloti de teste. Cat conteaza viteza de reactie, atentia si spiritul soferului in acele momente ca sa faca manevra corecta? 50%? 75%? 95%?
Sunt absolut inutile testele astea. Nici macar orientative nu le poti numi pentru ca reactia "domnului pilot" care a efectuat aceste teste este diferita. Si se vede cel mai clar cand face testul cu jaloanele la 22m (uneori le ia mai din scurt, alteori se baga mai larg printre ele si...vai ce balans face masina... pe buuuune???). Nu frate, daca tot o faci, fa-o bine pana la capat. Pune automatism pe masina sa mearga toate cu fix 75,00 km/h, cand ajung in coordonatele x,y tot automat sa traga de volan stanga si cupa nustiucate zicimi de secunde sa ia dreapta. Toate la fel. Asta numesc test, nu ca nea Fanel ala nu si-a facut injectia de dimineata si ii tremura mana cu 0,2 secunde cand ia stanga, apoi se panicheaza si trage dreapta mai tare sau mai incet...
Cum poate sa spuna cineva: masinile a, b si c au trecut testul la 75 km/h iar masinile ș, ț si î l-au picat la 75 dau au trecut la 74 km/h. Wow, o sa tinem seama toti fix de acest lucru cand conducem masina ț si o lasam mai moale cu 1 sau chiar 2 km/h...
Alt argument contra acestor "teste": ati observat cate masini au fost testate in doua exemplare pt ca testul a dat fail la prima masina? Parca la Sangyong au trimis a doua masina, la nu-stiu-ce Jaguar la fel. Oare celelalte masini (in special cele care au dat fail) sunt absolut toate in perfecta stare de functionare?
De-asta zic, orientativ este mult spus. Este pur si simplu un material pentru creat polemici.
Parerea mea...
Exceptand faptul ca giugiuke asta s-ar putea incadra tot in "clasa" cu sandero stepway, sunt diferente ca de la cer la pamant intre ele, incepand de la pret si pana la anvelope, putere motor, electronica, etc.
Dar sa facem, va rog, un stop-cadru la 0:33 si... ce observam? Alt "dom' pilot" alte anvelope. Deci, eu zic ca am dreptate si comparam mere cu cascaval.
Iar in clipul cu testul pe Sandero Stepway ne spune domnul moderator ca s-au obtinut rezultate mai slabe decat citez "similar sized vehicles" renault clio si ford fiesta. No shit, da' la ce e similar? La diametrul conductei de alimentare de la rezervor? Da' oare nu e similar si cu un mini-incarcator bobcat? (stiu ca am exagerat, dar mi s-a parut funny)
Ceea ce pot sa va spun care nu are decat partial legatura cu topicul este ca Daciile se comporta mult mai rau la accidente grave ca alte marci de masini. Chestie spusa de cineva de la ISU Semenic ( Resita)
Ajunge să te uiți la testul NCAP al Loganului (MCV). Dar apoi compară-l cu al Sandero. Fără îmbunătățirile de siguranță nu-l cumpăra nimeni din Occident. Dacia și-a făcut un facelift pentru a ieși în Europa de Vest. Cu Loganul nu putea.
Dorin, Fordul Fiesta stă lipit de asfalt. Pentru asta a fost făcut: gardă la sol mică, suspensie tare. Ca o notă comparativă, azi am trecut pe lângă un Suzuki crossover care se chinuia să treacă niște șine de tren de pe bulevardul Pallady din București. Încetinise pe la 15 km/h. Eu am zburat pe lângă el cu aproape 25-30 km/h fără să simt nimic. Păi ce prostie de mașini sunt așa-zisele cross-uri care au suspensii de asfalt de autostradă? Pur și simplu înșeală clienții cărora le dau mașini de tipul Ford Fiesta pe post de cross-uri.
În specificații, Ford Fiesta 2017 ar avea 155 mm gardă la sol. Dacia Sandero Stepway 193 mm. Deci 38 mm diferență. Dacă presupunem că spaniolii de la km77 poziționează camerele de filmare la fel, iată o suprapunere a celor două mașini când au roata dreapta față în conului. Dacă sunt doar 4 cm, eu îi mănânc. Este posibil ca la Dacia, specificația să arate doar cel mai jos punct (care este lângă roată), restul fiind mult mai sus (5-6 cm mai sus). Iar la Ford Fiesta totul este cam la fel de înalt. Eu cu Stepway am ieșit din șanțuri adânci de cel puțin 30 cm.
Last edited by gecmc94; 13 November 2017, 12:34.
Reason: Automerged Doublepost
Sincer sa fiu niciodata nu am inteles pe cei cu masini mici de 4 m care cred ca au masini de teren. Luati-va fratilor Duster daca mergeti prin santuri si drum prost. Nu uitati ca Sandero e clasa mica, o masina de numai 4 m.
Nu vreau sa umi amintesc de Panda 4x4
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment